دسته‌ها
اخبار

هشت تراس و بالکن مطبوع که تبدیل به الحاقات داخلی می شوند


از یک تراس محصور در گیاهان در مکزیک گرفته تا یک باغ بزرگ روی پشت بام که در زیر آلاچیق ف،ی در توکیو قرار گرفته است، آ،ین لوک بوک Dezeen هشت فضای داخلی با بالکن ها و تراس های چشمگیر را برجسته می کند.

دسترسی به هر یک از این بالکن‌ها و تراس‌ها از طریق دیوارهای لعابدار یا شیشه‌های کف تا سقف انجام می‌شود و خانه‌های خود را نه تنها یک نمای فیزیکی بلکه بصری فضای داخلی را فراهم می‌کند که داخل و خارج را با هم ادغام می‌کند.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل فضای داخلی غار مانند، فضای داخلی گا،ی، و است،های شنا در باغ است.


تراس با خانه در کنار دریاچه توسط UGO
ع، توسط Alex S،ots Buildings است

تراس با خانه در کنار دریاچه، لهستان، توسط UGO

این خانه تعطیلات تابست، توسط استودیوی معماری پو،ن UGO ساخته شده است و در نزدیکی دریاچه ای در Wielkopolska، لهستان واقع شده است.

از ،مت نشیمن اصلی خانه، یک تراس چوبی بزرگ به طول 120 متر از طریق درهای کشویی شیشه ای از کف تا سقف و دیوارهای دو جداره قابل دسترسی است. استودیو تراس را به ،وان یک اتاق اضافی برای خانه توصیف کرد.

درباره تراس با خانه کنار دریاچه بیشتر بد،د ›


خانه در Xalap اثر لوپز گونزالس
ع، از سزار بژار است

خانه ای در Xalap، مکزیک، اثر لوپز گونزالس

خانه در Xalap یک اقامتگاه 528 متر مربعی است که در شیب کمی ساخته شده است. نمای بیرونی خانه با سیمان ساخته شده بود که برای تقلید از شکل سنگی سیاه رنگ شده بود.

از یک منطقه غذاخوری که با سنگ مرمر سیاه و پانل‌های چوبی پوشیده شده بود، درهای شیشه‌ای با قاب قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای به پاسیو کاشی‌کاری‌شده آتشفش، منتهی می‌شود که با کاشی‌های سرسبز و گرمسیری و مجسمه‌های هندسی دیواره‌ای است.

درباره House in Xalap بیشتر بد،د ›


نمای بیرونی خانه Espirit در توکیو توسط Apollo Architects & Associates
ع، از ماسائو نیشیکاوا است

Espirit House، ژاپن، Apollo Architects & Associates

یک تراس پشت بام بزرگ بر فراز خانه اسپیریت در توکیو قرار دارد که توسط Apollo Architects & Associates طراحی شده است. تراس توسط آلاچیق ف،ی پوشانده شده است که فضای باز را به یک اتاق اضافی از خانه تبدیل می کند.

دسترسی به تراس در طبقه سوم خانه از پشت یک دیوار تمام لعاب است. یک مبل تکی، میز ناهار خوری و گلدان های بزرگ پر از درختچه های محلی، تراس را تزئین می کنند.

درباره Espirit House بیشتر بد،د ›


ع، ویلا KD45 توسط Studio Symbiosis
ع، توسط Niveditaa Gupta است

ویلا KD45، هند، توسط Studio Symbiosis

این خانه بتنی در دهلی توسط Studio Symbiosis برای یک خانواده بزرگ هشت نفره طراحی شده است. در نتیجه قاب‌بندی نازک پنجره‌های کف تا سقف و کف‌های بتنی بیرونی خانه که به داخل می‌روند، مرزهای داخل و خارج از خانه محو می‌شوند.

Studio Symbiosis همچنین تراس های کوچکی را بین هر دو طبقه خانه تعبیه کرده است. نشیمن‌های تزئینی، مناطقی در فضای باز آرامش‌بخش را برای ،نان فراهم می‌کند که در سایه آفتاب هند قرار دارند.

درباره ویلا KD45 بیشتر بد،د ›


فضای داخلی غرفه Rescobie توسط معمار کریس گرانت
ع، متعلق به داپل عکاسی است

غرفه رسکوبی، اسکاتلند، توسط معمار کریس گرانت

یک بالکن کنسولی دور بیرونی غرفه دو طبقه Rescobie در روستایی اسکاتلند پیچیده شده است. این سازه به ،وان یک گسترش مستقل از یک خانه مجاور ایجاد شد تا ،نان آن بتوانند خود را در چشم انداز غوطه ور کنند.

این سازه با سقفی تک شیب پوشیده شده است که فضای داخلی را به سمت چشم انداز جهت می دهد، و با وسعت های شیشه ای پوشانده شده است که نمای پانوراما بدون مانعی از دهکده را برای غرفه فراهم می کند.

درباره غرفه Rescobie بیشتر بد،د ›


835 Hightstreet توسط Carr
ع، توسط روری گاردینر است

835 High Street، استرالیا، توسط Carr

در 835 High Street، یک بلوک آپارتم، مس، در ملبورن، استودیوی معماری استرالیایی Carr به دنبال بازی با احساس باز بودن در فضای داخلی بود.

پنجره‌های بزرگی از کف تا سقف را اضافه کرد که به بالکن‌های سرپوشیده منتهی می‌شوند، که هدف آن تکمیل و کنار هم قرار دادن رابطه بین داخل و خارج است. فضای داخلی دارای طرحی با پشت جفت است و با مبلم، با طراحی از جمله مبل ماریو بلینی کامالئوندا تزئین شده است.

درباره 835 High Street بیشتر بد،د ›


خانه موندا توسط معمار فیلیپه رودریگز
ع، توسط پدرو وانوچی است

خانه موندا، برزیل، اثر فیلیپه رودریگز

این خانه در دو سطح در ج، شرقی برزیل توسط معمار برزیلی فیلیپه رودریگ طراحی شده است و دارای چشم اندازهای بی‌وقفه از کوه‌های Mantiqueria است.

طبقه همکف خانه شامل فضاهای نشیمن مش، است که دارای طرحی باز است. آشپزخانه، اتاق نشیمن و ناهار خوری با پلان باز توسط یک بالکن سرپیچ دار احاطه شده است که با کاشی های خا،تری رنگی شبیه به کاشی های مورد استفاده در فضای داخلی پوشیده شده است.

درباره خانه موندا بیشتر بد،د ›


Ying'nFlo هنگ کنگ توسط Line،use
ع، توسط Jonathan Leijonhufvud است

Ying’nFlo، هنگ کنگ، توسط Line،use

یک بالکن زاویه ای از فضای داخلی مهمانخانه Ying’nFlo در وان چای، هنگ کنگ بیرون زده است. این مهمانسرا توسط استودیوی طراحی داخلی چینی Line،use طراحی شده است که به نظر می رسد احساس یک خانه دعوت کننده را ایجاد کند.

یکی از اتاق‌های این مهمانسرا دارای پالت خنثی است و دارای دیوارهای دستی، صفحات چوبی و کابینت‌های کت، است. از اینجا، درهای کشویی شیشه ای به بالکن کاشی کاری بژ منتهی می شوند که با یک نیمکت توکار و یک درخت زیتون در مرکز آن نصب شده است.

درباره Ying’nFlo بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل فضای داخلی غار مانند، فضای داخلی گا،ی، و است،های شنا در باغ است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/21/eight-terraces-balconies-interior-residential-lookbooks/