دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک انواع سایبان متحرک کاربرد سایبان متحرک قیمت سایبان متحرک

امروزه سایبان متحرک با ظاهر،اشکال و کاربردهای مختلفی تولید می شود. اما اول از هر چیزی باید ساییان های متحرک را از نظر نحوه ی عملکرد مورد بررسی قرار دهیم. سایبان های متحرکی که در بازار وجود دارند به دو دسته دستی و برقی تقسیم می شوند. سایبان متحرک یا جمع شو به هر دلیلی که خریداری شوند میتوانند به ارزش ملک و مغازه شما اضافه کنند. به طور کلی میتواند راحت تر از فضای بیرون و هوای آزاد استفاده کنید و زمان بیشتری را بگذارنید. ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد.

  • مجهز بودن سایبان های متحرک به موتور از دیگر عواملی است که می تواند منجر به افزایش قیمت این سایبان ها شود.
  • سایبان متحرک اصلا چیزی نیست که بخواییم هر روز یا هر ماه عوضش کنیم.
  • موتور برقی از نوع ساید هر چقدر که دکمه باز و بسته شدن ریموت آن را بزنید سایبان متحرک بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید باز و بسته خواهد شد.نام دیگر موتور سایبان ساید، موتور زنجیر دار بوده و به دو دسته معمولی و UPS دار تقسیم می شوند.

ویژگی های معرفی شده باعث شده تا پس از گذشت سالهای طولانی هنوز هم سایبان دستی متحرک مورد استقبال قرار بگیرد. این پروژه یک سقف متحرک استخر در محوطه فضای باز باغ ویلا به متراژ ۴۰ متر مربع می باشد. ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. ارتفاع سایبان خودرو بسته به طرح و سازه سایبان خودرو متغیر می باشد.

سایبان متحرک رستوران

این نوع سایبان ها ساختار متفاوتی با نوع دستی دارند و نیروی محرکه لازم را از یک موتور الکتریکی دریافت می کنند. در نهایت سایه باتیس سیستم هایی مانند یک پوشش تراس در فضای باز یا یک فضای باز را داریم که تقریبا تمام سال از آب و هوا محافظت می کند. چارچوب اصلی از آلومینیوم و سقف از یک پارچه جمع شونده ساخته شده است که یا آب را به طرف یک پوشش شیبدار ترغیب می کند ، یا یک سیستم پارچه کاملا محصور است که در آن آب باران به سیستم ناودان یکپارچه هدایت می شود.

سایبان کشویی یا اسلایدینگ که اکثرا پوششی پارچه ای دارند، به شکل کشویی باز و بسته می شوند. سایبان متحرک کشویی می تواند با ریموت و یا به صورت دستی باز و بسته شود. و از آن می توان برای پاسیو، بالکن، حیاط و حتی مکان های عمومی مثل سردر مغازه یا رستوران ها استفاده کرد. از مزیت های سایبان های کشویی نگهداری آسان و کم هزینه آن می باشد. قیمت انواع سایبان متحرک ممکن است کمی بیشتر از سایبان های ثابت باشد.

سایبان های متحرک که امروزه محبوبیت زیادی نزد مردم یافته است، سایبان هایی انعطاف پذیر هستند که دارای موتور الکتریکی بوده و با فشردن دکمه ریموت کنترل از راه دور بصورت اتوماتیک از کنار یا لبه ها باز و بسته می شوند. با داشتن سایبان موسوی در منزل و باغ خود می توانید از فضای بیرون حتی در طول ساعات گرم و طاقت فرسای تابستان لذت ببرید. در کشور ما جهت برقراری این آسایش، سهم قابل توجهی از انرژی صرف سرمایش و یا گرمایش ساختمان ها می‌شود. کاهش مصرف انرژی و بهره گیری درست از نور و انرژی خورشید در ساختمان ها یکی از اصلی ترین پایه های استفاده بهینه از انرژی در ساختمان هاست. کاربرد سایبان ها پاسخی مناسب به استفاده درست از منابع انرژی می باشد. ضمن اینکه ایجاد سایبان علاوه بر رفع نیاز ساختمان، در جنبه زیبایی شناسی ساختمان هیچ گاه از نظر خارج نخواهدشد.

اجرای سایبان متحرک شیرینی لبنانی روشه

می تواند شما عزیزان را در زمان انتخاب و خرید انواع سایبان متحرک راهنمایی کند. سایبان برقی ایران سایه عرضه و فروش تخصصی انواع سایبان, سایبان برقی ایران سایه, سایبان برقی, سایبان بازویی, سایبان اتوماتیک, سایبان مغازه, سایبان متحرک, سایبان تبلیغاتی, سایبان پارکینگ, سایبان خودرو و … را ارائه می نماید. نگهداری گیاهان به دقت و توجه بسیاری نیاز دارد، پس برای در امان نگه داشتن گیاهان از سرمای آسیب زننده، بارندگی های شدید و آفتاب سوزان نیاز به سایبن خواهید داشت. حسن سایبان های متحرک این است که قابل تنظیم بوده، می توان زاویه و شیب سایبان را تغییر داد. باز و بسته شدن سایبان با ریموت کنترل انجام می شود، پس زمان هایی که لازم است گیاهان در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرند، می توانید با استفاده از ریموت سایبان را ببندید.

سایبان های موسوی با پوشش آلومینیومی و فولادی، علیرغم کاربرد آلیاژ فلز در ساختشان داری وزن سبک و مقاومت خوب و خاصیت ضدزنگ و رنگ آمیزی درجه یک هستند. صفحات سایبان موسوی برروی ریل کار شده و هنگام جمع شدن بصورت تلسکوپی بدون ایجاد صدای مزاحم به ترتیب روی همدیگر قرار می گیرند. صد در صد، سایبان های آلباتروس با متریال های درجه یک ساخته شده طوری که در تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و هم در برابر آفتاب محافظت کافی را دارند هم در برابر هوای سرد و بارندگی.

سایبان متحرک آلومینیومی، قابلیت متفاوتی نسبت به دیگر سایبان ها دارد، آن هم تنظیم ورودی نور خورشید می باشد. سایبان های آلومینیومی می توانند در حالتی نیمه باز قرار بگیرند، که به این حالت سایه روشن گفته می شود. سایبان متحرک حیاط آلومینومی، سایبان متحرک تراس آلومینیومی، سایبان رستوران آلومینیومی و… برخی از انواع آن می باشند. برای خرید انواع سایبان، نورگیر سقفی و نورگیر حبابی، می توانید مشاوره ای از کارشناسان پوشش ساز در این خصوص دریافت نمایید تا متناسب با نوع سازه و محیط مدنظر، از سایبان و نورگیر با ابعاد و اندازه و جنس های مختلف استفاده نمایید. قیمت سایبان دستی نیز ممکن است متفاوت از قیمت سایبان با موتور باشد.