دسته‌ها
اخبار

سایبان پارکینگ متحرک سایه سازان کوروش-سایبان کی تی

در سقف متحرک میتوان کابرد های دیگری مثله جلوگیری از ورد گرد و غبار یا باران را انتظار داشت. اگر برای جلوی مغازه نیاز به ایجاد سایه دارید میتوانید از سایان های متحرک بامتک استفاده کنید. سایبان متحرک دستی نوعی از سایبان متحرک بازوی است که با اهرم دستی باز و بسته می شود. در کل سایبان های متحرکی در زیر عکس های آنرا مشاهده می کنید، گیزباکس نام دارد و همانطور که گفتیم به یک آلاچیق و سایبان شیک و زیبا نیز تبدیل خواهد شد.

سایبان متحرک برقی به مشتریان این امکان را می دهد که در روزهای آفتابی با داشتن سایه ای مطلوب از فضاهای بیرونی استفاده کنند. به دلیل کاربرد زیاد سایبان متحرک که قابل استفاده در هر فضایی مانند مغازه ها ، تراس ها ، استخرها ، رستوران ها وغیره می باشد این روزها استفاده از سایبان برقی سایبان متحرک رواج بسیار ی پیدا کرده است. استفاده از سایبان برقی در فضاهای باز و حیاط منازل مسکونی به عنوان سایبان پارکینگ، یکی از دلایل محبوبیت سایبان برقی است. سایبان پارکینگ یک محافظ خوب برای خودروی شما در مقابل بارش باران و برف است. سایبان خودرو با امکانات و قابلیت های گوناگون به شما کمک میکند با اطمینان خاطر خودروی خود را در فضای باز قرار دهید و در صورت عدم نیاز به آن میتوان به راحتی آن را جمع کرد. سایبان متحرک مختلفی وجود دارد که می توانید بسته به نوع رویداد در فضای باز خریداری کنید.

  • ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.
  • در فصول گرم سال امکان برگزاری مراسم در فضای باز و در فصول سرد سال امکان استفاده از سقف باعث می‌شود صاحبان سالن‌ها امکان پذیرایی از میهمانان بیشتری را داشته باشند که توجیه اقتصادی خوب این سازه‌های متحرک را نشان می دهد.
  • بسیاری از صاحبان خانه ها معتقدند که سایبان ها فقط می توانید از فضای خانه در خارج محافظت کنند.
  • در حالی که این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به یک دیوار یا سازه موجود ثابت می شود ، میتوان از یک چارچوب به سبک تیره در دروازه برای ایجاد یک سیستم مستقل استفاده کرد.
  • سایبان موسوی علیرغم داشتن کیفیت عالی و استحکام بالا به جهت تامین آسودگی خاطر شما طبق ضوابط و شرایط با گارانتی در برابر نقص و حتی نگهداری سالیانه به شما ارائه می ‌شود.
  • سایه بان های متحرک برقی در سال های اخیر توانسته اند نظر اغلب مشتریان را به خود جلب کنند.

مراقبت از سایبان ها می تواند عمر طولانی به سایبان شما بدهد و در بهبود کارایی آن تاثیر بسزایی دارد. در شرایط محیطی که گرد و خاک در هوا زیاد است نیاز به تعداد دفعات تمیز کردن بیشتری است زیرا وجود طولانی مدت آلودگی و گرد و غبار باعث پارگی و یا پوسیدگی پارچه سایبان می شود. سقف برقی به عنوان یکی از گزینه های موجود برای مکان های سرباز مثل استخر ها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها و حیاط های شخصی می باشد.

سایبان متحرک یا جمع شو به هر دلیلی که خریداری شوند میتوانند به ارزش ملک و مغازه شما اضافه کنند. به طور کلی میتواند راحت تر از فضای بیرون و هوای آزاد استفاده کنید و زمان بیشتری را بگذارنید. این نوع از سایبان ها بر خلاف سایبان های ثابت دارای مفصل هایی برای باز و بسته شدن هستند.

