دسته‌ها
اخبار

این هفته از غرفه های دوسالانه معماری ونیز رونمایی کردیم


غرفه های دوسالانه معماری ونیز

این هفته در Dezeen، غرفه‌های دوسالانه معماری ونیز را نشان دادیم، از جمله غرفه فنلاند که “مرگ توالت ف،نگ” را اعلام کرد و غرفه پر از خاک برزیل.

غرفه های دیگری که برای اولین بار در Dezeen فاش شد عبارتند از: غرفه کره ای که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا “پایان بازی آب و هوایی” را کشف کنند، غرفه بریت،ا که “تنوع باورن،ی” بریت،ا را در بر می گیرد و پاویون استرالیا که “آثار امپراتوری بریت،ا را زیر سوال می برد”.

معمار ،لی لوکو
لسلی لوکو، متصدی ونیز، می‌گوید آفریقا «مک، قدرتمند برای بررسی مسائلی است که در قرن آینده تسلط خواهند یافت».

ما همچنین با لسلی لوکو، متصدی دوسالانه معماری ونیز، در مصاحبه ای اختصاصی صحبت کردیم و انتقادات وی از تصمیم مقامات ایتالیایی مبنی بر رد ویزا برای سه عضو تیم او در غنا را پوشش دادیم.

تیم Dezeen در ایتالیا است و تمام رویدادهای جالب هجدهمین بینال بین المللی معماری در ونیز را به صورت زنده در وبلاگ قرار داده است.

پرتره نورمن فاستر
نورمن فاستر می گوید: «معماری بدون معماران» می تواند درس های ارزشمندی بیاموزد

همچنین در ونیز، لیزی کروک، ویرایشگر معماری Dezeen با معمار نورمن فاستر در مصاحبه ای اختصاصی صحبت کرد و در آن گفت که ساده ترین سازه ها، مانند چادرها و کلبه ها، می توانند به معماران درس بیاموزند.

فاستر در ونیز بود تا از پروژه بتنی مسکن اضطراری Essential Homes خود که با شرکت مصالح ساختم، Holcim ساخته شده بود، رونمایی کند تا خانه هایی را که به سرعت جمع شده اند برای افرادی که در اثر بلایای طبیعی و انسان ساز آواره شده اند، فراهم کند.

مبلمان ساموئل راس
دوازده چیز برای انجام و دیدن در طول هفته طراحی نیویورک 2023

در اخبار طراحی، این هفته هفته طراحی نیویورک در مکان ها و نمایشگاه های سراسر شهر نیویورک برگزار می شود. ما 12 نمایش، گفتگو و نصبی که باید توسط سازمان‌ها و برندها از جمله ناسا، موجی و شورای طراحی ،نه انجام شود را گردآوری کردیم.

از جمله رویدادها و نمایشگاه‌هایی که به نمایش گذاشته می‌شود، نمایشگاه Loewe Foundation Craft Prize است که دارای یک تخم‌مرغ سرامیکی سیخ دار و یک صندلی سوزنی نمدی است و مجموعه مبلمان عظیم ساموئل راس هنرمند بریت،ایی که از چوب، ف، و سنگ ساخته شده است.

مجسمه Tree One در نمایشگاه Habitat One در سئول
EcoLogicStudio جلبک ها را به “درخت” زیست پلیمری تصفیه کننده هوا تبدیل می کند

همچنین در طراحی این هفته، Ecologicstudio از “درخت” پلیمر زیستی تصفیه کننده هوا خود رونمایی کرد. مجسمه درخت 10 متری که از پلیمر زیستی تولید شده از ریزجلبک های برداشت شده ساخته شده است، فتوسنتز را انجام می دهد.

این ماده را می توان برای پوشش داخلی یا خارجی استفاده کرد و استودیو در حال آزمایش بر روی ایجاد ساختارهای بزرگتر و خود نگهدار است.

پل به های لاین توسط SOM
SOM پل گلولام یک بلوک را به High Line متصل می کند

در نیویورک، استودیوی معماری Skidmore, Owings and Merrill (SOM) یک پل ،پایی چوبی با طول بلوک به نام Timber Bridge نصب کرد.

این پل 92 متری از چوب ،بانده شده (گلولام) ساخته شده است و بخشی از اتصال دهنده موینیهان است که High Line، مسیری مرتفع در منهتن، را به هاب ترانزیتی سالن قطار Moynihan متصل می کند.

نمای بیرونی خانه تک پا در ژاپن توسط IGArchitects
تک ستون بتنی خانه تک پا را در ژاپن پشتیب، می کند

پروژه های محبوب در Dezeen در این هفته عبارتند از: خانه یک پا در ژاپن، که توسط یک ستون بتنی پشتیب، می شود، یک خانه چوبی انبوه که استودیوی معماری Ao-ft آن را در تراس لندن قرار داده و یک کارگاه چرم طراحی شده توسط Lina G،tmeh برای فرانسوی. خانه مد هرمس

جدیدترین لوک‌بوک‌های ما ساختمان‌هایی با دیوارهای لعاب‌دار که بیرون را به داخل می‌آورد و فضای داخلی گا،ی‌ها را نشان می‌دهد که در نوع خود آثار هنری هستند.

این هفته در Dezeen

این هفته در Dezeen جمع بندی منظم اخبار برتر هفته است. در خبرنامه های ما مش، شوید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/20/this-week-venice-architecture-biennale-pavilions/