دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک انواع سایبان متحرک و برقی گروه فنی و مهندسی آرادیس

من اولین بارمه که نظر خیلی مثبت برای یک سایت می ذارم اونم چون سایبان شما بیش از سطح توقعاتم بود. اگر قصد تغییر دکوراسیون مغازه، رستوران یا حیاط منزل خود را دارید و به سایبان متحرک با ظاهری متفاوت نیاز دارید، آلباتروس می تواند شروع به بازسازی و نوسازی سایبان شما کند. به کمک بازسازی سایبان شما با هزینه ای کم تبیدل به یک سایبان جدید خواهد شد، بدون این که دوباره یک سایبان جدید بخرید.

اندازه قطر سقف متحرک استخر طرح کروی از حداقل 2 متر تا حداکثر 10 متر قابل اجرا می باشد. سقف متحرک استخر با طرح کروی جهت استفاده در استخرهایی که با شکل گرد یا بیضی هستند نمایی بسیار زیبایی دارند. آنها که برای استفاده در تمام سال طراحی شده اند ، توانایی مقاومت در برابر باد و باران ( و در بعضی موارد برف ) را دارند.

  • گیزباکس از هر دو طرف قابل استفاده است و به صورت اتوماتیکو برقی نیز باز و بسته می شود.
  • اگر تا به حال اتومبیل خود را دوباره رنگ آمیزی کرده اید ، متوجه خواهید شد که هزینه آن اصلا ارزان نیست.
  • بله یکی از تخصص های آلباتروس ساخت سایبان متحرک سفارشی می باشد، مجموعه ما با توجه به نیاز و درخواست شما سایبانی با ظاهر و اندازه دلخواه شما خواهد ساخت و امکانات و تجهیزات مدنظرتان را روی سایبان نصب خواهد کرد.
  • یکی از فاکتورها برای انتخاب سایبان برای مشتریان، قیمت سایبان می باشد.
  • معمولا اگر از پارچه سایبان را به موقع تمیز کنید و در مواقع غیر ضروری آن را بسته نگه دارید، پارچه دیر تر خراب خواهد شد.
  • ارتفاع سایبان خودرو بسته به طرح و سازه سایبان خودرو متغیر می باشد.

در گذشته سایبان های ثابت وجود داشتند اما اکنون با پیشرفت علم سایبان هایی طراحی و تولید می شود که قابلیت های بیشتری دارند و می توانند در زوایا و شیب های مختلفی قرار بگیرند. در ادامه راجع به انواع سایبان متحرک، مزایا و کاربردهای آن توضیح می دهیم. سایبان متحرک برقی نوع دیگری از سایبان های موجود است که توسط تیم سایه سازان طراحی و ساخته می شود. براساس گفته های سازنده، پنل های شیشه ای این پارکینگ، ضد اشعه ماوراء بنفش بوده و اجازه عبور این اشعه به داخل را نمی دهد.

می توانید با نصب سایبان های خودرو در حیاط خانه برای خود یک انباری ایجاد کنید تا وسایلی که از آن ها استفاده نمی کنید در آن جا نگهداری کنید. مزیت این سایبان این است که هر زمانی که نیاز ندارید می توانید آن را جمع کنید. در تابستان رانندگی با یک وسیله نقلیه در آب و هوای گرم تابستانی می تواند آزار دهنده باشد.

