دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری

این مدل موتور در یک نکته کور در کنار سایبان نصب می شود و خیلی جلوی چشم نیست که آلودگی بصری برای بینندگان ایجاد کرده و در زیبایی ظاهری سایبان متحرک خدشه وارد کند. موتور برقی از نوع ساید هر چقدر که دکمه باز و بسته شدن ریموت آن را بزنید سایبان متحرک بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید باز و بسته خواهد شد.نام دیگر موتور سایبان ساید، موتور زنجیر دار بوده و به دو دسته معمولی و UPS دار تقسیم می شوند. هر کدام از این دو دسته وظیفه مشخصی در زمان قطعی برق دارند، در نوع معمولی این موتور دارای یک زنجیر خلاص کن است که می توان آن را باز و بسته کرد و در نوع UPS علاوه بر اینکه زنجیر خلاص کن دارد از سیستم برق اضطراری هم برخوردار است. این روزها همه به دنبال کم تر هزینه کردن اما داشتن محصولی خوب هستند. خرید سایبان متحرک از آن دسته محصولاتیست که باید کیفیت خوبی داشته باشد وگرنه به سرعت نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می کند و هزینه های اضافی برای شما به بار می آورد. اما سوالی که همیشه پرسیده می شود این است که آیا سایبان ارزان بخریم یا نه؟ ما پیشنهاد می کنیم سایابن باکیفیت و با قیمت مناسب بخرید.

تیم طراحی و اجرای سایبان متحرک مشهد در سال 1390 به منظور رفع نیاز به سایبانی مستحکم و زیبا فعالیت خود را آغاز نمود. علاوه بر سایبان، انواع پرده باز کن برقی و پروژه های متحرک سازی خاص در سبد ابداعات شرکت برای مصارف خاص می باشد. شرکت سایبان متحرک سامان با استفاده از تکنولوژی روز و بر اساس طراحی مدرن سایبان و سقف متحرک، یکپارچه ای را تولید کرده است که می تواند در ابعاد مختلف جوابگوی نیاز شما عزیز باشد. استفاده از سایبان برقی در فضاهای باز و حیاط منازل مسکونی به عنوان سایبان پارکینگ، یکی از دلایل محبوبیت سایبان برقی است. سایبان پارکینگ یک محافظ خوب برای خودروی شما در مقابل بارش باران و برف است.

یکی از بهترین شرکت های سازنده سایه بان کشویی در کشور به شمار می رود. این شرکت با راه اندازی سایت های اینترنتی خود توانسته خدمات فروش آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم نماید. قیمت فروش بسیار خوب و منصفانه به همراه کیفیت بالا از جمله مزایای سایه بان کشویی به شمار می روند. امیدواریم از خرید خود رضایت کامل داشته باشید و ما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.

میگفت سه چهار ماه پیش اونم سایبان بازویی واسه مغازش خریده بوده اما رنگ پارچه اش رفته تازه قیمت سایبانشم یخرده بیشتراز مبلغی بود که من خرج کردم . خلاصه کلی با تعریفای دوستمون انژی گرفتم و اومدم ازتون تشکر کنم که جنس خوب میدی دست مشتری.. پوشش هایی که برای سایبان های برقی استفاده می شود، جنس های مختلفی دارد. برخی از آن ها وارد شده از کشور های چین، ترکیه و هند هستند که این پارچه های بعد مدتی در معرض نور خورشید تغییر رنگ می دهند و پوسیده می شوند. اما پارچه هایی که آلباتروس روی سایبان های خود نصب می کند ضمانت پنج ساله داشته و اگر در طول این مدت مشکلی برایشان پیش آمد به صورت رایگان قابل تعویض خواهند بود. در آلباتروس از باکیفیت ترین پارچه ها برای سایبان استفاده می شود که مقاومت بالایی در مقابل تغییرات آب و هوایی، وزش باد و بارندگی داشته و کاملا ضد آب هستند.

  • قیمت سایبان دستی نیز ممکن است متفاوت از قیمت سایبان با موتور باشد.
  • اما امروزه سایبان های هوشمندی به بازار آمده که با اپلیکیشن های مخصوصی قابل برنامه ریزی هستند و به صورت خودکار راس ساعاتی خاص باز و بسته می شوند.
  • قیمت فروش بسیار خوب و منصفانه به همراه کیفیت بالا از جمله مزایای سایه بان کشویی به شمار می روند.
  • بنابراین شما مشتری گرامی با نصب سایبان متحرک در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و دیگر مجبور نیستید هزینه زیادی را بابت مصرف برق، گاز و آب محل خود و یا برای تعویض سایبان بپردازید.

همچنین این سایبان متحرک ها دارای یک موتور هستند به علاوۀ یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن سایبان متحرک. سایبان متحرک های دارای قسمت جانبی، محافظت در برابر خورشید را برای پنچره‌هایی که در طرف شرق یا غرب قرار دارند بهتر فراهم می‌کنند. سایبان بازویی برقی همان کار سایبان بازویی دستی را انجام می دهد با این تفاوت در این سایبان یک موتور گذاشته شده است که به جای استفاده از یک میل لنگ می توانید از یک کلید برای باز و بسته شدن سایبان استفاده کنید.

ساخت سایبان ماشین در تهران

استفاده از نور طبیعی می تواند در کاهش مصرف انرژی جهت گرمایش ساختمان نیز تاثیرگذار باشد. همانطور که مطلع هستید، سایبان ها ممکن است منجر به تاریک شدن فضای داخلی اماکن مختلف شوند. این موضوع باعث می شود تا حتی در طول روز برای روشن کردن محیط داخل، نیاز به استفاده از لامپ داشته باشیم. در حجره جو کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما حجره جو هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

سایبان دکوراتیو

اما در سال های اخیر این محصول تفاوت زیادی با گذشته کرده و ظاهر و کارایی جدیدی پیدا کرده است. امروزه سایبان ها دیگر ثابت نیستند و می توان چادر آنها را با استفاده از تکنولوژی بدون نیاز به اهرم و فقط با یک ریموت از راه دور باز و بسته کرد. شما با استفاده از این وسیله زیبا و مدرن فضایی باز و بلا استفاده در منزل یا محل کار خود را به کاربردی ترین فضا در زمینه های گوناگون تبدیل خواهید کرد. مثلا اگر در جایی از حیاط خانه یا تراس به دنبال ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت و یا محلی برای پذیرایی از مهمان هستید نصب سایبان متحرک بهترین راهکار است. این نوع از سقف ها به علت ویژگی باز و بسته شدن این امکان را می دهد.

با این کار سایبان خود را نوسازی کرده و می توانید تا سال های سال از آن استفاده کنید. معمولا اگر از پارچه سایبان را به موقع تمیز کنید و در مواقع غیر ضروری آن را بسته نگه دارید، پارچه دیر تر خراب خواهد شد. پارچه سایبان متحرک در طرح و رنگ های بسیار متنوعی موجود است که می توانید از بین آن ها طرح و رنگ مورد علاقه خود را برای سایبانتان انتخاب کنید.

اگر بالکن منزل شما سایه نیست و نمی توانید لوازم مختلفی را در بالکن قرار داده یا خودتان برای استراحت در آنجا بنشینید، سایبان متحرک بالکن مناسب ترین انتخاب می باشد. زاویه سایبان های متحرک را می توانید با توجه به نیاز خود تغییر دهید. نشستن در فضای باز و استفاده از هوای آزاد لذت بخش است اما تا وقتی زیر سایه و دور از هر عامل آزاردهنده ای باشیم. سایبان متحرک به شما کمک می کند در هر زمان از سال بتوانید از سایه آن استفاده کنید.