دسته‌ها
اخبار

این هفته Dezeen یک مسابقه هنری با هوش مصنوعی راه اندازی کرد


این هفته در Dezeen، مسابقه‌ای را برای طراحی آثار هنری مجموعه‌های آینده‌مان راه‌اندازی کردیم که بر این موضوع متمرکز بود که چگونه هوش مصنوعی بر معماری و طراحی تأثیر می‌گذارد.

به‌منظور شروع این مجموعه، از خوانندگان خود دعوت می‌کنیم تا یک اثر هنری با استفاده از تولیدکننده‌های متن به تصویر هوش مصنوعی (AI) ایجاد کنند که برنده آن 1000 پوند دریافت می‌کند. همراه با برنده، 10 طرح در لیست نهایی در Dezeen نمایش داده می شود.

این جایزه توسط هیئتی از جمله “اولین طراح هوش مصنوعی جهان” تیلی تالبوت، که در هفته طراحی امسال میلان معرفی شد، داوری خواهد شد.

Luvly O رندر
لوولی از یک خودروی الکتریکی با بسته بندی تخت رونمایی کرد

این هفته شاهد بودیم که شرکت فناوری استکهلم Luvly از یک خودروی مینی الکتریکی با بسته بندی تخت رونمایی کرد که معتقد است “به طور قابل توجهی نسبت به تمام خودروهای ICE و برقی به طور قابل توجهی کارآمدتر و ارزان‌تر است”.

در دیگر داستان های حمل و نقل، نویسندگان کتاب Ultimate Collector Motorcycles نام هفت موتورسیکلت پرارزش جهان را معرفی ،د.

فضای داخلی تصویری MPavilion 10 توسط تادائو آندو
تادائو آندو در حال طراحی دهمین MPavilion است

در اخبار معماری، معمار ژاپنی تادائو آندو از طرح MPavilion 2023 در ملبورن رونمایی کرد که دهمین دوره کمیسیون سالانه خواهد بود.

در ژاپن، یکی دیگر از معماران ژاپنی، سو فوجیموتو، از مشارکت خود در پروژه توالت توکیو رونمایی کرد. بلوک توالت عمومی او دارای یک سینک دراز مش، است.

برج رپر (W)رپر در لس آنجلس توسط اریک اوون ماس طراحی شده است.
برج رپر (W)رپر در لس آنجلس نیز به نمایش درآمد

Dezeen همچنین برج مورد انتظار رپر (W)Rapper در لس آنجلس را که توسط معمار آمریکایی اریک اوون ماس طراحی شده بود، به نمایش گذاشت.

به گفته ماس، این ساختمان “احتمالا امن ترین ساختمان اطراف” است.

او به Dezeen گفت: “اگر چهارشنبه ز،له بیفتد و من و شما در آنجا کار کنیم، پنجشنبه می تو،د به سر کار خود بازگردید.” بنابراین این ساختم، نیست که مجبور به بازسازی یا بازسازی شود.»

ژاکت جمع آوری مه پاول هدستروم
ژاکت جمع آوری مه پاو، هدستروم برنده جایزه طراحی ل،وس شد.

ما همچنین ژاکت Fog X را که توسط طراح سوئدی Pavels Hedström ساخته شده است، پوشاندیم و می تواند آب آشامیدنی را از مه درست کند.

این ژاکت اولین رای عمومی را در جوایز طراحی ل،وس به دست آورد که نمونه های اولیه ای را که هدفشان ساختن آینده ای بهتر است را به رسمیت می شناسد.

پست اینستاگرام استیون بورکز در واکنش به نمایشگاه Campo Base
استیون بورکز نظری در مورد نمایشگاه جنجالی هفته طراحی میلان نوشت

پس از جنجال بر سر نمایشگاهی با «مجموعه ای از فیگورهای شیشه ای که کلیشه های نژادپرستانه را تجسم می دهند» در هفته طراحی میلان، استفان بورکز، طراح، نظری نوشت که درباره آنچه این حادثه در مورد وضعیت صنعت طراحی می گوید، منع، کرد.

او نوشت: «در میلان خودم را با تهاجم مستقیم نژادی دیدم.

فضای داخلی دفتر جنگل توسط معماران Tomoaki Uno
دفتر جنگلی Tomoaki Uno Architects یکی از محبوب ترین پروژه های این هفته بود

پروژه‌های محبوب این هفته در Dezeen شامل دفتری با ستون‌های ساخته شده از کنده‌های چوبی ضخیم (بالا)، خانه‌ای با طراحی Pezo von Ellrichshausen که ۱۲ ساختمان را در یک ساختمان ،یب می‌کند و یک غرفه آینه‌کاری شده در آ،فوردشایر است.

جدیدترین لوک‌بوک‌های ما دارای فضای داخلی غار مانندی است که فرم‌های منحنی را تجلیل می‌کند و فضای داخلی بی‌رحمانه مکزیکی که ثابت می‌کند بتن نیازی به احساس سردی ندارد.

این هفته در Dezeen

این هفته در Dezeen جمع بندی منظم اخبار برتر هفته است. در خبرنامه های ما مش، شوید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/13/ai-artwork-compe،ion-this-week/