دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی چیست خرید انواع سایبان بازویی دیدگاهان-سایبان کی تی

در نوع برقی این سایبان ها از موتور الکتریکی جهت باز و بسته کردن سایبان استفاده می شود. برای خرید سایبان بازویی با کارشناسان سایبان متین تماس بگیرید تا کارشناسان فروش سایبان متین شما را در خرید سایبان بازویی راهنمایی کنند و اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت سایبان بازویی در اختیار شما قرار دهند . البته این موضوع به معنای خرید محصول با قیمت بالا و به اصطلاح گران نیست، بلکه هزینه باید با توجه به کیفیت و کارایی محصول، ارزش کافی را داشته باشد. در صورتی که سایبان با ابعاد استاندارد ساخته شود، از کارایی بالایی بهره می برد. در واقع به هر اندازه که ابعاد سایبان بیشتر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که طول بازوهای این نوع سایبان معمولا ۲، ۲.۵ و ۳ متر است.

  • در ادامه بیشتر در مورد سایبان بازویی توضیح داده خواهد شد اما در صورتی که باز هم سوال و نیاز به مشاوره داشتین حتما با ما تماس برقرار نمایید.
  • امروزه استفاده از سایبان های بازویی بیش از پیش شده است، به همین دلیل کارخانه های زیادی نسبت به تولید سایبان بازویی اقدام می کنند.
  • برای اینکه قیمت سایبان بازویی برقی مغازه شما مشخص شود در ابتدا باید متراژ مورد نیاز برای سایبان بازویی را بدست آورید .
  • ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.
  • هر دو سایبان از فلز سبک مانند آلومینیوم و کلاهک های انتهایی آن از قطعات پلاستیکی سخت مانند و فولاد ساخته شده اند.

ما با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته ایم بر اعتبار خود بیفزاییم. قیمت خرید مجله خبری سایبان دستی، ارزان تر از سایبان های دیگر است. همچنین این سایبان به شما این امکان را می دهد در صورت لزوم آن را به سایبان برقی تبدیل کنید، یعنی نیازی نیست هزینه ی اولیه زیادی بابت سایبان برقی پرداخت کنید. همچنین می توانید از لوازم جانبی برای سایبان دستی هم استفاده کنید که این خود هزینه­ ی جدا گونه ­ای دارد. کارخانه ما به دلیل دارا بودن تجهیزات فراوان و پیشرفته قادر است، تولید سایبان بازویی را در مقیاس بالا انجام دهد. به عبارت دیگر تولید عمده سایبان بازویی، تاثیری بر کیفیت آن ها نخواهد داشت.

سایبان برقی بازویی نصب در منزل

به همین دلیل به این سایبان ها سلیبان فول کاور یا فول باکس می گویند. درسایبان باکس انتهای محور متحرک که پارچه بر روی آن جمع میشود یک محفظه در پایین و یک محفظه در بالای محور قرار دارد که هم محور و هم پارچه و موتور در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف محفوظ میماند. فاکتورهای متراژ سایبان بازویی ، مدل سایبان بازویی،برقی یا دستی بودن سیستم جمه کننده سایه بان بازویی ،جنس روکش مورد استفاده در سایه بان بازویی عوامل موثر در تعیین قیمت سایبان بازویی میباشند. قیمت سایبان بازویی برقی بعلت استفاده از موتور برقی سایبان و ریموت کنترل در آن بالاتر از قیمت سایبان بازویی دستی میباشد. نوع برقی سایبان بازویی ایران سایبان از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر نسبت به سایبان دستی دارد.سایبان بازویی(سایبان برقی) از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است.

استفاده از متریال با کیفیت و درجه یک در ساخت سایبان بازویی

انتخاب رنگ و طرح روکش سایبان متناسب با فضایی که در اختیار دارید تأثیر بسزایی بر زیبایی محیط شما خواهد داشت. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. در هنگام سرچ و خرید به آرم ،لوگو، سایتها و آدرس ایران سایبان توجه لازم را داشته باشند.

راهنمای خرید سایبان

ما توانسته ایم با ارائه محصولات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را به دست آوریم. شما با خرید محصول با کیفیت از ما، می توانید از طول عمر و کارایی بالای آن بهره مند شوید. با توجه به ساختار و مکانیزم سازه ،سایبان کلاسیک دارای قیمت مناسبی میباشد که تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین نوع سایبان بازویی شده است.این سایبان در دو نوع سایبان کلاسیک دستی و سایبان کلاسیک برقی تولید میشود.