دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک سایه بان متحرک برقی چادر متحرک دستی

اما امروزه سایبان های هوشمندی به بازار آمده که با اپلیکیشن های مخصوصی قابل برنامه ریزی هستند و به صورت خودکار راس ساعاتی خاص باز و بسته می شوند. اگر به دنبال خرید سایبان های اتوماتیک و هوشمند هستید نیز می توانید با با آلباتروس تماس گرفته و جدیدترین سایبان را خریداری نمایید. این مدل موتورها برایشان فرقی ندارد که چندبار ریموت کنترل را فشار می دهید، هر چقدر که بخواهید می توانید سایبان را باز و بسته کنید بدون اینکه مشکلی برای سایبان به وجود بیاید.

  • نصب سایبان متحرک خودرو یک روش عالی برای افزایش طول عمر اتومبیل شما است.
  • ثبت اختراع، رزومه درخشان و خوشنامی ایران سایبان با مدیریت آقای مردی، طی 50 سال گذشته، باعث شده، برخی افراد به فکر سوء استفاده از این مجموعه بیفتند.
  • هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند.
  • گرما می تواند باعث کثیف به نظر رسیدن وسیله نقلیه شما شود و رنگ آمیزی مجدد آن می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

هم چنین می توان زاویه سایبان را نیز متناسب با سلیقه و شیب دلخواهتان تغییر داد. برخی از مدل‌ها ریموت کنترل دارد که دسترسی به آن را راحت می‌کند. تمامی حقوق این سایت بر عهده شرکت تیوان باروس آراد ( سهامی خاص) می باشد. جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان لطفا از شماره واتساپ اقدام نمایید. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. برای تمام فضاها از تراس و پارکینگ و حیاط گرفته تا رستوران و کافه قابل استفاده است.

سایبان برقی کافی شاپ

با توجه به اتوماتیک بودن آن و استفاده از ریموت ، به راحتی بسته و باز میشود. سایبان متحرک پارچه ای با توجه به سهولت نصب ،طول عمر بالای سایبان متحرک، سبکی سازه و ریموتی بودن سایبان متحرک بسیار مناسب برای فضاهای گوناگون می باشد. وقتی صحبت از محافظت از وسایل نقلیه در برابر نور خورشید و شرایط نامساعد جوی می شود ، نصب یک پارکینگ قابل حمل یا یک سایبان خودرو یک انتخاب ارزشمند است. به عنوان مثال اگر در جایی از فضای باز منزل خود مثل حیاط، بالکن یا پاسیو را خالی و بلا استفاده دارید، می توانید با نصب این سایبان ها آنجا را به مکانی لذت بخش و دلنشین جهت استراحت تبدیل کنید. تولید سقف متحرک و سایبان برقی کنوپی در تهران , مجموعه کنوپی با تکیه بر تجربه 5 ساله تولـید و عرضـه سیستم های سقف متحرک پارچه ای ، آلومینیومی و شیشه ای ، سایبان برقی در خدمت شما عزیزان است. وقتی فضای داخلی و خارجی اتومبیل فرسوده به نظر برسد، ارزش خودرو به شدت کاهش می یابد.

ساخت سایبان ماشین در تهران

هزینه سایبان های متحرک به گونه ای نیست که بتوان آن را هر روز عوض کرد و سایبانی جدید خرید پس باید از آن به خوبی مراقبت و نگهداری شود تا بتواند حداقل 5سال و بیشتر کار کند. اما اگر سایبان شما از کار افتاده، پارچه اش پوسیده شده و… ما این مژده را به شما می دهیم که در 80 درصد مواقع لازم به تعویض سایبان نیست و شما می توانید با تعمیر سایبان متحرک مشکلات آن را برطرف کرده و دوباره از آن استفاده کنید. کارشناسان و مهندسین می توانند به راحتی عیب اصلی سایبان را پیدا و آن را برطرف کنند. گاهی ممکن است مشکل اصلی باز و بسته نشدن سایبان از موتور آن باشد، در این مواقع خیلی راحت با تعویض موتور سایبان تعمیر خواهد شد. ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد.

نکات قابل توجه در خرید سایبان متحرک

با خرید سایبان متحرک روف گاردن از آلباتروس یک سایبان با کیفیت خواهید داشت که در مدت زمان طولانی تغییر رنگ نخواهد داد و با توجه به اندازه دلخواه شما ساخته خواهد شد. نداشتن پارکینگ سرپوشیده برای افرادی که ماشین دارند یکی از مشکلات و معضلات بزرگ است، که با استفاده از سایبان متحرک این مشکل به راحتی حل خواهد شد. حتما تجربه این را داشته اید که مجبور شوید ماشینتان را در یک محوطه رو باز پارک کنید، چه اتفاقی می افتد؟ خودروی شما از نور آفتاب، بارندگی، فضولات پرندگان و… در امان نیست. در روزهای گرم سال هنگامی که خودرو ساعات طولانی زیر نور آفتاب می مانند آنقدر داخل ماشین داغ می شود که نمی توان روی صندلی ها نشست، در ضمن نور آفتاب می تواند به رنگ خودرو نیز آسیب بزند. از طرفی در فصول سرد که بارندگی بیشتر اتفاق می افتد خودرو خیس شده و لک بارندگی روی آن می ماند. با توجه به این اتفاقات اگر پارکینگ سرپوشیده ندارید حتما باید یک سایبان متحرک باکیفیت بخرید.