دسته‌ها
اخبار

خرید و قیمت سایبان برقی ا bower ترب

قیمت سایبان برقی قیمت سایبان برقی یکی از عوامل تاثیر گذار در تصمیم گیری برای خرید این نوع سایه بان میباشد. به همین علت در این مطلب به بررسی این فاکتور در خرید سایه بان برقی میپردازیم. اکنون که با انواع سایبان و نکات خرید آن آشنا شدید؛ می‌توانید بهترین نوع آن را انتخاب کرده و از فروشگاهی معتبر با قیمت بسیار مناسب خریداری کند. برای مثال شما می‌توانید هر نوع از سایبان مورد نیاز خود را از آهن سازه سفارش دهید و این فروشگاه به طور سفارشی برای شما با توجه به ابعاد و نوع مورد نیاز، سایبان بی‌نظیری می‌سازد. البته موتور الکتریکی برای سایبان متحرک اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است و سایبان‌های ثابت بدون موتور هستند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد چتر پایه بغل چرخدار بودن آن است. بدین ترتیب در هیچ موقع از طول روز آفتاب به افرادی که در زیر چتر پایه بغل حضور دارند، نمی خورد. تقریبا همه افرادی که می خواهند اقدام به ثبت سفارش خرید سقف متحرک نمایند، ابتدا به دنبال اطلاع از قیمت آن هستند. معمولا اغلب افراد تمایل دارند از قیمت یک محصول اطلاع پیدا کرده و بعد وارد مراحل ثبت سفارش خرید آنلاین آن شوند.

  • هر دو سایه‌بان شیشه­ای و پلاستیکی از پلی کربنات ساخته شده­اند.
  • ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان فول باکس فقط می تواند بین 2 الی 3 متر باشد.
  • از جنس پلی استر و PVC و برزنت با قابلیت تنظیم شیب ودارای موتور توبلار که در هنگام بسته شدن کامل هیچ گونه فضای اضافه ای را اشغال نخواهد نمود.
  • باز و بسته شدن نرم این نوع از سایه بان ها باعث می شود تا هیچ گونه صدای مزاحمی در محیط پخش نشود.
  • همان طور که اشاره کردیم سایبان های چتری در انواع مختلفی تولید می شوند.

این سایه‌بان دیوار مانند از روی بالکن، پاسیو یا باغ شما عبور می‌کند تا یک مانع دیواری فوری در فضای باز ایجاد کند. سایه‌بان‌های جانبی دارای یک صفحه بزرگ به عنوان روکشی زیبا و موثر برای مقابله با باد مداوم و آفتاب کم ارتفاع هستند و در عین حال حریم خصوصی همسایگان و هر ره‌گذری را فراهم می‌کنند. توجه کنید که قبل از خرید سایه‌بان، باید محل نصب آن را مشخص کنید. در حقیقت این تصمیم بر نوع سایه‌بان مورد نیاز شما تأثیر خواهد گذاشت. استفاده از این نوع سایبان بسیار آسان است و از نظر سهولت در استفاده برتری زیادی نسبت به سایبان دستی قدیمی دارد. تولید کننده انواع درب اتوماتیک، شیشه بالکن، شیشه سکوریت و..

مزایای سقف برقی

سایبان برقی امروزی با استفاده از ریموت کنترل ، از طریق برنامه ای داخل تلفن همراه قابل کنترل است. با انتخاب این قابلیت سایبان میتوان سودمند و کارایی سایبان را افزایش داد. نصب سایبان برقی در بالکن ، پاسیو یا هر فضای باز دیگر یکی از راه های گسترش فضای داخلی منزل یا مغازه ی شماست. لازم نیست نگران باشید ممکن است در اثر زیاد شدن مشتریان ، جایی برای پذیرایی از آن ها نداشته باشید یا اینکه فرزندانتان جایی برای بازی کردن ندارند. در چهار فصل سال به راحتی میتوانید از پذیرایی مشتریان یا لذت بردن از یک عصرانه کنار خانواده تان لذت ببرید. وقتی سایبانی دارید که از پارچه و سازه ای بسیار مرغوب ساخته شده است می توانید همه نوع استفاده ای از آن بکنید.

گارانتی خرید سایبان برقی

البته شاید با تمام این مزایا، فکر کنید که اگر به هر دلیلی سیستم برق مغازه یا فروشگاه شما قطع شود. چگونه می توان از سایبان اتوماتیک برقی استفاده کرد؟ طراحان این سازه به سوال شما با سیستم جانبی که در طراحی آن استفاده کرده اند پاسخ می دهد. به بیان ساده تر این نوع از سایه بان در صورت قطعی برق از خلاص کن دستی برای کنترل استفاده می کند. امروزه اکثر ویلاهای استخردار در فضای ویلای خود سایبان های چتری را به کار می برند تا پس از شنا کردن بتوانند زیر سایه این سایبان ها به استراحت بپردازند. استفاده از سایبان های چتری باعث می شود تا نور خورشید به صورت مستقیم با بدن شما تماس نداشته باشد.

اما در ابتدا برای انتخاب سایبان بازویی یا سایبان چتری، باید فضای موجود برای نصب سایبان را درنظر بگیرید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره، با متخصصین متین هوشمند تماس حاصل فرمایید. سایبان برقی به عنوان یک نوع سایبان متحرک دارای تنوع بالایی در مدل‌های گوناگون می‌باشد. این سایبان دارای انواع چتری، باکسی، فنری بازویی، شید، دو طرفه و سایه بان برقی زنجیری است.

معمولا گیاهانی که نیاز بیشتری به نور طبیعی دارند را به راحتی می توان در گلخانه هایی که دارای سقف جمع شونده برقی بوده پرورش داد. بدین ترتیب تمایل به استفاده از سقف متحرک برای گلخانه ها در سال های اخیر بسیار زیاد شده است. ، سایبان بازویی در سال های اخیر تولید سایبان برقی را افزایش داده و از طرفی تولید سایه بان بازویی دستی را کمتر کرده اند. زیرا با توجه به اختلاف قیمت آنها، باز هم سفارش برای سایبان برقی به مراتب بیشتر از نوع دستی این سایبان ها می باشد. برای ساخت سایبان های چتری حتی اگر از بهترین و با کیفیت ترین مواد و سنگین ترین پارچه ها نیز استفاده کنند باز هم این نوع سایبان ها وزن زیادی نخواهند داشت و به راحتی قابل جا به جایی هستند.