دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی سایبان برقی ایران سایه سایبان بازویی سایبان مغازه

پارچه هایی که در مناطق گرم استفاده میشوند مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارند. پارچه هایی که در مناطق شمالی کشور استفاده می شوند قطعاً باید ضد آب باشند. سازه هایی که سایبان روی آن قرار می گیرد نیز باید ضد زنگ باشد.

  • مدل دیگری از این نوع سایبان ها محسوب می شود که توانسته مشکل نوع اول را به خوبی پوشش دهد.
  • پارچه های سایبان ها معمولا ضد آب هستند و اگر اطراف سایبان ها را پلاستیک های شفاف بپوشانید در آب و هوای برفی و بارانی نیز می توانید از آن استفاده کنید.
  • همچنین این موضوع در مورد تابش مستقیم آفتاب بر بدنه خارجی شفاف ساختمان همچون سنگ و … موجب به وجود آمدن اثر گلخانه‌ای نیز خواهد شد.
  • طراحی و نصب سایه بان بازویی اگر توسط افراد متخصص انجام شود، میزان رضایت مصرف کننده بسیار بیشتر می شود.
  • ویژگی بعدی سایبان برقی که در اینجا به آن می پردازیم مربوط به نصب سایبان برقی می شود.

در برخی از شرایط نور آفتاب بسیار آزار دهنده است و شما نیاز دارید تا در سایه از فضای آزاد لذت ببرید. درر این شرایط اهمیت استفاده از سایبان های چتری مشخص می شود. مکانیزم ساخت سایبان های چتری به این صورت است که این سایبان ها را بر روی یک پایه قرار داده اند. پایه ستون چتر نوک تیزی دارد گه بتواند آن را به راحتی در زمین فرو برد و آن را نصب کرد. باز و بسته کردن خود سایبان نیز دقیقا مانند باز و بسته کردن یک چتر معمولی است.

سایبان برقی با طرح های خلاقانه

و در آخر باید به این موضوع دقت کنید که نصب و راه اندازی سایبان برقی تبریز و سایبان برقی، باید توسط کارشناسان و متخصصان این موضوع انجام شود تا مشکلی در این فرآیند پیش نیاید. این مدل از سایبان ها که شاید در معابر زیاد دیده باشید دارای پایه اصلی می باشد که مانند یک چتر باز و بسته می شود، البته گفتنی است که موتور الکتریکی آن در نوع برقی، عمل باز و بسته شدن را ایفا می کند. پارچه‌های سایبان‌ها انواع مختلفی داشته و هر جنس، ویژگی‌های جداگانه‌ای دارند. در اصل کاور سایبان باید از ویژگی‌هایی مثل مقاومت بالا، قابلیت شستشو، ثابت بودن رنگ، دوام و پایداری در برابر شرایط محیطی، عدم پاره شدن و غیره باشند.

در واقع سایه بان بازویی تجهیز شده به موتور برقی،ریسیور و ریموت کنترل در بازار با نام سایه بان برقی شناخته میشود. باید این موضوع را درنظر داشته باشید که اگر می خواهید عمر سایبان شما بالا باشد، باید به قطعات بکار رفته در سایبانتان دقت کنید. سایبان برقی تبریز با قطعات مناسب و باکیفیتی که در سایبان های خود بکار برده، عمر سایبان را بسیار افزایش داده است.

مشخصات فنی سایه بان برقی

یک نکته مهم که باید در خرید سایبان به آن توجه کنید این است که اگر برای یک‌بار سایبانی با کیفیت و گران را خریداری کنید تا در آینده مجبور نباشید هر بار هزینه بسیار زیادی برای خرید انواع سایبان بپردازید. بهتر است برای نصب سایبان از افراد خبره و باتجربه کمک بگیرید تا سایبان شما به بهترین شکل نصب شده و در اینده برای شما مشکل ساز نشود. آخرین ویژگی مهم سایبان برقی که در این بخش به آن اشاره می کنیم. از دیگر موارد مهمی که می بایست در زمان خرید سایبان برقی به آن دقت کنید قطعاتی است که در سازه سایبان استفاده شه است. وقتی یک سایبان برقی کیفیت بالایی نداشته باشد، نمیتواند انتظارات شما را پوشش دهد.