تولید سقف متحرک و سایبان برقی کنوپی در تهران

پس قبل از خرید این نوع موتور باید بدانیم چه میزان قرار است از سایبان متحرک خود استفاده نماییم. موتور های توبولار بعد از استفاده مکرر به یکباره داغ کرده و دیگر سایبان را به حرکت در نمی آورد و می بایست حتما کمی صبر کنید تا موتور خنک شده تا دوباره بتواند به کار خود ادامه دهد. موتور سایبان برقی توبولار همانطور که از نامش پیدا است شبیه لوله می باشد بنابراین نصب آسانی دارد و می توان با توجه به اندازه، طول و عرض سایبان از آن استفاده کرد، بدون اینکه جای زیادی را بگیرد. موتور توبولار دارای ظرفیت های باری همچون 30، 60، 80، 100، 120، 140 نیوتون را با ایمنی بالا تحمل کند و در عین حال از ویژگی های دیگری مثل بی صدا کار کردن و ضد سرقت بودن نیز بهره ببرد. استفاده از سایبان متحرک می تواند از هزینه های اضافی شما به میزان قابل توجهی بکاهد چرا که از هدر رفت گرما در زمستان جلوگیری کرده و مصرف برق را کاهش می دهد.

در ادامه به چند نمونه از کاربردهای سایبان ها اشاره کرده ایم.هر نوع از سایبان های پارچه ای، آلومینیومی و شیشه ای در مکان هایی مانند رستوران، کافی شاپ، حیاط، بالکن و.. سایبان هایی که یک اهرم دستی دارند، باید اهرم را بکشید تا سایبان باز یا بسته شود. این سایبان متحرک طبیعتا قیمت پایین تری نسبت به سایبان های برقی دارد. به غی راز اهرمی که باعث باز و بسته شدن سایبان متحرک دستی می شود، روی آن پیچی وجود دارد که می توانید شیب سایبان را از 0 تا 45 درجه تنظیم نمایید. قبل از خرید یک سایبان تاشو باید انواع مدل‌های این وسیله را بشناسید. بسیاری از مغازه‌داران بدون اطلاع از مدل‌های مختلف سایبان، ساده و ارزان‌ترین مدل را انتخاب می‌کنند در حالی که شاید با توجه به شغلی که دارند سایبان بهتری بتوانند بخرند.

اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه

نحوه عملکرد این سایبان ها بر اساس برنامه ایست که روی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر وصل می شود و با آن برنامه می توانید به سایبان خود برنامه دهید، مثلا آن را روی یک ساعت مشخص تنظیم کنید تا هر روز راس آن ساعت باز شود. مزیت سایبان های هوشمند این است که روی آن های سنسوری قرار گرفته که می تواند متوجه بارندگی یا میزان وزش باد شود. و اگر وزش باد از حدی بیشتر شد یا بارندگی آغاز شد سایبان متوجه شده و به سرعت باز خواهد شد تا محیط زیر خود را در امان نگه دارد. این سایبان های جدید برای ساختمان هایی که سیستم هوشمند دارند بسیار مناسب است. به مرور زمان تمام وسایل ارتقا میابند، سایبان متحرک نیز از حالت دستی به برقی تبدیل شده است.

سایبان مغازه از عوامل موثر در دکوراسیون خارجی مغازه به شمار میرود.نقش زیادی در خنکی هوای مغازه داشته به همین دلیل از فساد مواد در آنجا جلوگیری میکند. در تابستان برای جلوگیری از تابش آفتاب و در زمستان برای جلوگیری از ورود باران و برف به داخل مغازه نصب میشود. اندازه شعاع هردهنه از سقف متحرک استخر طرح کروی از 1 متر تا2 متر به صورت قوصی می باشد که نیمه نهایی پس از طراحی سازه محاسبه می شود. سقف های متحرک تراس یک پوشش تراس چند منظوره است که از یک چهارچوب شیک و مینیمالیستی تشکیل شده است که در پنج رنگ و سقف پارچه ای pvc موجود است. چارچوب باریک متاسفانه جایی برای سیستم های ناودان یکپارچه فراهم نمی کند، اما به دلیل پارچه ضدآب مسئله ای وجود ندارد ، زیرا طراحی پارچه باعث می شود آب از کناره ها خارج شود. جنس پارچه PVC سایبان متحرک به گونه ای است که پس از چند سال استفاده با یکبار شستشو به راحتی تمیز و شفاف می گردد.