دسته‌ها
اخبار

سایه بان متحرک سفارش سایبان برقی و دستی اختصاصی بام تک-سایبان کی تی

صرف نظر از اینکه شما می خواهید که استخر شنای خود را بپوشانید یا محیط بازی بچه های خود ، انتخاب بادبان گزینه مناسبی برای تهیه یک پوشش محافظت شده است. سایبان متحرک خودرو برای استفاده­ ی هر روز و در هر فصلی بسیار مناسب است. با قرار دادن وسیله­ نقلیه در در زیر سایبان، از قرار گرفتن در معرض آفتاب روزانه محافظت کنید. هرگز نگران پاک کردن برف از وسیله نقلیه خود نباشید ، هنگامی که آن را در زیر یک سایبان خودرو پارک می کنید دیگر برف یا باران روی وسیله نقلیه شما نمی ریزد. در طول سال ها ، طیف گسترده ای از سایبان های خودرو توسط تولیدکنندگان ایجاد شده است تا راحتی را برای کاربران خود ایجاد کنند. امروزه، به طور عمده دو نوع سایبان وجود دارد که می تواند برای اهداف پارکینگ ماشین استفاده شود.

البته با توجه به مزیت هایی که این سایبان ها دارند، قیمت آنها نیز معقولانه می باشد. سایبان برقی شرکت ایران سایبان فعالیت خود را از سال ۸۲ در زمینه نصب و خدمات پس از فروش سایبان برقی اتوماتیک از قبیل جک های سایبان اتوماتیک و کرکره های رول آپ و درب های اتوماتیک شیشه ای و سیستم های هوشمند خانگی و صنعتی آغاز کرد. با استفاده از نیروی دست و تجهیزات مکانیکی باز و بسته می شود و بیشتر برای بالای درب مغازه ها کاربرد دارد . سایبان بادبان که یکی دیگر از انواع مجله خبری سایبان است، بسیار کاربردی ، راحت و در دسترس است ، به شما امکان می دهد آن ها را در هر مکان و هر زمان منتقل کنید. سایبان های بادبان به اندازه کافی بزرگ هستند که می توانند سرپناهی برای کل فضای زندگی شما در فضای باز باشند.

  • در تابستان برای جلوگیری از تابش آفتاب و در زمستان برای جلوگیری از ورود باران و برف به داخل مغازه نصب میشود.
  • در واقع ، استفاده از سایبان سایبان چتری یک ایده منطقی است ، مخصوصاً در اندازه بزرگ تر برای زمانی که می خواهید یک مهمانی شام در فضای باز داشته باشید.
  • براساس گفته های سازنده، پنل های شیشه ای این پارکینگ، ضد اشعه ماوراء بنفش بوده و اجازه عبور این اشعه به داخل را نمی دهد.
  • اگر برای جلوی مغازه نیاز به ایجاد سایه دارید میتوانید از سایان های متحرک بامتک استفاده کنید.

شرکت سایه باتیس با تولید و فروش و بهترین کیفیت سایبان برقی با قیمت ارزان همراه با کیفیت ایده آل تمامی نیاز های شما در رابطه با سایبان برقی برطرف خواهد کرد. لازم به ذکر است که قیمت سایبان پارکینگ متحرک به دلیل آن که در این نوع از سایبان ، متریال برقی یا مکانیکی ویژه ایی به کار رفته است ، گران می باشد و هزینه مقرون به صرفه ایی را برای در خواست کنندگان این نوع سایبان ندارد . برای خرید سایبان کشویی می توان به مراکز معتبر فروش انواع سایبان مراجعه کرد. گرم شدن بیش از حد موضوع دیگری است که اثبات می کند داشتن یک سایبان متحرک خودرو ضروری است .زمانی که وسیله نقلیه خود را پارک کرده اید و بعد از گذشتن زمان زیادی به سراغ آن می روید تا سوار شوید گرمای بیش از حد هوای داخل ماشین و گرمای صندلی ها بسیار اذیت کننده است .

