دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی،سایبان برقی متین، فروش و قیمت سایبان برقی

سایبان متشکل از سازه و پارچه است، به طور دقیق تر، یک سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولاها و جک ها به هم متصل می شوند. سایبان برقی از طریق یک موتور الکتریکی که وظیفه هدایت و کنترل آن را به عهده دارد کار می کند. استفاده از یک ریموت کنترل این امکان را به مصرف کننده می دهد که بتواند از راه دور سایبان را کنترل کند و در صورت نیاز آن را بسته یا باز کند. از آنجا که پارچه سایبان باید در برابر باد و باران و تابش آفتاب از مقاومت خوبی برخوردار باشد بنابراین پارچه بکار رفته در ساخت سایبان در کیفیت سایه بان برقی نیز بسیار تاثیرگذار است. وقتی بحث قطعات و ساختارسایبان برقیمی شود اولین فکری به ذهنمان می آید این است که سایه ای مناسب برای ما ایجاد کند و اینکه در باز و بست کردن آن راحت باشیم.

سایبان برقی از تجهیزاتی است که امروز در فضاهای مختلفی مانند، کافی شاپ ها، رستوران ها، استخرها و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان برقی از طرفداران بیشتری نسبت به سایبان دستی برخوردار است اما یک سری معایب هم دارد که در ادامه آن ها را عنوان می کنیم. سایبان دستی رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت روز افزون علم، شکل تازه‌ای پیدا کرد و این امکان را به شما می‌دهد که به جای استفاده از سایبان دستی از نوع برقی آن استفاده کنید و باز و بسته شدن آن را به راحتی انجام دهید. در بعضی از سایبان ها با اتصال یک حسگر، می توانیم آن را قادر سازیم تا با تشخیص شدت نور آفتاب یا باران، باز یا بسته شود. ولی بازشو سایبانهای بازویی یک اندازه استاندارد می تواند باشد.

  • بدین ترتیب در هیچ موقع از طول روز آفتاب به افرادی که در زیر چتر پایه بغل حضور دارند، نمی خورد.
  • نوع برقی آن، علاوه بر اینکه توانسته است این مشکل را حل کند، دارای کیفیت مطلوب تری نسب به مدل قدیمی تر خود می باشد.
  • خدمات نصب اصولی سایبان برقی شما با جدید ترین متد های روز دنیا در شرکت سایبان برقی انجام می شود.
  • سپس یا به صورت دستی یا با ریموت لوله را به چرخش در آورید تا پارچه سایبان از آن خارج شود و این کار را تا زمانی که پارچه کامل بیرون بیاید و پرچ‌هایی که با آن به لوله پیچ شده دیده شود.
  • ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.
  • به علت داشتن قابلیت های مختلف و انجام مانورهای مختلف تبلیغاتی بر روی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بر اساس بودجه مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود.

با توجه به اینکه ابعاد سقف برقی ممکن است بیشتر از یک سایبان معمولی باشد، لذا امکان مانور تبلیغاتی بیشتری بر روی آنها وجود دارد. در نتیجه می توان با چاپ تصاویر تبلیغاتی، نام و تصویر برند و جمله های خلاقانه توجه مشتری را به سمت کسب و کار خود یا هر کسب و کار دیگری جلب کرد. یکی دیگر از مزایای سقف برقی، هزینه تعمیر و نگهداری نسبتا مناسب آن است. با توجه به اینکه ای نوع سقف ها کمتر دچار اشکال می شوند، به همین خاطر هزینه تعمیرات آنها بسیار کم است.

سایبان برقی استخر

به تصویرزیر توجه نمایید، در محوطه باز سایبان بازویی بصورت ، تک سایبان اجرا شده است. تفاوت دوم را قدیمی تر ها بهتر حس می کنند و برای آنها ملموس تر است. اگر قدیم ها سایبان هندلی مغازه ها را دیده بودید بصورت نیم دایزه و به سمت پایین حرکت می کرد این سایبان های قدیمی به سایبان کالسکه ای معروف هستند و بخش زیادی از جلوی شیشه و کرکره مغازه را می پوشاند. ⚠️ در سایبان آویز دار سازه و بازوهای فلزی رنگ کوره ای الکترواستاتیک سفید می باشد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و به صورت دستی امکان کنترل شدن ندارد. ⚠️ قیمت سایبان برای مساحت سایبان بر اساس مترمربع اعلام می شود.

