دسته‌ها
اخبار

سال بررسی HOK: افراد، پروژه‌ها و نقاط عطف 2022


ما نقاط عطف و تکمیل پروژه را جشن گرفتیم. ما از رهبران جدید استقبال کردیم و از درون ارتقاء یافتیم. ما با افتتاحیه های جدید استودیو گسترش یافتیم. ما تعهد خود را به تنوع، برابری و شمول و همچنین پایداری تقویت کردیم. حتی در این راه جوایزی هم گرفتیم.

همانطور که این نکات برجسته نشان می دهد، سال 2022 یک سال به یاد ماندنی دیگر در HOK بود.

گیو اوباتا

با احترام به گیو اوباتا

در اوایل سال 2022، گیو اوباتا، معمار مشهور جهان و بنیانگذار HOK، در 99 سالگی درگذشت. ،، که تحت تأثیر کار، شخصیت و اشتیاق او به طراحی قرار گرفتند، در سراسر حرفه معماری مورد تحسین قرار گرفت. حرفه برجسته گیو شامل طراحی ده ها پروژه نمادین و برنده جایزه از جمله کلیسای کوچک Priory در ابی سنت لوئیس در کریو کور، میسوری بود. گا،ی در هیوستون؛ فرودگاه بین المللی دا،/فورت ورث؛ و موزه ملی هوا و فضا در واشنگتن دی سی تماشا کنید جشن زندگی او.

مردم

ما از رهبران جدید استقبال کردیم و بسیاری را از داخل HOK ارتقاء دادیم. لوک بریدل به ،وان مدیر کل حمل و نقل به ما پیوست. دیوید اوه به ،وان یک رهبر منطقه ای علم + فناوری مستقر در لس آنجلس وارد هیئت شد و بیش از 30 سال تجربه در برنامه ریزی و طراحی آزمایشگاه ها را به همراه داشت. همچنین در لس آنجلس، مایک گوتز پس از یک دوره موفقیت آمیز در استودیوی ما در شیکاگو به سمت مدیر طراحی، دکوراسیون داخلی ارتقا یافت و منگ گونگ به ،وان یک رهبر منطقه ای پایداری به ما پیوست. در واشنگتن دی سی، سابرت فلو، به ،وان مدیر داخلی و جاشوا استفنز به ،وان رهبر منطقه ای هوانوردی + حمل و نقل برای دفاتر HOK DC و ج، شرقی معرفی شدند. در آن سوی حوضچه، میشل لودیک به ،وان رهبر منطقه ای حفاظت به استودیو لندن پیوست و جیمز لیتم به سمت مدیر فنی ارتقا یافت. بیل جانسون نقش جدیدی را به ،وان طراح اصلی برای استودیوی رو به رشد دنور و تمرین جه، ورزش + تفریح ​​+ سرگرمی آغاز کرد. در نیویورک، دینا لامانا به سمت مدیر طراحی داخلی Hospitality ارتقا یافت و تارا روسکو به ،وان مدیر طراحی داخلی به این شرکت پیوست. Sherri King Parente به ،وان مدیر داخلی در فیلادلفیا و کریستینا کامنار به همان نقش در تورنتو ارتقا یافتند.

راجر شواباچر مدیر طراحی استودیوی واشنگتن دی سی ما شد و بیل هلموت، رئیس و مدیرعامل HOK را بر عهده گرفت، که اعلام کرد قصد دارد در آوریل 2023 بازنشسته شود. در طول حرفه 32 ساله برجسته بیل در HOK، او از برتری طراحی، پایداری و تنوع دفاع کرده است. ، موقعیت شرکت را برای موفقیت بلندمدت قرار می دهد.

