دسته‌ها
اخبار

گروه سبکبال ؛ سایبان خانگی-سایبان کی تی

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. کلیه حقوق این سایت محفوظ است و استفاده از مطالب تنها با ذکر نام سایت و درج لینک فعال به مطلبمجاز است . که هر کدام از آن‌ها را میتوانید بنا به موارد مصرف انتخاب کنید.

سایبان تراس توسط تیم ایران سایبان برای آقای پوستی در شهر اصفهان تولید و نصب گردید. سایبان در برابر عوامل مختلف مانند بارش های شدید برف یا تگرگ، تابش نور مستقیم خورشید، آتش سوزی، وزش باد شدید و… قرار دارد، بنابراین توصیه می شود پیش از خرید سایبان خودرو به جنس و مقاومت متریال های ساخته شده توجه کنید. افتخار همکاری با برندهای مطرح و معتبر کشور در زمینه سایبان تبلیغاتیطی سالیان متمادی و بطور مستمر را دارد.

قیمت سایه بان کولر که معمولا در سایز و اندازه‌های استاندارد با حجم و مساحت کولرهای آبی تولید و عرضه می‌شوند و می‌توانید با یک مونتاژ و سرهم‌بندی ساده روی سر کولر دایرشان کنید هم چیزی بین 380هزار تومان تا 800هزار تومان متغیر است. در تعیین قیمت سایبان پنجره باران گیر هم جنس براکت سایبان پنجره که معمولا از آهن یا پلیمر الیاف‌دار است و اینکه ورق مورد استفاده در پوشش‌دهی، پلی‌کربنات فلت نشکن است یا پلی کربنات دوجداره یا کامپوزیت و فایبرگلاس مجله خبری سایبان درنظر گرفته می‌شود. همچنین ثابت یا متحرک بودن پنجره نیز قیمت نهایی این محصول را متفاوت خواهد کرد. نهایتا قیمت سایبان پنجره برای هر متر مربع محاسبه می‌شود و مساحت پنجره شما تاثر جدی روی مبلغ نهایی فاکتور کار دارد. قیمت سایبان برقی حیاط و قیمت سایبان تاشو خودرو هم مطابق با همین استانداردها تعیین و اعلام می‌شود و جنس پارچه و مکانیک و موتور به‌کار رفته برای باز و بسته کردن آن یا دائمی بودنش در تعرفه‌گذاری قیمت‌ها نقش دارند.

  • از سایرین مراجعه به سایت نماد اعتماد الکترونیکی و بررسی همین موضوع میباشد.
  • سایبان در برابر عوامل مختلف مانند بارش های شدید برف یا تگرگ، تابش نور مستقیم خورشید، آتش سوزی، وزش باد شدید و…
  • یکی از نوع سایبان هایی که امروزه باگران شدن خودرو طرفدار زیادی پیدا کرده است همان سایبان خودرو پایه یک طرف با پوشش UPVC هست ، با ما همراه باشید تا در مورد سایبان خودروها و ویژگی هایی که دارند، توضیحاتی را برای شما بیان نماییم.

دسته‌ای از سایه‌بان‌ها هستند که نمای اشرافی و زیبا به فضا می‌بخشند شاید در فیلم‌های قدیمی و درباری دیده باشید که برای برپا کردن دورهمی و مهمانی در باغ از این سبک سایه‌بان خانگی استفاده می‌کردند. برای نصب آن‌ها به چند پایه فلزی یا چوبی و پارچه‌های ساده و زیبا احتیاج است. ممکن است خودتان نیز بتوانید با کمی خلاقیت از این سایه‌بان‌ها درست کنید.

