دسته‌ها
اخبار

خدمات آنلاین کوردستان نوژا سرویس

فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید. پس داشتن یک طرح خوب باعث می‌شود تا بتوان خیلی راحت‌تر وارد مرحله اجرا و ساخت ویلا و یا آپارتمان خود شد. نقشه این ساختمان از سمت جنوب دسترسی دارد .سازه به کار رفته در آن ،سازه بنایی است.در پایین ترین طبقه ،پارکینگ قرار دارد.در طبقه همکف،یک خواب به همراه نشیمن و پذیرایی بزرگ قرار دارد که توسط پله گرد زیبایی به طبقه بالا ارتباط پیدا می کند. تمای نقشه های موجود در سایت خانه معمار به صورت فایل اتوکدی است و تمامی جزئیات در آن قرار داده شده است.

  • امروزه تنوع زیادی در نوع سقف ها و اسکلت های ساختمانی وجود که باعث سبک تر شدن ساختمان شده و در طراحی سازه ساختمان بسیار موثر است .
  • پس از مشخص شدن مساحت طراحی و نیاز های کارفرما تقسیم بندی فضاها آغاز می شود .
  • برای مثال اگر میزان بارندگی در اقلیم مورد نظر شما زیاد است، باید در طراحی و اجرای این نورگیرها تمهیدات خاصی در نظر گرفته شود.
  • حال برای این‌که بخش ناهارخوری را طراحی کنید، لازم است که کیفیت و عملکرد متفاوتی را برای آن در نظر بگیرید.
  • کاربری این نرم افزار بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه طراحی بسیار ساده میباشد.

از مهم‌ترین دلایل اصلی که طراحی اپن برای آشپزخانه‌ های ایرانی و نقشه ساختمان با عرض ۸ متر در نظر گرفته شد، این موضوع است که حیا و محافظه ‌کار بودن تمام ایرانیان سبب شد که آشپزخانه ‌های اپن جایگاه ویژه‌ای در طراحی‌های آشپزخانه ایرانیان داشته باشند. همان ‌طور که می ‌دانید اغلب ایرانیان تمامی غذاهای مدنظر خود را در مطبخ تهیه می‌کردند. نقش اپن آشپزخانه در نقشه ساختمان با عرض ۸ متر به چه صورت است؟بهتر است بدانید طراحی کردن اپن برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها ممکن است یک الگوی اشتباه و بی‌ مصرف در نظر گرفته شده باشد. به ‌طور کلی موضوع اپن و طراحی آن در خانه ‌های ایرانی اشتباه می باشد. به دلیل این‌که در نظر گرفتن اپن برای آشپزخانه ‌های خانه‌ های افراد شرقی گزینه مناسبی نمی‌ باشد و یک تقلیدی کورکورانه از مدهای اروپایی می باشد.

به هر قیمتی واحد ۳ خوابه طراحی نکنید

همین‌ طور امروزه با در نظر گرفتن راهکارهای غلط سرمایه کارفرمایان اغلب صرف تصمیمات نادرست در این زمینه می‌شود. کارفرمایان با در نظر گرفتن نیازهای متعدد خود در تلاشند تا با اضافه کردن طبقات متعدد بر روی ساختمان خود، این طبقات را به فرزندان خود تخصیص دهند. سپس طراحی پلان طبق مشخصات و مدارک انجام و پس از زمان 6 روز کاری برای کارفرما از طریق واتساپ بصورت فایل پی دی اف ارسال می گردد و پس از آن اگر تغییراتی از سمت کارفرما لازم بود مجددا اصلاح و ارسال می گردد.

روش لکه‌گذاری پلان در زمان طراحی نقشه ساختمان‌های شمالی تقریباً مشخص است. در این ساختمان‌ها همیشه فضای عمومی اصلی، یعنی پذیرایی و در بسیاری موارد آشپزخانه و گاهی هم نشیمن خصوصی، مشرف به حیاط طراحی می‌شود که از بهترین نور، یعنی نور جنوب برخوردار است. در انتهای زمین هم معمولاً فضاهای خصوصی ساختمان، یعنی اتاق‌خواب‌ها طراحی می‌شود.

ثبت سفارش طراحی پلان آنلاین

به‌طورمثال، در آپارتمانی با زیربنای مفید ۱۵۰ مترمربع، آشپزخانه باید مساحتی در حدود ۱۵ مترمربع داشته باشد. مساحت تراس، ارتباط مستقیمی با مساحت مفید واحد مسکونی دارد و طبیعی است هر چه مساحت واحد مسکونی شما بیشتر باشد، می‌توانید تراس بزرگ‌تری طراحی کنید. در حالت کلی بهتر است مساحت تراس را کمتر از ۱٫۵۰متر مربع در نظر نگیرید و سعی کنید آن را به‌گونه‌ای طراحی کنید که حداقل یک میز صبحانه‌خوری دونفره را بتوان به‌راحتی در آن جانمایی کرد. بنابراین کاملا مشخص است که نباید سطح نورگیری اتاق نشیمن با اتاق‌خواب یکسان باشد! به‌عنوان‌مثال، اتاق‌خوابی را در نظر بگیرید که عرض پنجره آن ۳ متر است. میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

نقشه خانه دوبلکس با دو طرف نما سه بعدی

بهترین محل قرارگیری تراس در پلان معماری، چه در ساختمان‌های شمالی و چه در ساختمان‌های جنوبی، مشرف به حیاط و در ارتباط مستقیم با آشپزخانه است. همیشه به یاد داشته باشید که بهترین عملکرد و کارایی تراس، زمانی اتفاق می‌افتد که مستقیماً از فضای آشپزخانه قابل دسترسی باشد. سازه اسکلت بتنی و دسترسی از شمال به خلق طرح زیبای زیر انجامیده است.این نقشه هم دارای دو طرف نما سه بعدی و همچنین فایل های 3D دکوراسیون داخلی است. موقعیت دسترسی ساختمان از شمال و در سه طبقه طراحی شده و نوع سازه ساختمان مصالح بنایی است . حال با در نظر گرفتن موقعیت جغرافی محل ساختمان لازم است که اقدام به نقشه ساختمان با عرض ۸ متر داشته باشد و از این طریق میزان شدت تابش نور خورشید را بکاهد و با در نظر گرفتن پنجره ‌ها با ارتفاع و عرض مناسب نور وارد شده را کمتر کند.

عموماً در طبقه همکف است، ساختمانی که عمومی‌تر باشد، اختصاص می‌دهند و طبقه اول آن را یک فضای خصوصی‌تر برای کارفرما در نظر گرفته می‌شود و از این طریق می‌توان دو فضای کاملاً مجهز یکدیگر را طراحی کرد. در این مقاله از بام آرک قصد داریم در رابطه با موضوع نقشه ساختمان با عرض ۸ متر برای شما صحبت کنیم. برای این‌که بتوان ۱ خانه بنا کرد، لازم است که نقشه ساختمان آن از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار باشد. بهتر است بدانید از علائمی که نشان می دهد، نقشه ساختمان با عرض ۸ متر دارای کیفیت مناسبی می ‌باشد، این است که بتواند یک عملکرد خوب برای افرادی که در آن مکان زندگی می کنند، داشته باشد.