دسته‌ها
اخبار

استودیو رینگو اسباب‌بازی‌های جنسی را در اتاقی با مضمون ورزشی برای تماس با ورزش قرار می‌دهد


استودیوی رینگو مستقر در بروکلین تجربه ،ید ،اب بازی های ، را دوباره تجسم کرده است و فروشگاهی را در نیویورک با الگوبرداری از یک اتاق رختکن دانشگاهی ایجاد کرده است.

این تماس با ورزش فروشگاه در خیابان مرسر در سوهو به گونه ای طراحی شده است که با فضاهای معمولی که در آن محصولات ، ،یداری می شود، بسیار متفاوت است.

فضای داخلی فروشگاه با قفسه بندی چوبی و کف موزاییک
نمای داخلی فروشگاه دارای صفحات گردویی و کفپوش موزاییک است

این استودیو می‌گوید: «در یک نظرسنجی که قبل از راه‌اندازی انجام شد، ا،ریت مردم گزارش ،د که هنگام راه رفتن به یک فروشگاه ، احساس ناراحتی می‌کنند. بیرونی غیر دعوت‌کننده احساس ترس می‌کرد، راهروها به سختی قابل پیمایش بودند، و قفسه‌ها صدها محصولی را در خود جای داده بودند که رمزگشایی آنها سخت بود.

کار با استودیو رینگو بنیانگذار Madelynn Ringo – که فضاهای ،ده فروشی برای Glossier، Bala و Our Place طراحی کرده است – این برند یک تجربه ،ید مبتنی بر ورزش طراحی کرد و از نشانه هایی از این دنیا برای اطلاع رس، به فضای داخلی استفاده کرد.

کالاهایی که روی ریل ها و قفسه های برنجی نمایش داده می شوند
کالاها روی ریل ها و قفسه های برنجی نمایش داده می شوند

فضای ،ده فروشی شامل ،متی در ،مت جلویی است که گل های رز ساقه بلند را به صورت تک یا بسته به فروش می رساند، از جمله یک دیوار 15 فوتی (4.5 متری) که گل های قرمز تازه بریده شده روی آن ذخیره می شوند.

فراتر از آن، روکش‌های چوبی تیره، ریل‌ها و قفسه‌های برنجی، و ،ن‌های سبز رنگ فضایی دانشگاهی به فروشگاه می‌دهند، در حالی که کاشی‌های موزاییک کف و سبدهای حوله اتاق رختکن را تداعی می‌کنند.

صفحات گردو سوراخ های کوچکی را برای نمایش محصولات ایجاد می کند
صفحات گردویی حفره‌های کوچکی مانند کمد برای نمایش محصولات ایجاد می‌کنند

رویدادهای ورزشی قدیمی مانند راکت تنیس، دستکش بو، و کلاه ایمنی فوتبال آمریکایی در قفسه‌های بالاتر نمایش داده می‌شوند.

در زیر، منتخب «تج،ات سطح ورودی و هدایای حسی» از برندهایی مانند کیکی دو مونپارناس، امروز، خانم، ماود، روش آینده و موارد دیگر در حفره هایی به سبک کمد عرضه می شوند.

این استودیو گفت: “Contact Sports مدل سنتی را بر روی سر خود تغییر می دهد و رویکرد دقیق تری را در پیش می گیرد و تنها 70 محصول را در زمان عرضه عرضه می کند.”

“تیم آنها بیش از یک سال را صرف بررسی یک دسته بندی کرد که شامل ده ها هزار نفر می شود تا تنها بهترین ها را ارائه دهد، با لمس های غیرمنتظره ای که تجربه کامل را در اطراف ورزش افزایش می دهد.”

صندلی دستکش بیسبال جاناتان دی پاس جلوی پیشخوان
این فروشگاه دارای یک صندلی جو به شکل دستکش بیسبال است

فضا از بالا توسط یک لایت با، در پشت یک شبکه چوبی روشن می شود، در حالی که نور ملایم تری در کیسه ها تعبیه شده است.

یک صندلی نمادین به شکل دستکش بیسبال غول پیکر توسط طراحان جاناتان دی پاسدوناتو دوربینو و پائولو لومازی در کنار پیشخوان سفید رنگی نشسته‌اند که در بالای آن لوگوی ش،ته‌ای برند به رنگ نئون می‌درخشد.

گل رز قرمز ساقه بلند که در گلدان های غنیمت مانند نمایش داده می شود
گل رز قرمز ساقه بلند در جلوی فروشگاه به فروش می رسد

صنعت ،اب بازی های ، در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است، زیرا تابوها ش،ته شده و پذیرش اجتماعی گسترده شده است. برخی از غیرمعمول ترین ،اب بازی های ، که در Dezeen ارائه شده است را ببینید.

با این حال، “تجربه ،ده فروشی خود هنوز تکامل نیافته است”، تیم Contacts Sports، که امیدوار است فروشگاه ظاهر و احساس ،ید لوازم ، را تغییر دهد، گفت.

عکاسی توسط آنا مورگوویچ.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/23/contact-sports-،-toy-store-ringo-studio/