امروزه تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید سایبان پارکینگ خانگی کرده اند و بعضی از آن ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. باید توجه داشته باشید که سایبانی خریداری کنید از استحکام کافی برخوردار باشد، در غیر این صورت ممکن است خساراتی به بار آید. شرکت سایه سازان توانا در زمینه ساخت سایبان های پارکینگ خانگی بیش از ۱۵ سال سابقه دارد و همواره سعی کرده است با بهره گیری از نیروی متخصص و فناوری های به روز محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند. همچنین این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان خود خدمات پس از فروش نیز دارد و مشتریان خود را تا پایان مراحل خرید و استفاده تنها نمی گذارد. قیمت چتر سایبان آلاچیق هم بسته به محل استقرار آن و نوع پوشش پارچه‌ای سایبان یعنی پارچه برزنتی، پارچه فلکسی و پارچه ترانزیتی باشد بالا و پایین می‌شود. در تعرفه‌های قیمت سایبان چتری مکانیزم حرکتی به‌کاررفته که معمولا به دو صورت لغزنده و یا رفت و برگشتی در سایبان تعبیه شده نیز می‌تواند هزینه نصب سایبان را بالا یا پایین ببرد.

چرا که دو عدد سایبان 3 متری استحکام بالاتری از یک عدد سایبان 6 متری خواهند داشت. یکی از موارد بسیار مهمی که در خانه ها یا ویلاهای کوچک به عنوان الویت اصلی در نظر گرفته می شود، افزایش مساحت اصلی ساختمان می باشد به همین خاطر، عموما فضایی با عنوان سایبان خودرو در نظر گرفته نمی شود. این مدل که تقریبا به نمونه اول شباهت دارد دارای تیغه های قابل تنظیم برای شرایط گوناگون است. شما بسیار راحت با تغییر جهت این تیغه بنابر میزان تابش نور آفتاب، می توانید سایه مورد نیاز خود را تنظیم نمایید.

انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی بهطراحی محوطه حیاطشما می کند. مانند تصویر بالا می تواند با رنگ سایر مبلمان هماهنگ شده و هارمونی زیبایی را به وجود بیاورد. خدمات شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری آرکا معمار نوژا با بهره‌گیری از علم روز معماری و دکوراسیون داخلی شامل طراحی، نقشه کشی سه بعدی، طراحی نما، ساخت استخر، اجرای روف گاردن، دیزاین و بازسازی ساختمان در تهران است. شرکت سایه سازان مدرن طراح و مجری سازه های سبک با پوشش U.PVC می باشد .

سایبان پارکینگ بدون پایه مزاحم مهر شهر کرج فاز ۲

ز یکی از وسایلی است که در ایجاد فضای زیبا دو دل انگیز درخانه تاثیر زیادی دارد. سایبان پشت بام معمولا برای دور همی های خصوصی استفاده می شود. سایبان پشت بام میتواند از نوع سایبان ثابت یا سایبان متحرک انتخاب شود. سایبان پشت بام ثابت دارای دوام و کارایی بیشتری می باشد واگر محدودیتی بر روی پشت بام یا روف گاردن نباشد میتوان از سایبان پشت بام ثابت استفاده کرد.

نصب شیروانی سقف ویلا نصاب آردواز پوشش سقف سوله سردری

جالب است که بدانید می‌توانید سایبان بازویی خود را مجهز به موتور برقی بکنید و البته برای مدل‌های غیر برقی آن‌ها هزینه اضافی بابت گیربکس، میله‌گرداننده و… محاسبه نمی‌شود. این توانایی را دارد که یک بخش زیبا و دلنشین در گوشه یک حیاط ایجاد کند. زیرا به راحتی با استفاده از این سایه بان ها می توان یک بخش مسقف در داخل حیاط ایجاد کرده و از آن استفاده های بسیار زیادی نیز انجام داد.

اما در برخی موارد که موانعی برای نصب سایبان روف گاردن ثابت وجود دارد میتوان از سایبان روف گارن متحرک استفاده کرد. این سایبان توسط ریموت باز و بسته شده و فقط در زمانی که نیاز به سایبان داشته باشید آن را باز کرده و پس از استفاده بسته می شود. سایبان روف گاردن متحرک با رنگ بندی های مختلف ارائه میگردد و بر اساس نوع طراحی و رنگ بندی روف گاردن میتوان رنگ پارچه سایبان روفگاردن متحرک را انتخاب کنید. سایه‌بان‌های بازویی به شکل یک تکه و معمولا مربع و مستطیل بزرگ هستند که به صورت شیبدار در قسمتی که مورد نظر از به بخشی از ساختمان وصل می‌شوند.