دسته‌ها
اخبار

ده فضای داخلی با تکمیل دیوارهای بافتی توسط Clayworks


ترویج: یک دفتر کار با دیوارهای گچی که شبیه به زمین کوبیده شده است و یک بار هتل با دیوارهای ombre در این مجموعه داخلی که با دیوارهای گچی سفارشی توسط برند بریت،ایی Clayworks تکمیل شده است، دیده می شود.

همچنین یک فضای داخلی مغازه با دیوارهای سبز ن،ایی که ظاهری شبیه به آهک دارند و خانه ای با دیوارهای سفالی راه راه است.

Clayworks گفت: “گچ های سفالی این توانایی را دارند که یک فضای معمولی را به یک تجربه خارق العاده تبدیل کنند.” “زیبایی و فرصت های زیبایی شناختی کار با خاک رس، همراه با علم مواد معاصر، به ،وان منبع بی پای، از الهام برای معماران و طراحان در سراسر جهان عمل می کند.”

در ادامه برای 10 فضای داخلی با تکمیل دیوارهای بافت دار بخو،د سفالی:


فضای داخلی خانه دوبلند با رنگ زرد با چشمی
ع، از گیلبرت مک کاراگر

گلد فلیک دمی روستیک در خانه چوبی صد هکتاری بریت،ا به پایان می رسد

مواد معدنی شبیه تکه های طلا به پوشش گچ رس دمی روستیک Claywork اضافه شد تا سطح دیواری بدون درز و پخش کننده نور در خانه چوبی صد آکر در دریاچه آوه، اسکاتلند ایجاد شود.

طراحی شده توسط استودیوی معماری Denizen Works، سطح بافتی برای افزودن عمق و جذابیت به فضای داخلی انتخاب شده است، با پرداخت محکمی که متن، با طراحی تاریخی خانه است.


فضای داخلی چایخانه با شیشه های مات و صفحه های خاکی پر شده
ع، ادموند سامنر

Rammed Earth و Fading Straw Arakabe Ombre در چایخانه بریت،ا به پایان می رسد

Clayworks با استودیوی معماری و طراحی Sasa Works همکاری کرد تا The Tea،use را ایجاد کند، فضایی که برای نمایش رابطه بین مواد طبیعی و مواد دست ساز طراحی شده است که در نمایشگاه طراحی سرفیس 2023 رونمایی شد.

از پوشش‌های Rammed Earth و Fading Straw Arakabe Ombre برای ایجاد «فضای هماهنگ و تعادل» استفاده شده است.


طاقچه منحنی نارنجی سوخته در رستور، با نیمکت قرمز و یک لوستر
ع، جیمز مک دونالد

رنگ Ombre Fade در The Red Room: Connaught Hotel، ،ستان

اتاق قرمز یک بار در هتل کانات در میفر لندن است که توسط طراحی شده است استودیو برایان اوسالیوان، که دارای دیوارهایی است که با شیب گچ رس قرمز تا نارنجی به پایان رسیده است.

یک تیم فنی Clayworks مستقر در کورنوال، قبل از رسیدن به نتیجه نهایی رنگ آمیزی آتشین، چندین طرح رنگدانه را برای استودیو برایان اوسالیوان ایجاد کرد.


دیوار ویترین مغازه صورتی از Clayworks با قفسه بندی
ع، از Christian Neuenschwander

رنگ و بافت سفارشی Ombre Fade در Oro de Cacao، آلمان تکمیل می شود

برای فروشگاه شکلات Oro de Cacoa در زوریخ، سوئیس، توسط استودیوی معماری Moser Wegenstein، Clayworks یک پوشش صورتی رنگی طراحی کرد که از مواد معدنی و رنگدانه های طبیعی ساخته شده است.

محو شدن رنگ از تیره به صورتی روشن نیز با بافت محو شده، از یک بافت گچی خشن در بالای دیوار تا یک بافت نرم تر و ظریف تر در پایین، جفت شد.


فضای داخلی مغازه با دیوارهای خاکی و جزایر زمینی کوبیده
ع، ادموند سامنر

پایان Rammed Earth در Fellow، ایالات متحده

دیوارها و پایه‌های صفحه نمایش سطوح Rammed Earth’s Claywork در فروشگاه ،ده‌فروشی Fellow در لس‌آنجلس، ایالات متحده آمریکا، طراحی شده توسط Studio Mai، مشخص می‌شوند.