تماس با ما

این پارچه می تواند جنس های مختلفی مانند برزنتی، ترانزیتی و یا فلکسی و … باشد. سعی کنید قبل از خرید با مزایا و معایب انتخاب هر یک از پارچه ها اطلاعات کافی بدست آورید. به عنوان مثال یکی از آن ها شاید مقاوم تر باشد اما پاک کردن و تمیز کردن آن کار را دشوارتر سازد. حال که به موضوع نظافت سایبان اتوماتیک برقیرسیدیم، بد نیست پروسه پاک سازی را نیز به طور مختصر و مفید بررسی کنیم. و این به این معنی است که در صورت تغییر مکان مورد استفاده سایبان برقی به شرط برابر بودن اندازه حدودی سایبان برقی به راحتی قابل جابه جایی و استفاده مجدد هستند. این برابری در سایز در مورد سایبان برقی چتری و یا دوطرفه نیاز نیست.

شما باید سایبانی را انتخاب کنید که در برابر نور آفتاب، بارش برف و باران، ذرات گرد و غبار، رطوبت و نم سایر موارد دیگر مقاوم باشد. اگر می خواهید از سایبانی استفاده کنید که در طول روز ساعت ها در برابر نور خورشید قرار خواهد گرفت، شما باید یک سایبان با کیفیت و مقاوم در برابر نور آفتاب را انتخاب کنید تا در برابر آن کمتر آسیب ببیند. پیغام باز یا بسته شدن توسط ریموت به موتور سایبان برقی فرستاده شده و سایبان های برقی به صورت خودکار توسط بازو های موجود در زیر پارچه سایبان باز و بسته می‌شوند. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این نوع از سایه بان هاست. معمولا پارچه های بسیار مختلف داخلی و خارجی برای استفاده به عنوان چادر مغازه وجود دارد. پارچه بنر، پارچه کره ای، پارچه پی وی سی و… از جمله پارچه های مورد استفاده برای چادر مغازه به شمار می روند.با توجه به اینکه چه انتظاری از سایه بان داریم، می توان نوع پارچه را انتخاب کرد.

با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم. با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. برای انتخاب و نصب سایبان باید ابعاد و اندازه آن را مشخص کنید. اینکه می خواهید از آن برای چه مکانی استفاده کنید و سپس با توجه به مکان مورد استفاده ابعاد و اندازه را تعیین و سایبانی را در همان اندازه انتخاب و خریداری کنید. چادر سایبان برقی هر چقدر هم که دوام بالایی داشته باشد و یراق آلات آن با کیفیت باشند، بالاخره زمانی پیش می‌آید که شما مجبور به تعویض سایبان یا چادر آن خواهید شد. اگر مدت زیادی است که سایبان نصب کرده اید، احتمالا باید به فکر تعویض آن باشید.

ما می توانیم در یک فصل، جنوب کشورمان را بسیار گرم و منطقه دیگر، کشورمان را با رطوبت بالا و سرد ببینیم. انتخاب پارچه ای مناسب برای سایبان، بسیار مهم می باشد و باید آن را بر اساس آب و هوای منطقه خودمان انتخاب کنیم. ویژگی دیگر سایبان برقی که در اینجا به آن اشاره می کنیم مربوط به مقاوت آن در برابر آفتاب و آب است. این محصول در واقع ضد آفتاب و ضد آب می باشد و این به آن معنا است که سایبان برقی در مقابل تابش آفتاب و بارش باران و برف سالم می ماند و اثری از پوسیدگی یا خراب شدگی یا رفتن رنگ و روی آن مشاهده نخواهد شد.