دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین

سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین

شما باید از محتوای خود مطلع باشید، مرتباً آن را به‌روزرسانی کنید و به ایجاد محتوای جدید عالی ادامه دهید تا سایت خود را تازه کنید و به گوگل نشان دهید که هنوز فعال هستید. با این حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال تغییر بوده است تا به کاربران پاسخ‌های دقیق‌تر و اطلاعاتی مرتبط بدهد. توجه کنید که هر صفحه از سایت باتوجه به محتوای درونی، شامل اعتبار مشخصی است و این اعتبار بین صفحاتی که به آنها لینک می‌دهد، تقسیم خواهد شد. پس در لینک‌سازی از یک صفحه به صفحات دیگر می‌بایست دقت کافی داشته باشید و حتما طبق استراتژی اقدام به این کار نمایید. ناگفته نماند که طبق مستندات گوگل، لینک‌هایی که از سمت سایت‌های بی کیفیت برای صفحات ایجاد گردد، هیچ گونه تاثیری در نتایج SERP نخواهد داشت.

  • در سال‌های اخیر بیشتر افراد سایت‌ها را با گوشی همراه خود دنبال می‌کنند و به نوعی کاربران موبایلی از کاربرانی که با لپ تاپ و کامپیوتر سایت‌ها را باز می‌کنند، بسیار بیشتر شده است.
  • به طور کلی با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات کامل و دقیقی از عملکرد کاربران سایت خود داشته باشید.
  • موتورهای جستجو هوشمند هستند اما با وجود پیشرفت فراوان هنوز به توسعه احتیاج دارند.
  • فرقی نمی‌کند برای سفارش تولید محتوا انگلیسی اقدام می‌کنید و یا فارسی.
  • پس می‌توان گفت این پارامتر برای گوگل مهم است زیرا گوگل قصد دارد کاربران خود را راضی نگه دارد.

البته منظور ما تنها محتوای متنی نیست بلکه تصویر، ویدئو، صوت و حتی ابزارهایی که در سایت خود ارائه می‌کنیم در پاسخ‌گویی به نیاز کاربر و درک گوگل از کیفیت محتوای ما تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال طبق تحقیات انجام شده تنها 2.8% کاربران آمریکایی بر روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند. به طور خلاصه سئو فرصت کسب ترافیک 20 برابری نسبت به تبلیغات کلیکی در موبایل و گوگل ایجاد می کند. آگاهی از برنامه نویسی و کدهای رایج در وب سایت می تواند موجب مهارت بیشتر شما در سئو گردد، اما با این وجود امری ضروری نیست. مهمتر از آن باید از پشت پرده نحوه کار وب سایت و عکس العمل موتورهای جستجو به تغییرات اعمال شده آگاه باشید. ربات های موتورهای جستجو در اولین بازدید از وب سایت شما ابتدا به دنبال فایل robots.txt می گردند.

فاکتور سئو 69 فاکتور مهم سئو + 130 فاکتور فرعی

در پاسخ این سوال که سئو سایت چیست؟ به زبان ساده میتوان گفت که به مجموعه کارهایی که در داخل سایت شما صورت میگیرد؛ بعلاوه کارهایی که در سایت های دیگر برای معرفی سایت شما انجام میشود اصطلاحا سئو گفته میشود. در ادامه شما را با عبارت‌های مختلف آشنا خواهیم کرد تا اگر زمانی با آن‌ها روبرو شدید، بتوانید به خوبی آن را درک کنید. دقت کنید که قسمت اعظمی از 200 فاکتور گفته شده، در بخش سئو داخلی دسته بندی می‌شوند. هیچ قیمت ثابتی برای خدمات سئو وجود ندارد چراکه در سئو همه چیز بر حسب رقابت است.

الگوریتم مرغ مگس‌خوار (Hummingbird) گوگل (

اگر مجموعه‌ای اهمیت سئو را به خوبی درک کرده و بودجه کافی برای تامین هزینه‌های آن را داشته باشد؛ برون‌سپاری پروژه به یک شخص یا شرکت معتبر به‌صرفه‌ترین روش برای موفقیت در سئو خواهد بود. برحی از امکانات گوگل مانند featured snippets یا related questions تحت تاثیر سئو می توانند باشند. به عنوان مثال داده های گرفته شده از وب سایت هایی مانند Wikipedia، WebMD و IMDB به خاطر اعتبار بالای این منابع است.

فیچر اسنیپت (گاهی اوقات “جایگاه صفر” نامیده می شود) یک نتیجه جستجوی برگزیده است که بالاتر از 10 نتیجه استاندارد گوگل ظاهر می شود. هنگامی که موضوع را تعیین کردید، می توانید به کلمات کلیدی بازگشته و آن کلمه کلیدی را انتخاب کنید که موضوع محتوای شما را به بهترین شکل نشان دهد. بنابراین اگر به هر طریقی با وب سایت خود کسب درامد دارید، تهیه اشتراک از یک ابزار کلمه کلیدی پولی باکیفیت، یک سرمایه گذاری عالی بر روی کسب و کارتان است که دیر یا زود نتیجه خواهد داد. موتورهای جستجو محتوای صفحات را آنالیز و درک کرده، آنها را طبقه بندی کرده و سپس آنها را در ایندکس خود ذخیره می کنند.