کاربرد سایبان متحرک

یکی از کاربردهای گسترده از سایبان های متحرک، بهره گیری از آنها برای پوشش حیاط می باشند که مخصوصاَ در کشور ما که در اکثر مناطق آفتابی می‌باشد و در فصل تابستان استفاده از فضای ایوان و حیاط را می نماید. بیشتر این سیستم‌ها ضدآب هستند و در مقابل سایه‌بان‌های مقاوم در برابر آب (سایه‌بان‌های دارای بازوهای افقی) قرار دارند و در نتیجه، آب به قسمت «بام» این سایبان‌ها به هیچ وجه نفوذ نمی‌کند. سایبان متحرک وجودشان در حیاط منزل بخصوص در فصول گرم سال یک مزیت بزرگ محسوب می شود. از این پارکینگ منحصر بفرد می توان بعنوان آلاچیق و سایبان در روزهای گرم تابستان و بهار نیز به استفاده کرد. حتما برایتان پیش آمده زمانی که قصد داشتید سوار ماشین خود بشوید اما به محض نشستن روی صندلی احساس می کردید. سایبان متحرک یک گزینه ایده آل برای مصون نگهداشتن خودردوی شما از گزند آفتاب مضر تابستان خواهد بود.

سایبان ثابت و متحرک / مقایسه سقف متحرک چادری با سقف پارچه ای ثابت

همچنین هنگام بارش باران و برف یا در مواقع تابش سوزان خورشید، اوقات خوشی را بدون هیچ مشکلی در زیر آن سپری می کنند. سقف و سایبان پارچه ای متحرک بدلیل اینکه یکی از سازه های کم وزن ساختمانی محسوب می شود، عوارض احتمالی کمتری هنگام وقوع زمین لرزه را دارد. همان طور که می دانیم سایه بان یک سقف ثابت یا جمع شونده مجله خبری سایبان (برقی – یا به صورت دستی ) می باشد که به قسمت خارجی دیواره … اندازه شعاع هردهنه از سقف متحرک استخر طرح کروی از 1 متر تا2 متر به صورت قوصی می باشد که نیمه نهایی پس از طراحی سازه محاسبه می شود. ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.

سایبان متحرک موتور دار دارای یک موتور الکتریکی است که جایگزین میل لنگ دستی می شود. فشار یک دکمه یا تلنگر سوئیچ تمام چیزی است که برای باز یا بسته شدن سایبان لازم است. چرخ دنده روی موتور سریعتر از میل لنگ می چرخد ​​و با سرعت بیشتری و بی سر و صدا مکانیزم غلتکی را می چرخاند که سایبان را باز یا جمع می کند. سهولت کار به شما این امکان را می دهد که بیشتر از فضای بیرونی خود استفاده کنید. سایبان موتوری را می توان با استفاده از سوئیچ دیواری ، فرستنده کنترل از راه دور ، تایمر ، کلید یا برنامه یا با سنسورها به صورت خودکار کنترل کرد. بر روی آنها سنسورهای خورشیدی را می توان نصب کرد که سایبان را باز می کند تا نور خورشید ، اشعه ماورا بنفش و تابش خیره کننده را از پنجره ها یا درها حتی اگر در خانه نیستید دور کند.

شما می توانید سایبان کاملی را پیدا کنید که متناسب با سبک شما باشد و مهمتر از همه سایبانی که کاملاً متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد. همچنین نکته جالب دیگر در مورد این نوع سایبان ها این است که برای انواع خانه ها از جمله خانه های سیار نیز بسیار مناسب است. اگر به دنبال یک دکوراسیون جذاب یا لوکس هستید ، مطمئن باشید که سایبان قابل تنظیم بهترین برای شماست.

هر نوع سایبان می تواند برای اهداف بی شماری مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان سرپناه و امنیت برای افراد و تجهیزات مهمی که نیاز به محافظت در برابر اشعه های شدید خورشید دارند فراهم می شود. انواع سایبان متحرک بر اساس نوع عملکرد یا قابل حمل بودن تقسیم بندی می شود . سایبان متحرک خودرو برای محافظت مناسب از وسایل نقلیه در برابر عوامل سخت آب و هوایی که می توانند بر روی یک وسیله نقلیه تأثیر بگذارند بسیار مهم است. خواه صاحب مشاغلی باشید یا این سایبان های خودرو را برای استفاده شخصی خود بخواهید، باید محصولی را پیدا کنید که بتواند برای سال های طولانی خدمات خوب و بی دردسری را برای شما فراهم کند.