در کانزاس سیتی، سارا گادفری به ،وان مدیر جدید داخلی، استیون روارک به ،وان رهبر منطقه‌ای WorkPlace ارتقاء یافت و پیتر اسلون به ،وان مدیر ارشد طراحی به سمتی جدید رفت. ما از بازگشت پیتر برودر به HOK به ،وان طراح اصلی استودیوی کانزاس سیتی استقبال کردیم. امیلی پین که همچنین در کانزاس سیتی مستقر است، به سمت مدیر طراحی تجربه ارتقا یافت و استفان ویلیامز به سمت مدیر عملیات گروه ارتقا یافت.

شان کوین از سانفرانسیسکو به ،وان مدیر طراحی احیا کننده منصوب شد و وظیفه رهبری یک استودیوی طراحی احیا کننده جدید را بر عهده گرفت که از طراحی برای بازسازی و نوسازی جهان طبیعی استفاده می کند. پیتر چوی به ،وان طراح اصلی به تیم سانفرانسیسکو پیوست، در حالی که لوی ریپی به ،وان مدیر فنی برای استودیوهای HOK در سانفرانسیسکو و سیاتل ارتقا یافت.

کیمبرلی داودل هوک

کیمبرلی داودل

افراد ما به دلیل ایفای نقش های رهبری در صنعت شناخته شدند. کیمبرلی داودل، مدیر بازاریابی در شیکاگو، به ،وان رئیس AIA در سال 2024 انتخاب شد و به ،وان اولین زن سیاه پوست و اولین رئیس هزاره در تاریخ 100 ساله این سازمان، تاریخ ساز شد. کارن فریمن، رهبر تمرین در استودیوی ما در آتلانتا، به ،وان رئیس ،ن در مراقبت های بهداشتی انتخاب شد. جی لی رافکیند و دیوید فری به دلیل مشارکت در این حرفه و جامعه به کالج یاران AIA ارتقا یافتند. امیلی مک گی برنده جایزه ارزنده AIA Associates Award شد و به ،وان همکار بلومبرگ 2022 انتخاب شد. ASID سه طراح HOK – کریستینا کامنار، جسیکا کالینز و اریکا رویتر – را به ،وان رهبران در حال ظهور در طراحی داخلی به رسمیت شناخت. در سانفرانسیسکو، دونالد ،رز جایزه رهبری کالیفرنیای شمالی IIDA را به دلیل تأثیرش بر حرفه طراحی داخلی دریافت کرد. و مدیر LA Design Adaeze Cadet به ک، 40 زیر 40 سال طراحی ساختمان + ساخت و ساز معرفی شد.

استودیوها

ما سه استودیو جدید را در سراسر ایالات متحده افتتاح کردیم، و به طور استراتژیک دسترسی خود را برای خدمات بهتر به مشتریان و جذب و حفظ بهترین افراد گسترش دادیم. در ماه فوریه، HOK افتتاح استودیوی دنور ما را در منطقه LoDo اعلام کرد. این دفتر به رهبری بیل جانسون و کندیس تاد از بازارهای متنوع HOK پشتیب، می کند. استیون بورگوس، طراح محترم محل کار، برای کمک به افتتاحیه آگوست استودیوی جدید HOK در میامی، وارد هیئت شد. در ماه نوامبر، HOK از اضافه شدن یک استودیوی جدید در آستین برای پشتیب، از مشتریان فعلی، از جمله پروژه جدید فاز دوم مجتمع کاپیتول کمیسیون تسهیلات تگزاس خبر داد. استودیوی جدید آستین به رهبری ونسا راب و جورج بلوم، آستینی های قدیمی، تعداد دفتر HOK را به 26 افزایش داد.

سیتیپارک

پروژه ها

پروژه های HOK در سرتاسر جهان تأثیری ماندگار بر مردم، جوامع و شهرها گذاشت.

