دسته‌ها
اخبار

استودیو MM خانه روستایی نیویورک را با فولاد کورتن می پوشاند


شرکت مستقر در شهر نیویورک Studio MM Architect یک خانه با پوشش فولادی کورتن را با راهروی نسیمی به سبک سگ سانترال تکمیل کرده است که به یک استودیوی خانگی در شعبه نورث نیویورک متصل می شود.

این خانه که به ،وان خانه Bully Hill شناخته می شود، در سال 2019 تکمیل شد معمار استودیو MMکه توسط بنیانگذار ماریکا مک کیل رهبری می شود. این اقامتگاه با مساحت 1200 فوت مربع (120 متر مربع) در محوطه ای مرتفع در بالای تپه ای جنگلی قرار گرفته است.

خانه مستطیلی با پوشش فولاد کورتن در شعبه نورث، نیویورک
Bully Hill House در روستایی نیویورک است

این سایت شش هکتاری به سمت جاده پایین شیب دارد و دارای یک زمین یونجه فعال برای یک کشاورز محلی است که به کوه های دوردست نگاه می کند.

با بهره گیری از موقعیت دید ج،ی، خانه به گونه ای سازماندهی شده است که چشم اندازی از منطقه را در سراسر فضاهای زندگی ارائه دهد.

روکش فولادی کورتن توسط استودیو MM در خانه ای به سبک سگک
Studio MM حجم ها را با فولاد کورتن پوشانده است

این خانه که برای یک زوج بازنشسته طراحی شده است، سادگی را در اولویت قرار می دهد.

مک‌کیل به Dezeen گفت: «همه چیز غیر ضروری حذف شد و مشتریان ما موادی با ماندگاری و نگهداری کم را برای این پروژه انتخاب ،د که به خوبی به آنها خدمت کند.

پانل‌های فولادی کورتن هجده اینچی بیرونی خانه را می‌پیچند و با اندازه‌گیری‌های محیطی و لبه‌های پنجره‌ها هماهنگ می‌شوند. این امر باعث می‌شود یک روکش تمیز داشته باشد و از هزینه برش ف، جلوگیری شود.

آتش‌دان و صندلی‌های عرشه در Bully Hill House by Studio MM
خانه دارای منظره های اطراف است

تیم تحقیقاتی می‌گوید کورتن دارای امتیاز اضافه‌ای است که به خانه اجازه می‌دهد در ماه‌های برفی زمست، در حالی که با محیط جنگلی خود در پاییز ،یب می‌شود، احساس بسیار خوشایند و شادی کند.

با گذشت زمان ا،ید می شود و هوا می شود و پتینه زنگ زده با رنگ مشکی و عمودی کاج که مرکز خانه را نشان می دهد، تضاد ایجاد می کند. چشمک زن ف،ی تیره خانه را پوشانده و قاب های مشکی تمیز پنجره ها را مشخص می کند.

شومینه هندسی استیل کورتن
در داخل، فولاد کورتن یک شومینه مرکزی را می پوشاند

این طرح با یک سوئیت تک در شرق، یک ورودی enfilade و یک آشپزخانه، ناهار خوری و فضای نشیمن با پلان باز است. برآمدگی بزرگ یک ایوان خطی ایجاد می کند که به نسیمی به استودیوی مجاور تبدیل می شود.

سقف مرکز خانه را سایه می‌اندازد، در حالی که حجم اتاق نشیمن دارای پنجره‌هایی است که نور را به داخل خانه می‌آورد. ایوان و فنرهای تراز شده امکان تهویه متقاطع را در غیاب تهویه مطبوع فراهم می کند.

جزیره آشپزخانه چوب تیره و مرمر
یک جزیره چوبی تیره و سنگ مرمر در آشپزخانه دیده می شود

فولاد کورتن دوباره در داخل ظاهر می شود و یک شومینه مرکزی را با فرورفتگی برای ،م ،د شده می پوشاند.

لهجه‌های چوبی به رنگ عسلی فضا را گرم می‌کند، پنجره‌ها و درهای شیشه‌ای کشویی بلند را قاب می‌کند و زیربچه بیرونی را از درب ورودی تا ایوان گسترش می‌دهد – جزئیاتی که فضاهای عمومی را از فضاهای خصوصی جدا می‌کند.

آشپزخانه با کابینت های سفید تمیز و وسایل استیل، قلب خانه است. یک جزیره چوبی و مرمری تیره با رنگ‌های خنثی تضاد دارد.

در حمام اولیه، چوب لبه زنده و یک تخته سنگ مرمر جامد، بافتی را در کنار وان سفید شناور و سینک ایجاد می‌کنند.

حمام با چشم‌اندازهای اطراف توسط استودیو MM در خانه Bully Hill
لهجه های مرمر نیز در حمام ظاهر می شود

استودیوی انعطاف پذیر به ،نان فضایی برای آزمایش با رسانه های خلاقانه مختلف می دهد.

تقریباً 50 مایلی به سمت شرق، استودیو MM Architects یک کابین دره هادسون را در سال 2017 تکمیل کرد و آن را در سرو سیاه پوشانده بود.

عکاسی توسط برد فینکنف.


اعتبار پروژه:
معماری: معمار استودیو MM
مهندسی سازه: سلمان
مدیر ساخت و ساز: ساختمان طب فینک


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/16/studio-mm-bully-hill-،use-new-york/