معرفی انواع سایبان متحرک

برای خرید انواع سایبان، نورگیر سقفی و نورگیر حبابی، می توانید مشاوره ای از کارشناسان پوشش ساز در این خصوص دریافت نمایید تا متناسب با نوع سازه و محیط مدنظر، از سایبان و نورگیر با ابعاد و اندازه و جنس های مختلف استفاده نمایید. شرکت تولیدی پوشش ساز به ارائه انواع نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، بارانگیر، سایبان و… می پردازد که می توانید برای کسب اطلاع بیشتر و خرید انواع نورگیر با مشاوران و کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. سایبان های متحرک بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر ابعاد و جنس روکش قابل تولید می باشند. بدین ترتیب هیچ فرقی نمی کند که از سایه بان در چه مکانی می خواهید استفاده کنید. این موارد باعث شده تا بتوان سایبان های متحرک را از پرکاربردترین سایه بان های موجود در بازار دانست. سایبان متحرک موتوردارسنسورهای باران برای خشک نگه داشتن پارچه یا در صورت عدم امکان گام و زاویه کافی سایبان را می بندند یا سایبان را برای خشک نگه داشتن مبلمان پاسیو و کف باز می کنند.

انواع سایبان ها

دلیل این امر را می توان به افزایش دما مرتبط دانست که منجر به انبساط غیرضروری لاستیک ها می شود. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

تنوع رنگی، کاربرد آسان و کنترل از راه دور بزرگترین مزیت سایبان برقی برای مغازه ها است همچنین چاپ تبلیغات که باعث شده بیشتر صاحبان مشاغل از این نوع سایبان برای مغازه ی خود استفاده کنند. تبلیغات بر روی سردر مغازه ها به وسیله ی سایبان متحرک بهترین و ارزانترین نوع تبلیغات در سطح شهر است. بدین ترتیب کلیه عابرین رهگذر امکان دیدن تبلیغات مدنظر شما را بر روی سایبان متحرک خواهند دشت.

سقف متحرک پارچه ای باید از اصول و قاعده ای تبعیت کند مثل شیبدار بودن به سمت جلو جهت تخلیه آب باران و برف، استفاده از ریل و استفاده ازپارچه های ضد آب یا همان پی وی سی PVCجهت جلوگیری از نفوذ آب به فضای زیر سقف می باشد. سایبان اتوماتیک در پارکینگ های روباز، جهت جلوگیری از تابش نور خورشید به صورت مستقیم و از بین رفتن رنگ ماشین به مرور زمان، سایبان اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان مغازه از عوامل موثر در دکوراسیون خارجی مغازه به شمار میرود.نقش زیادی در خنکی هوای مغازه داشته به همین دلیل از فساد مواد در آنجا جلوگیری میکند. در تابستان برای جلوگیری از تابش آفتاب و در زمستان برای جلوگیری از ورود باران و برف به داخل مغازه نصب میشود.

مزایای سایبان و چادر کشویی

آنها از فلز سبک معمولاً آلومینیوم یا فولاد و قطعات پلاستیکی سخت مانند کلاهک های انتهایی ساخته شده اند. برخی از سایبان های متحرک اکنون به جای استفاده از بازوهای ساپورت جانبی استاندارد از بازوهای تلسکوپی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که سایبان‌های ثابت در تراس‌ها، روف‌گاردن‌ها و فضاهای باز و یا در فضای جلوی این ساختمان‌ها احتمال تعارض با قوانین و مقررات شهرداری را داشته به همین دلیلسازه‌های متحرک بسیار مورد توجه و علاقه صاحبان این صنف است. سازه‌های گسترش‌پذیر، نظیرسقف‌های متحرک، در آغاز پیدایششان برای این که حالت باز و بسته شونده خود را حفظ کنند در اندازه‌های کوچه ساخته می‌شدند. در دهه ۸۰ میلادی و در پی تصمیم دولت ایالات متحده آمریکا بود که برای تاسیس یک پایگاه فضایی، ناسا هزینه پژوهش در خصوصسازه‌های باز و بسته شونده را فراهم کرد تا سازه‌ای مناسب جهت حمل در فضاپیما و استفاده در فضا تولید شود. این سازه‌ها باید این قابلیت را می‌داشتند که پس از حمل به فضا گسترش‌پذیر باشند و به اصطلاح باز شوند.