دسته‌ها
اخبار

طراحی ساختمان طراحی معماری داخلی طراحی و معماری سازه گروه معماری خط و خاک

در طراحی پوسته خارجی با در نظر گرفتن این نکته می توان آرام را به ساکنین هدیه داد و از این طریق نیز کیفیت زندگی آنها را بالا برد. یکی از بارزترین مصالحی که هم در نمای ساختمان و هم در دکوراسیون داخلی این خانه ها استفاده می شود انواع سنگ است. علاوه بر آن پنجره هایی که ارتفاع آن ها از سقف تا کف می باشند زیبایی چنین خانه هایی را دو برابر کرده است. خانه ای که با این سبک معماری ساخته می شود دارای تیرهای نمایان و ظاهری تقریباً رنگ و رو رفته است.

  • به‌عنوان‌مثال، اتاق‌خوابی را در نظر بگیرید که عرض پنجره آن ۳ متر است.
  • باید دقت کنید که فضای نشیمن از نور مستقیم و با شدت زیاد برخوردار نباشد و نور کاملاً کنترل‌شده به داخل این فضا بتابد.
  • احتمالا یکی از خاص ترین و زیبا ترین موزه های جهان در برزیل که اثر مورد علاقه معمار آن، اسکار نمی یر، است.
  • 3- معمار سایت معمار سایت مسئول نظارت بر کلیه فعالیت ها در محل ساخت ساز، از ابتدای پروژه تا انتهای آن است.

اگرچه می توان با استفاده از آن سازه های معماری کاملی ایجاد کرد، اما عملکرد نرم افزاری آن مشابه Allplan و Revit نیست. این نرم افزار می تواند امکان ادغام برنامه های CAD خارجی را نیز فراهم کند. اجرای پروژه‌های ساختمانی، فرایند بسیار پیچیده‌ای است که نیاز به برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی‌ها و انتخاب مسیری مشخص دارد. چنانچه تصمیم دارید ساختمان موردنظر خود را طراحی و اجرا کنید، بهتر است از همان ابتدا به فکر طراحی داخلی آن باشید و پروسه طراحی و اجرای بنای خود را طبق نقشه و پلان مشخصی پیش ببرید.

۶- نقش و جانمایی تراس (بالکن) در پلان

در طول فرآیند مناقصه، مشتری می تواند اطمینان حاصل کند که پیمانکارانی که برای پروژه ساخت و ساز در نظر گرفته اند، از طرح اولیه آگاه هستند و پیشنهاد دقیقی برای انجام پروژه ارائه می دهند. قبل از تهیه پیش‌نویس، آن‌ها چندین بار با مشتریان خود ملاقات می‌کنند تا اهداف، بودجه و هر نیاز خاص برای پروژه‌شان را بیاموزند. معماران همچنین با سایر متخصصان مرتبط مانند مهندسان، برنامه ریزان شهری، مهندسان ناظر، نمایندگان ساخت و ساز کار می کنند. از آنجایی که معماران مستقیماً با مشتریان و متخصصان سروکار دارند، باید از مهارت های ارتباطی عالی برخوردار باشند.

۷۰ درصد رای قلع بنا در مشهد متعلق به حاشیه شهر است

معماران ایرانی، خانه مشا را در یک زمین شیب دار و رو به دامنه کوه البرز، برای یک مهندس سازه و خانواده اش طراحی نموده اند. این سازه به منظور این که با فضای عمومی این شهر ارتباط برقرار کند،طراحی شده است. همچنین تحت تأثیر بسیاری از میادین عمومی شهر همدان قرار دارد که توسط بلوارهای بزرگ با یکدیگر در ارتباط هستند.

لطفا پلان ساختمان مسکونی که خریداری کردید رو از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره پشتیبانی ۰۹۹۰۲۲۰۱۹۶۱ ارسال کنید تا آن را با دقت بررسی و راهنمایی‌تان کنیم. لطفا با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنیم و در صورت تمایل و عقد قرارداد، طراحی پروژه‌تان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. به‌عنوان نکته پایانی درباره تراس، برای زیباترشدن نمای ساختمان، بهتر است که دیواره جلویی تراس (دست‌انداز یا جان‌پناه تراس)، هم‌تراز با جداره اصلی نما نباشد.