دسته‌ها
اخبار

نکات مهم در طراحی نقشه ساختمان شرکت معماری و دکوراسیون دکوطرح 09122460089

پلان ساختمان مسکونی یک طبقه زیر سه خواب دارد و با اسکلت بتنی است.جای گذاری اتاق خواب ها نیز در این نقشه وضعیت مناسبی دارد. پلان ساختمان سه طبقه با اسکلت بتنی طراحی گردیده و شامل سه طبقه پارکینگ ،همکف و اول می باشد.طبقه همکف به یک واحد سه خوابه و طبقه اول به دو واحد دو خوابه اختصاص داده شده است. نقشه آپارتمان دو واحدی در سه طبقه طراحی شده است و شامل طبقات پارکینگ و پیلوت،همکف و اول است. سازه به کار رفته در پروژه اسکلت بتنی و موقعیت دسترسی آن از سمت شمال است .

در طراحی نقشه ساختمان اداری راحتی دسترسی و سیرکولاسیون مورد توجه است. جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به قسمت دکوراسیون داخلی ، نمای ساختمان و یا قسمت دانستنی ها مراجعه نمایید همچنین جهت راهنمایی های بیشتر در قسمت تماس با ما پیام بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند. طراحی نقشه های معماری بر طبق دستور نقشه ، پلان و نماها ، ضوابط و قوانین شهرداری و با توجه به نیاز کارفرما و پیشنهادات طراحان و مهندسین و کارشناسان عمران و معماری انجام می شود .

  • در زمینه طراحی نقشه فعالیت نداریم و نقشه های موجود در این نوشته به عنوان ایده درج شده است.
  • طراحی پلان این ساختمان بر اساس نیازهای پایه کارفرما ، ویژگی های سایت، محدودیت های شهری و تخصص طراحان انجام شد که حاصل کار بعد از چندین بار رفت و آمد رضایت کارفرما و مشاور را به همراه داشت.
  • طراحی محوطه و فضای سبز هم مانند نمای ساختمان به صورت سه بعدی و انیمیشن ارائه می گردد.
  • این نقشه ها به روش دوبعدی و سه بعدی، این امکان را به طراح می دهد که تصاویر و تجسمات ذهنی خود را عملی کند و از اجرایی بودن آن پلان تا حدودی مطمئن شود.

۲-فیلتر ورودی را برای اتاق خواب ها فراموش نکنید و دقت کنید که درب اتاق ها از دیگر قسمت های خانه به صورت مستقیم دیده نشود. ۱- مساحت و متراژ یکی از اتاق خواب ها باید از اتاق های دیگر بیشتر باشد که برای اتاق مستر و یا والدین باشد. سایت رادآرشیتکت علاوه بر طراحی پروژه‌های اجرایی، با آموزش‌های کاربردی و پروژه‌محور به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان معماری کمک می‌کند تا سریع‌تر رشد کنند.

پ-تعیین محل آشپزخانه و قسمت مربوط به ورودی ساختمان

برای دانلود فیلم باکیفیت و فایل پی‌دی‌اف آموزش ستون‌گذاری ایمیل اصلی خودتان را در کادر زیر وارد کنید. برای عضویت در گروه ویژه سایت رادآرشیتکت و دریافت آموزش‌های رایگان معماری، همین الان ایمیل اصلی خودتان را در کادر زیر وارد کنید. ما نقشه های فراوانی طراحی و آماده کردیم،که شما دوستان عزیز می توانید در کمترین زمان،فوری و آسان نقشه های دوست داشتنی خودتان را تهیه کنید . وبسایت انستودیوز به عنوان اولین ارائه دهنده ی خدمات آنلاین معماری کشور، فعالیت خود را از اسفند ماه 1393 آغاز کرده است و تا کنون به بیش از 1300 خانواده ایرانی خدمات ارائه کرده است.

کارفرما تمام نیازهای خود را در قالب یک فایل آماده کرده و در جلسه اولیه با خود همراه داشتند. طراحی پلان این ساختمان بر اساس نیازهای پایه کارفرما ، ویژگی های سایت، محدودیت های شهری و تخصص طراحان انجام شد که حاصل کار بعد از چندین بار رفت و آمد رضایت کارفرما و مشاور را به همراه داشت. بعد از نقشه های معماری ، محاسبات سازه و برق و مکانیک و اتمام طراحی پلان ساختمان نوبت به طراحی تزئینات و ظاهر ساختمان می رسد. طراحی نما ساختمان بسته به سلیقه کارفرما دارد که شامل سبک های مختلف مدرن ، کلاسیک ، نئو کلاسیک ، ایرانی و سایر سبک ها است.طراحی نما در شرکت آرین پاراکس به صورت سه بعدی ارائه می گردد. از این رو کارفرما پس از تایید ی تهیه شدن نقشه معماری ممکن است متقاضی نقشه ی طراحی دکوراسیون داخلی، و همچنین طراحی نقشه نمای ساختمان و محوطه سازی باشند. پیشنهاد جدی من به شما این است که در طراحی نقشه ساختمان‌هایی که مساحت مفید آن‌ها کمتر از ۱۳۰ مترمربع است، به‌هیچ‌عنوان سه اتاق‌خواب طراحی نکنید.

تازه های نرم افزار : اداری و کاری

که از 25 سال پیش تا همین امروز مشغول به فعالیت در حوزه طراحی نقشه ساختمان، نظارت و اجرای ساخت و ساز ها بوده است. به صورتی که حتی در بازسازی ساختمان های کوچک و یا معماری داخلی نیز افراد ترجیح می دهند که بسیار حساب شده قدم بردارند و پیش از هر تصمیم اجرایی از جزئیات آن طرح اطلاع داشته باشند. برای آغاز یک پروژه ساختمانی بعد از مطالعات آغازین به نقشه کشی ساختمان نیاز داریم. و با چه بودجه‌ای قرار است عملیات نقشه کشی طراحی داخلی ساختمان اجرا شود. نقشه کشی ساختمان در رشته‌های مهندسی معماری، مهندس عمران، مهندسی برق، مهندسی مکانیک بسیار پر کاربرد است. شاید در آغاز این طوربه نظر بیاید که اجرای نقشه برداری ساختمان و نقشه کشی ساختمان دارای یک مفهوم باشند.

بخش ناهارخوری نیز قسمتی است که لازم است در کنار آشپزخانه و فضای نشیمن و پذیرایی به گونه‌ای صورت بگیرد که مشرف به تمامی مناطق باشد. لازم است که بخش ناهارخوری تمامی فضاهای هم‌جوار خود را پوشش دهی کند. آیا نصب آسانسور توجیه اقتصادی دارد؟ممکن است هنگامی‌که اسم آسانسور به میان می‌آید، شما نگران هزینه های موجود برای ساختمان ‌های دوبلکس باشید.