طرح پارچه و پوشش سایبان چتری در دو نوع هشت ضلعی و یا چهار ضلعی یا مربع تولید میشود که بسته به نوع محل مورد استفاده میتواند تغییر کند. سایبان چتری را با نام های سایبان چتری باغ ،سایبان استخر،سایبان چتری ویلا،سایبان رستوران و سایبان چتری حیاط نیز میشناسند. سایبان برقی امروزه با تکنولوژی جدید این امکان را برای شما ایجاد می کنند که به جای داشتن یک سایبان ثابت بتوانید هر موقع که نیاز داشتید آن را جمع کنید و با توجه به شرایط جوی تغییراتی در آن به وجود بیاورید. در بسیاری از موارد بهتر است که کار نصب سایبان را به تکنسین های مرکز فروش سایه بان (در صورت وجود) بسپارید. زیرا در این شرایط گذشته از صرفه جویی در هزینه های نصب سایبان، نسبت به نصب صحیح آن نیز اطمینان خواهید داشت.

معمولا مشاهده می شود که در اغلب اوقات فضای باز به خاطر وجود نور مستقیم آفتاب و یا به خاطر بارش باران و برف بلا استفاده می ماند. با وجود یک سقف برقی مناسب و به اندازه، می توان کمک کرد تا بتوان به راحتی حتی در هنگام تابش مستقیم نور آفتاب و یا در هنگام بارش شدید برف و باران نیز بتوان از فضای باز استفاده کرد. بدین ترتیب می توان از فضای باز استفاده بهینه کرد و هیچ فضایی بی استفاده نمی ماند. زمانی که هوا در شرایط ایده آل قرار ادر نیز می توان سقف برقی را جمع کرده تا بتوان لذت بیشتری از فضای آزاد برد. دلیل نامگذاری سقف برقی وجود یک موتور الکتریکی برای باز و بسته شدن سقف متحرک می باشد.

خرید سایبان برقی در اصفهان

زیرا به میزانی که مواد و متریال مورد استفاده شرکت‌ها از لحاظ کیفی بهتر باشند، از نظر کمی نیز هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. سایه بان برقی که از انواع سایبان‌های متحرک نیز است، از طریق موتور الکتریکی به کار رفته در آن و در واقع ساختار مکانیکی به یک سازه‌ی متحرک تبدیل شده و می‌توان از طریق ریموت و کنترل آن را باز و بسته کرد. سایه بان برقی به عنوان پوشش و سازه‌ای مستحکم دارای موتور الکتریکی تعبیه شده در زیر سقف خود می‌باشد که با متصل شدن این موتور به جریان برق قابلیت کارایی پیدا می‌کند.

سفارش سایبان باکس دار

سایبان فنری (سایبان بازویی) را بدون شک می توان یکی از بهترین نمونه های سایبان معرفی کرد، زیرا این سایبان ها دارای مزایا و قابلیت های فراوانی هستند. طراحی و نصب سایه بان بازویی اگر توسط افراد متخصص انجام شود، میزان رضایت مصرف کننده بسیار بیشتر می شود. با ما همراه باشید تا با طراحی و نصب و همچنین عوامل موثر بر قیمت چادر بازویی بیشتر آشنا شوید. برای ساخت سایبان های چتری از سه نوع پارچه برای چتر آن استفاده می کنند که عبارت اند از پارچه برزنتی، پارچه فلکسی و پارچه ترانزیتی، هر کدام از این پارچه ها رنگ بندی های مختلفی می باشند. پارچه های سایبان ها معمولا ضد آب هستند و اگر اطراف سایبان ها را پلاستیک های شفاف بپوشانید در آب و هوای برفی و بارانی نیز می توانید از آن استفاده کنید.