ما افتتاحیه های پروژه، از جمله تکمیل دومین پل آسمان مورد انتظار در ترمینال B فرودگاه لاگواردیا را گرامی داشتیم. در سنت لوئیس، تیم MLS سنت لوئیس CITY SC میزبان مسابقه افتتاحیه خود در CITYPARK بود تا نظرات بسیار خوبی را دریافت کند. مرکز تحقیقات ترجمه در دانشگاه کاردیف و مرکز تحقیقات پیشرفته در دانشگاه گ،کو نیز افتتاح شد. در فلوریدا، افتتاح مرکز آموزشی AdventHealth، خانه اورلاندو مجیک و یک کلینیک اجتماعی متصل را جشن گرفتیم. هم دانشگاه فلوریدا و هم دانشگاه جورجیا از امکانات تمرینی جدید رونمایی ،د و دانشگاه ویسکانسین یک تحول بزرگ را در کمپ راندال آغاز کرد. استودیوی بی‌بی‌سی محل کار جدید خود را با طراحی HOK در بریستول، ،ستان افتتاح کرد و گروه مشاوره بوستون از کارکنان در مقر جدید کانادایی خود در تورنتو استقبال کرد.

،ه فرودگاه زوریخ یک طرح مفهومی

در ماه ژوئن، همکاری خود را با تیمی شامل معماران BIG و 10:8 برای طراحی داک A جدید عمدتاً چوبی در فرودگاه زوریخ اعلام کردیم. عمل علمی + فناوری ما برنده یک پروژه آزمایشگاه بهداشت عمومی نیویورک 750 میلیون دلار در آلب،، مرکز تحقیقات علوم زیستی برای Sanofi در کمبریج، ماساچوست و آزمایشگاه جدید بهداشت عمومی رود آیلند در پراویدنس شد. ما برنده‌های پروژه‌های مهمی را برای تمرین ورزشی خود اعلام کردیم، از جمله تأسیسات رفاهی + تفریحی دانشگاه Marquette، بازسازی‌های بزرگ Avicii Arena و Desert Diamond Arena، و بازسازی و گسترش مجتمع آموزشی Garry Weber در استادیوم جرالد جی. فورد SMU. استودیوی ما در لندن برنده کار برنامه ریزی برای Nort،lt Grange، محله ای مقرون به صرفه در غرب لندن شد. پروژه های جدید برای گروه مراقبت های بهداشتی ما شامل بیمارستان جدید Peel Memorial در حومه تورنتو و بیمارستان UCLA Health Neuropsychiatric در لس آنجلس بود.

پروژه هایی که پیشرفت ،د شامل مرکز جامع سرطان دانشگاه میامی، پردیس Bioterra Longfellow، پروژه دادگاه فرانک ای. ماس ایالات متحده و مرکز پزشکی منطقه ای سدار هیل، GW Health در پردیس شرقی سنت الیزابتز بود. ساخت و ساز در دادگاه مدنی شهرستان میامی داد ادامه یافت، در حالی که دو پروژه عرصه در گیتسهد و کاردیف تایید برنامه ریزی را دریافت ،د.

ترمینال B فرودگاه لاگاردیا

نقاط عطف + جوایز

در سال 2022، پروژه ها، افراد و ایده های HOK در صنعت ما و فراتر از آن مورد تقدیر قرار گرفتند. بر اساس رهبری ما در طراحی ترمینال B فرودگاه لاگواردیا، ما به ،وان یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های مجله TIME معرفی شدیم و در فهرست نوآورترین شرکت‌های Fast Company قرار گرفتیم.

تعهد HOK به تحقیقات نوآورانه نیز توجه را به خود جلب کرد. NYC2100، یک پروژه تحقیقاتی که راه‌حل‌های طراحی برای مبارزه با افزایش سطح دریا در شهر نیویورک را بررسی می‌کند، فینالیست رقابت ایده‌های تغییر جهان سریع کمپ، Fast بود.

HOK برنده ده ها جایزه طراحی برای پروژه هایی که بازارها و مناطق مختلف را در بر می گیرد. ترمینال B فرودگاه لاگواردیا نظرات درخش، را از آن دریافت کرد مجله نیویورک، مهار شده، واشنگتن پست و مجله نیویورک تایمز. جوایز متعدد این پروژه شامل جایزه 2021 یونسکو Prix Versailles Award، یک جایزه ملی DBIA و افتخارات بخش های نیویورک AIA، ASLA و ULI بود.

