دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک قیمت و خرید سایبان برقی متحرک

سایبان متحرک در واقع به واسطه موتور باز و بسته می شود اگر موتور برقی وجود نداشته باشد شما هیچ عکس العملی از آن نخواهید دید و هیچ فرقی با سایبان های ثابت نخواهد داشت. پس موتور است که سایبان برقی را باز و بسته کرده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می کند. موتور سایبان متحرک عموما دارای دو نوع هستند که با نام های موتور توبولار و موتور برقی ساید در بازار شناخته می شوند. هر کدام از این موتور ها قابلیت های مختص به خود را دارند که بسته به سلیقه و جایگاه قرار گیری انتخاب و نصب می شوند. ما در ادامه به توضیح ویژگی های آن ها به طور جداگانه پرداخته ایم که با هم می خوانیم. همانطور که گفتیم سایبان های متحرک انواع بسیار زیادی دارند، نمونه های قدیمی تر آن ها به وسیله دست حرکت میکردند و نمونه های جدیدتر برقی شده اند و توسط کنترل باز می شوند.

  • با توجه به اتوماتیک بودن آن و استفاده از ریموت ، به راحتی بسته و باز میشود.
  • برای سفارش و صحبت با مشاورین تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام دهید.
  • بدین ترتیب می توان در مواقع نیاز از نور طبیعی نیز در مغازه استفاده کرد.
  • مراقبت از سایبان ها می تواند عمر طولانی به سایبان شما بدهد و در بهبود کارایی آن تاثیر بسزایی دارد.
  • چارچوب اصلی از آلومینیوم و سقف از یک پارچه جمع شونده ساخته شده است که یا آب را به طرف یک پوشش شیبدار ترغیب می کند ، یا یک سیستم پارچه کاملا محصور است که در آن آب باران به سیستم ناودان یکپارچه هدایت می شود.
  • از دیگر ویژگی های این نوع سایبان می توان زیبا شدن هرچه بیشتر فضای خارجی به کمک پارچه هایی از جنس PVC و سازه های آلومینیومی را نام برد.

یکی از فضاهایی که بیشترین استفاده از سایبان متحرک را دارند معمولا رستوران و کافی شاپ های روباز هستند. چند سالیست که استقبال مشتریان از رستوران های روباز زیاد شده، چرا که خوردن غذا در فضای آزاد و دیدن یک منظره زبیا بسیار لذت بخش تر است تا نشستن در یک محوطه بسته، اما رستوران ها روباز را نمی توان بدون سایبان در نظر گرفت. قطعا در روزهای گرم نشستن زیر نور مستقیم خورشید و در روزهای سرد و بارانی نشستن زیر بارندگی نه تنها لذت بخش نیست بلکه آزاردهنده نیز می باشد، پس برای رستوران و کافی شاپ ها به سایبان متحرک احتیاج دارید. سایبان های متحرکی که هر زمان بخواهید با استفاده از ریموت کنترل قابل تنظیم و باز و بسته شدن می باشند.

آرم و شماره های ایران سایبان

سایبان پارکینگ قابل حمل در اندازه های مختلف ، حتی بعضی از آن ها با کناره ها و پانل ها در دسترس هستند. بخاطر داشته باشید که گرمای شدید برای وسیله نقلیه شما خطرناک است زیرا باعث فرسایش و پارگی زیادی می شود و سال ها از عمر ماشین شما می کاهد. بنابراین ، توصیه می شود با نصب پارکینگ قابل حمل از وسایل نقلیه خود در برابر شرایط متغیر فصلی محافظت کنید. این سایبان همچنین می تواند به شما کمک کنند تا از تابش سوزان آفتاب در امان بمانید ، و به شما امکان می دهد از یک مکان آرام ، خنک و سایه دار حتی در تابستان های پرتحرک لذت ببرید. همچنین نگه داشتن کودکان هم در چنین اتومبیل گرم می تواند خطرناک و ناراحت کننده باشد.

سایبان‌های متحرک از نظر کارکرد، شکل ظاهری و پوشش در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند که در این مقاله معرفی کردیم. اگر شما هم مدل بخصوصی از سایبان تاشو را دیده‌اید در بخش دیدگاه‌ها بنویسید. ثبت اختراع، رزومه درخشان و خوشنامی ایران سایبان با مدیریت آقای مردی، طی 50 سال گذشته، باعث شده، برخی افراد به فکر سوء استفاده از این مجموعه بیفتند. و سایت هایی با کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای سایت ایران سایه بان معرفی نمایند.

سایبان برقی گلخانه های مسکونی

هزینه هم با توجه به نوع سایبانی که درنظر دارید متفاوت هست و به عوامل مختلفی مثل ابعاد سایبان، جنس پوشش و… بستگی دارد. بالاخره سایبان متحرک ما رسید و نصب شد، ازتون ممنونم خیلی زیباست و بنظرم خیلی خوب ساخته شده و باکیفیته. ما واسه حیاطمون گرفتیم یک سایبان بازویی فول باکس که زیرش ماشین پارک میکنیم. طول عمر و ماندگاری یک سایبان متحرک اول از همه به کیفیت اجزای تشکیل دهنده آن بستگی دارد.

این دسته بندی که مطالعه کردید بر اساس نوع عملکرد سایبان متحرک بوده است در ادامه با سایبان هایی آشنا می شوید که قابل حمل در هر نقطه ای هستند. این سایبان ها بر خلاف سایه بان های ثابت، مقاومت بیشتری در برابر وزش بادهای شدید دارند. بدین ترتیب می توان از نور طبیعی برای روشن کردن ساختمان استفاده کرد.

اما به غیر از این موضوع نصب سایبان مکانی امن و سایه را جلوی مغازه شما ایجاد می کند. به همین دلیل افراد زیادی از کنار مغازه شما عبور خواهند کرد و ممکن است در روزهای آفتابی یا بارانی زیر سایه سایبان شما بایستند، در این صورت حتما چشمشمان به محصولات داخل ویترین خواهد خورد. سایبان متحرک از آن دسته وسایلیست که طول عمری بالا دارد اما به هر حال ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار آسیب و مشکل شود.