Clayworks یک طرح سفارشی Rammed Earth برای فضای داخلی مغازه طراحی کرد که به جغرافیای کالیفرنیا اشاره دارد و یک تجربه ،ید منحصر به فرد را ایجاد می کند.


فضای داخلی رستوران با دیوار خاکی و صندلی های مشکی
ع، از ZAC و ZAC

پایان Rammed Earth در Gauc،، ،ستان

برای رستوران گواچو در گ،کو، اسکاتلند، که توسط استودیوی طراحی مهمان‌نوازی Design LSM طراحی شده است، Clayworks یک سطح خاکی با بافت سخت با رنگ‌های خا،تری، شنی و قرمز ایجاد کرد که به مناظر پامپاس آرژانتین اشاره دارد.

دیوار خاکی با هدف افزودن کیفیتی آرام بخش به فضای داخلی رستوران چند حسی است.


فضای داخلی رستوران با دیوار نارنجی رنگ، چراغ های آویز مشکی، نیمکت و میز و صندلی های چوبی
ع، از گروه Lamington

رنگ Ombre Fade در Room2، UK

Room2 هتلی در چیسویک لندن است که در سال 2021 که افتتاح شد، ادعا می‌کرد که اولین هتل کل دنیا با کربن خالص صفر است.

طبق گفته‌های Clayworks، سطوح دیوار سفالی با رنگ مایل به رنگ آمبره برای فضای داخلی هتل به دلیل کیفیت کم کربنشان به دلیل حالت خام و فرآوری نشده‌شان انتخاب شده‌اند.


اتاقی با دیوارها و پله های سفالی سبز
ع، توسط پل ریدل توسط سلف پرتره

رنگ‌های رنگی سفارشی راه راه و ن،ایی سبز در Self-Portrait Kings Road، ،ستان

دیوارهای سفالی سبز ن،ایی با نشانه‌هایی که یادآور آهک و بافت‌های راه راه سفارشی Clayworks است، نمای داخلی فروشگاه Self-Portrait Kings Road را که توسط بنیانگذار و مدیر خلاق Self-Portrait، Han C،ng با همکاری معمار ،ن نیویورک آندریاس ،توپولوس، طراحی شده است، نشان می‌دهد.

،توپولوس گفت: «با استفاده از مینیمالیسم، مادی و رنگ، می‌خواستیم تجربه‌ای صمیمی، حسی و متمرکز، عاری از هرگونه تداخل یا ویژگی‌ها و عملکردهای معمارانه حواس‌پرتی ایجاد کنیم که معمولاً می‌تواند محیط‌های ،ده فروشی را تحت تأثیر قرار دهد.


فضای داخلی اتاق غذاخوری با فرش راه راه و میز و صندلی چوبی
ع، از دیاز و ال،اندر

پرداخت گچ راه راه سفارشی سفارشی در خیابان فولتون، ایالات متحده

خانه Fulton Avenue در لس آنجلس، ایالات متحده که توسط استودیوی معماری دیاز و ال،اندر استودیو طراحی شده است، دارای رنگ‌های ملایم و خنثی و مواد خام است.

Clayworks یک گچ رس راه راه سفارشی ایجاد کرد که به ،وان یک دیوار مشخص در چندین اتاق اعمال شد و بافت و بی نظمی را به فضای داخلی خانه اضافه کرد.


تزئینات سفالی در یک اتاق تاریک
ع، از ال، تردوی

پایان Rammed Earth در دفاتر CBRE گ،کو، ،ستان

کل،یون پوشش‌های خاک رس Claywork از خاک رس طبیعی، مواد معدنی و ماسه ساخته شده است تا سطحی به نظر برسد که گویی از خاک ،د شده ساخته شده است.

سطحی به ضخامت 10 میلی متر بر روی دیوارهای این دفتر داخلی در گ،کو استفاده شده است تا “زیبایی زمین خام را به فضای کاری شهری بیاورد” و عملکرد صوتی و حرارتی فضا را بهبود بخشد.

محتوای مشارکت

این مقاله توسط Dezeen برای Clayworks به ،وان بخشی از یک مشارکت نوشته شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/24/clayworks-textured-wall-finishes/