دسته‌ها
اخبار

طراحی پلان آنلاین مهندسین مشاور دکتر سرور و همکاران

حال برای حل این مشکل نیز لازم است که به تکنولوژی‌های روز دنیا دست ببرید و از این طریق بتوانید مشکل را حل کنید. آسانسور یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌هایی است که برای ساختمان دوبلکس در فضاهای خصوصی تهیه می شود و با در نظر گرفتن نقشه ساختمان با عرض ۸ متر نیز می توان آسانسورها را در این طراحی گنجاند. البته در برخی موارد ممکن است اگر سن شما زیاد باشد، پله‌هایی که در فضای اختصاصی ساختمان دوبلکس خود در نظر گرفته‌اید با مشکلات متعددی رو به رو باشد. برخی از کارفرمایان ممکن است خواسته ‌ها و نیاز های متفاوتی در نقشه ساختمان با عرض ۸ متر داشته باشند و برخی دیگر ممکن است از پله گریزان باشند و قابلیت این‌که بتوانند یک زمین را برای طرح موردنظر خود انتخاب کنند، نداشته باشند. طراحی نقشه های ساختمانی و مسکونی لوکس برای افراد مختلف می تواند معانی مختلفی داشته باشد. برای برخی ، یک سالن مینیمالیست و مدرن با مصالح مدرن و شیشه را لوکس می دانند .

  • موضوع مهمی که در این راستا ممکن است بسیار اهمیت داشته باشد، این است که لازم است طراحی نقشه ساختمان با عرض ۸ متر براساس قوانین و ضوابطی که در چهارچوب شهرسازی در نظر گرفته شده است، انجام بگیرد.
  • سازه ساختمان اسکلت بتنی و ساختمان به صورت دو طبقه ی مستقل همکف و اول می باشد .
  • به همین منظور، برای طراحی پلان باید به سراغ یک تیم با تجربه و متخصص بروید تا نتیجه کار موفقیت آمیز باشد.
  • سازه اسکلت بتنی و دسترسی از شمال به خلق طرح زیبای زیر انجامیده است.این نقشه هم دارای دو طرف نما سه بعدی و همچنین فایل های 3D دکوراسیون داخلی است.
  • در واقع داشتن یک طرح ویلا و یا آپارتمان خوب یک سرمایه است و باید آن را در دل پروسه سرمایه گذاری قرار داد و به طرح به دید هزینه نباید نگاه کرد چون از یک طرح خوب است که یک بنای خوب خلق می شود و انسان در ارتباط مستقیم با آن قرار می گیرد.

اما لازم به ذکر است بدانید که در فضاهای کوچک‌تر نقشه ساختمان با عرض ۸ متر نیز می ‌تواند ایده‌های مناسبی را به همراه داشته باشد. توصیه و پیشنهاد تمامی معماران و نقشه کشان برای تخصیص دادن تعداد طبقات به کارفرمایان این است که برای زمان حال خود تصمیم بگیرند. یعنی با در نظر گرفتن سن مناسب خود، نیازها و میزان بودجه‌ای در نظر گرفته شده خود بتوانند اقدام به ساخت و تهیه نقشه ساختمان با عرض ۸ متر را داشته باشند و پیش‌بینی برای ساخت طبقات متعدد نکنند.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید. 2022 © کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت بانی چیدمان درخانه (وبسایت انستودیوز) می باشد. سلام دوست گرامی، متاسفانه علیرغم این که خیلی علاقه داریم بتونیم همراهی تون کنیم، در حال حاضر (آبان 99) امکان پذیرفتن پروژه های جدید رو نداریم.

طراحی دکوراسیون

اگر از یک خانم سوال کنیم که عموماً چه ابعاد از آشپزخانه می‌تواند مفید واقع شود؟ بدون شک بیان می‌کند که هرچه آشپزخانه بزرگ‌تر باشد، برای او بهتر می باشد. به همین جهت است که هزینه‌ های موجود برای در نظر گرفتن ساختمان ‌های دوبلکس از این طریق کاهش می ‌یابد و شما می ‌توانید با در نظر داشتن یک آسانسور یا بالابر خانگی ایمن هزینه های موجود خود را کاهش دهید و از این طریق فضاهای خصوصی و عمومی برای به خود در نظر بگیرید. در این راستاست که نقشه ساختمان با عرض ۸ متر می‌تواند بسیار مفید واقع شود. هنگامی می ‌تواند پیش بینی برای تهیه انواع طبقات متعدد به نفع شما باشد و مؤثر واقع شود که منابع مالی برای ساخت طبقات متعدد بر روی زمین اختصاص داده خود داشته باشید. از همین طریق نقشه ساختمان با عرض ۸ متر می ‌تواند برای شما مفید واقع شوند. البته امروزه اغلب جوانان تمایل زیادی به این‌که در کنار والدین خود زندگی کنند، ندارند و ترجیح می دهند که استقلال داشته باشند.

3- هنگامی که یک پلان نادرست در محل پروژه شروع به ساخته شدن می‌شود و از اول به آن فکر نشده باعث می‌شود که در طول پروژه به فکر برطرف کردن نواقص و معایب آن بیفتید. این نوع تصمیمات باعث صرف هزینه‌های مالی و اقتصادی، زمان، فرسایش نیروی کار و ماشین آلات، از دست دادن آرامش در هنگام ساخت و در نهایت نارضایتی از کل پروژه می‌شود. 2- در یک نقشه غیر اصولی و با روابط فضایی نادرست و غیر استاندارد، فضاها و ارتباط آن‌ها با هم، کیفیت لازمه برای زندگی مطلوب را نخواهد داشت.

اصول طراحی پلان

مساله ی ذکر شده در این مطلب اشاره به این دارد که بهتر است تناسبات نقشه ی خانه، خیلی کشیده نباشد. در کل توجه داشته باشید که یک خانه خوش نقشه بهتر است به شکل یک مستطیل خیلی لاغر نباشد. لطفا پیش از توضیحات ما به این پلان که نوعی از پلان هایی است که این روزها بسیاری از خانه ها به سبک آن ساخته می شوند نگاه کنید. لازم است که کف توالت با کف دیگر مناطق ساختمان اختلاف سطح برخوردار نباشد، تا افراد معلول و مسن‌تر بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند.

برای مثال اگر میزان بارندگی در اقلیم مورد نظر شما زیاد است، باید در طراحی و اجرای این نورگیرها تمهیدات خاصی در نظر گرفته شود. در کشور ما به طور کلی بهتر است تناسبات و هندسه ی کلی پلان خانه به صورتی باشد که کشیدگی ای در راستای جهت شرق و غرب بر آن حاکم باشد، این کشیدگی شرقی-غربی نقشه باعث ایجاد نکات متنوعی می شود که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. کنترل کردن نور طبیعیاین نکته قابل ‌قبول است که نور طبیعی می ‌تواند نقش بسیار مهمی در رابطه با کیفیت و طراحی اصلی فضاهای داخلی یک ساختمان ایجاد کند.