پروژه‌ها و ایده‌های ما در طراحی داخلی، کاغذ دیواری و فست شرکت ظاهر شد و تنها چند نشریه را نام برد. ما در گفت،ای صنعتی مهم درباره موضوعاتی مانند واحدهای بحران سلامت رفتاری و تنوع عصبی در محل کار مشارکت داشتیم.

ما همچنین ایده‌ها و مشارکت‌های رهبران خود را برای کمک به شکل‌گیری آینده شهرها، دانشگاه‌ها و جوامع خود به اشتراک گذاشتیم. انتشارات HOK بینش هایی را در مورد آینده طراحی دادگاه، ظهور مراکز پزشکی ورزشی ،یبی و عملکرد، بازنگری در فضاهای عمومی برای آوردن زندگی جدید به شهرها، دستیابی به عدالت و عزت با طراحی، طراحی امکانات آموزشی فوتبال دانشگاهی تاثیرگذار، طراحی برای عدالت در حمل و نقل ارائه می کرد. پروژه‌ها، استراتژی‌های طراحی انعطاف‌پذیر برای شهرهای ساحلی و اینکه چگونه معماران و طراحان می‌توانند به تعریف متاورس کمک کنند. ما از LinkedIn Live برای هدایت مکالمات با همتایان و همکاران در مورد موضوعاتی از جمله نحوه تأثیرگذاری قانون کاهش تورم بر بخش ساختمان، استراتژی‌هایی برای رشد ،ب‌وکارهای متعلق به اقلیت، استفاده کردیم. طراحی فضاهای سلامت رفتاری برای بهبود نتایج بیمار و طراحی با طبیعت و برای طبیعت.

اعضای استودیوی ما در سانفرانسیسکو به صورت داوطلبانه در منطقه Bayview، یک پروژه طراحی طرفدار بونو در یکی از مناطق محروم شهر، داوطلب می شوند.

خدایان + پایداری

تعهد ما به تنوع، برابری و شمول هرگز قوی تر از این نبوده است. برنامه بورس تحصیلی Diversity x Design ما در دومین سال خود رشد کرد. در سال 2022، ما مجموعاً 90000 دلار بورسیه تحصیلی به 9 دانشجو از HBCUs و مؤسساتی با سابقه آموزش دانشجویان BIPOC اعطا کردیم. ما همکاری جدیدی را با Indspire برای حمایت از جوانان بومی کانادا از طریق مجموعه ای از بورس ها و کمک های مالی اعلام کردیم. ما همچنین یک پلتفرم داخلی Designing for Equity راه اندازی کردیم تا به تیم های طراحی خود چارچوب و منابع مورد نیاز برای ایجاد راه حل های عادلانه را ارائه دهیم. Bisnow از طریق Rise Initiative خود، HOK را برای حمایت از DEI در بخش املاک تجاری به رسمیت شناخت.

HOK به ایجاد مسیرهای جدید در طراحی پایدار و احیا کننده ادامه داد. علاوه بر راه‌اندازی استودیوی طراحی احیاکننده، چالش MEP 2040 را امضا کردیم و متعهد به کربن‌زدایی چرخه حیات در سیستم‌های ساختم، شدیم. رهبران ما همچنین تعریف ما از پایداری را گسترش دادند تا سلامت، رفاه و برابری را در بر بگیرد و شماره 2022 HOK Forward ما بر فضای داخلی پایدار متمرکز شد.

ما از مشتریان، همکاران، شرکای صنعتی و جوامعی که در آن کار می کنیم سپاسگزاریم. و ما مشتاقانه منتظر یک سال بهتر در کنار هم در سال 2023 هستیم!


منبع: https://www.،k.com/news/2022-12/،k-year-in-review-the-people-projects-and-milestones-of-2022/