دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان-سایبان کی تی

همین موضوع باعث شده تا هر روز بر تعداد مصرف کنندگان سایه بان بازویی افزوده شود. سایه بان بازویی به نمونه هایی از سایبان ها اطلاق می شود که حالت باز و بسته شدن فنری داشته و این امر باعث می شود. تا بتوان از آنها استفاده های مختلفی در فصل های مختلف داشته و در مواقعی که نیاز به سایبان نباشد.

  • وزن سایبان های دیدگاهان به دلیل استفاده از آلومینیوم بسیار سبک است.
  • در سایبان فول باکس مانند سایبان کلاسیک و سایبان باکس امکان تغییر زاویه بازشو سایبان وجود دارد.
  • ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد.
  • این امر سبب می شود تا شاهد زنگ زدگی این نوع سایبان ها بر اثر رطوبت ناشی از برف و باران نباشیم.
  • با نصب سایبان دو طرفه مساحت زیادی از تابش نور خورشید و بارش باران و برف در امان میماند و از محیط بیرون به بهترین نحو استفاده نمود و به استراحت یا سرو غذا پرداخت.

سایبان ها با توجه به انواع گوناگون انها درمکان هایی مانند منزل، مغازه، محل پارک خودرو، رستوران ها، کافی شاپ ها واستخر ها مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های قدیمی دارای سیستم دستی بودند و برای باز و بسته نمودن سایبان از هندل یا یک اهرم استفاده می‌شد. این نوع سایبان با استفاده از بازوی جمع شونده باز و بسته می شود. این نوع سایبان را با نام های دیگری از قبیل سایبان جکی، سایبان هوشمند و سایبان برقی هم می شناسند. هر کدام از این نام ها با تغییر کوچکی در مجله خبری سایبان ایجاد می شوند، زیرا امکان اضافه یا حذف کردن امکاناتی به این نوع سایبان وجود دارد.

لیست قیمت انواع سایبان

از آسیب های محل پارک بدون سقف و یا پوشش میتوان به تابش نور خورشید به خودرو که باعث تغییر رنگ خودرو و آسیب و تغییر شکل قطعات داخلی خودرو و خراب شدن باتری یا به بارش باران و برف بر روی خودرو که باعث یخ زدن و زنگ زدگی بعضی از قطعات خودرو میشود اشاره نمود. به نوعی می توان گفت که استفاده از این سایبان ها دقیقا به اندازه استفاده از درب پارکینگی اتوماتیک اهمیت دارد. نوع دیگری از سایبان مغازه هم که طرفداران خاص خود را دارد سایبان دکوراتیو مغازه میباشد که بیشتر مناسب رستوران ها و کافی شاپ ها میباشد.

دسته های سایبان برقی

مجموعه ابتکارعلاوه بر طراحی و فروش سایبان برقی اصفهان با بهترین قیمت، خدماتی اعم ازنصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگی در اصفهانو همچنینفروش، نصب و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهانو … بنابراین اگر به دنبال مجموعه معتبری برای نصب، طراحی و اجرای سایبان در اصفهانمی باشید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. از دیگر مزیت های سایبان برقی مغازه میتوان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره نمود چون سایبان از گرم شدن داخل مغازه و یخچال های نگهداری مواد جلوگیری میکند. برای سایبان برقی مغازه میتوان از هر سه مدل سایبان بازویی کلاسیک، سایبان باکس و سایبان فول باکس با توجه به نیاز هر مغازه و فروشگاه استفاده نمود.

زیرا در اغلب موارد این نوع از سایبان ها به صورت برقی یا اتوماتیک ساخته می شوند. این کار باعث می شود تا در استفاده کردن از این نوع سایبان ها هیچ گونه محدودیت خاصی وجود نداشته باشد. قیمت سایبان بازویی برقی که یکی از بی عیب و نقص ترین و کاربردی ترین نمونه از سایه بان های رایج،می باشد. این نمونه از سایه بان ها مجهز به بازوهایی می باشند که کارایی آن بازوها باز و بسته کردن سایبان در مواقع نیاز می باشد. سایبان بازویی را در بازار با نام ها سایبان برقی یا سایبان فنری نیز می نامند.