دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی چیست ؟ سایبان برقی

اگر قصد دارید برای خانه و حیاط خود سایبان خریداری کنید؛ حتماً اولین سؤالی که به ذهنتان می‌رسد این است که سایبان‌ها به چند نوع تقسیم می‌شوند؟ در ادامه به جواب این سؤال و انواع سایبان‌ها می‌پردازیم. با نصب سایبان دو طرفه مساحت زیادی از تابش نور خورشید و بارش باران و برف در امان میماند و از محیط بیرون به بهترین نحو استفاده نمود و به استراحت یا سرو غذا پرداخت. پارچه به کار رفته در سایبان دوطرفه ضد آب و مقاوم در برابر نور خورشید است. به دلیل اینکه سایبان دو طرفه در محیط آزاد قرار دارد برای تامین گرمایش و سرمایش محیط زیر سایبان برقی دو طرفه از سیستم گرمایش تابشی و مه پاش جهت خنک کنندگی محل استفاده کرد.

  • برای مشاهده پروژه سایبان برقی مغازه پروتئینی کیمیا که توسط شرکت تولید و نصب سایبان متین ساخته شده است کلیک کنید.
  • وجود دارد که مجهز به سنسور بوده و با تشخیص میزان تابش نور خورشید و یا وزش باد به طور خودکار باز و بسته می شود.
  • ثبت اختراع، رزومه درخشان و خوشنامی ایران سایبان با مدیریت آقای مردی، طی 50 سال گذشته، باعث شده، برخی افراد به فکر سوء استفاده از این مجموعه بیفتند.

برای نصب این نوع از سایبان ها باید افرادی که دارای تخصص کافی هستند، انتخاب شوند. انتخاب یراق نامناسب باعث می شود تا طول عمر این سایبان ها کاهش یابد. بدین ترتیب با انتخاب یراق مناسب و افراد متخصص، می توان عمر این نوع از سایه بان ها را بسیار بیشتر کرد.انتخاب مواد و متریال مناسب برای ساخت سایبان بازویی نیز در نصب آسان و باکیفیت این نوع از سایه بان ها تاثیرگذار است. شاید در نگاه اول مواد متریال درجه یک و همچنین یراق باکیفیت قیمت بالاتری داشته باشند، اما استفاده از آنها در طولانی مدت می تواند از نظر اقتصادی برای مصرف کننده مقرون به صرفه باشد. خرید و نصب سایبان ضد آب برقی و سایبان چتری یکی از اقدامات موثر در ساختمان سازی است که می تواند از بروز نور و گرمای خورشید تا حد زیادی جلوگیری کند. در واقع سایبان های پارچه ای باران و آفتاب گیر ابزارهای کاربردی هستند که این روزها در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و در مدل های مختلفی تولید می شوند.

سایبان پارکینگ (سایبان ماشین)

سایبان برقی بعد از مدتی کثیف می شود و باید شستشوی سایبان برقی را انجام دهید تا تبلیغات روی آن در دید مشتری باشد. البته این سایبان هم برای کافه و رستوران ها بسیار مناسبه میتونین فضایی برای مشتریانتون فراهم کنین که با مشاهده ی قطرات باران مشغول نوشیدن قهوه در هوای بارانی باشن. بسته به این که می خواهید از سایبان برای چه مکانی استفاده کنید، باید سایبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر می خواهید از سایبان برای منزل مسکونی استفاده کنید، باید سایبانی را انتخاب کنید که دارای ظاهری زیبا و شیک باشد. نیز در دسترس هموطنان برای همکاری با ایران سایبان ارایه می گردد.

انواع سایبان

دارای یک روکش آلومینیومی برای حفاظت در مقابل باد، باد و اشعه UV خورشید است. رنگ سفید نیز به شکلی است که تا حدودی اشعه خورشید از آن عبور می کند. مشکل دیگر رنگ سفید این است که اگر لکه ای روی آن بیافتد به شدت دیده می شود و خیلی زشت است. ⚠️ قیمت ها بر اساس استراکچر بازو آلومینیومی و پارچه نانو pvc وزن 400 گرم می باشد.

دسته های سایبان برقی

انتخاب سازه های مقاوم و مناسب با شرایط آب و هوایی با طول عمر سایبان برقی رابطه مسقیم دارد و آن را در مقابل هرگونه زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی ایمن می کند. پارچه بکار رفته در ساخت سایبان اعم از دستی و برقی تاثیر بسزایی در کیفیت و کارایی سایبان دارد. شرکت دیدگاهان غرب یکی از شرکت هایی است که نوع PVC کره ای آن را به فروش می رساند. سایبان برقی دو طرفه سازه آلومینیومی بسیار سبکی داشته و به دلیل ماندگاری و دوام بالا در میان علاقمندان به انواع سایبان برقی طرفداران زیادی دارد. سایبان برقی باکس یک سایبان یک طرفه است، این سایه بان مقاوم از یک طرف باز و بسته شده و از سمت دیگر بر روی دیوار یا پایه نصب می شود.