دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک انواع سایبان متحرک کاربرد سایبان متحرک قیمت سایبان متحرک

سایبان متحرک چتری یک پایه داشته که روی زمین قرار می گیرد و نصب آن راحت بوده و نیازی به وصل شدن به دیوار یا سقف ندارند. سایبان های چتری از نظر محل قرار گیری پایه به دو دسته چترهای پایه بغل و چترهای پایه وسط تقسیم می شوند. اگر یک حیاط کوچک داشته که میخواهید برای آن سایبانی قرار دهید و مستاجر هستید و قصد دارید چتر را با اثاثیه خود جا به جا خرید سایبان متحرک چتری انتخاب بسیار جذابی می باشد. تقریبا در هر جایی که بخواهید می توانید یک سایبان متحرک دستی یا برقی تهیه کرده و از سایه آن استفاده کنید.

  • از سایبان می توان در فصول مختلف در برابر بارندگی، جلوگیری از نور مستقیم آفتاب به داخل و… استفاده کرد.
  • مثلا میوه فروشی ها یا سوپر مارکتی ها حتما باید سر در مغازه خود سایبان نصب کنند زیرا بارندگی و تابش آفتاب می تواند باعث فاسد شدن محصولات خوراکی یا میوه ها بشود.
  • تبلیغات بر روی سردر مغازه ها به وسیله ی سایبان متحرک بهترین و ارزانترین نوع تبلیغات در سطح شهر است.
  • اولین خریدم سایبان برقی مغازه بود که بسیار باکیفیت خوب هست نزدیک یک سال میشد که داشتمش و بعد تصمیم گرفتم از شما یک سایبان دیگر برای منزلم خریداری کنم.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله طراحی سایبان ماشین، سیر تا پیاز ساخت و اجرای آن را مطالعه فرمایید. فضای کمی را اشغال می‌کند و با توجه به نیاز کاربران در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. شرکت سایبان شهر در سال 1384 تاسیس گردیده است و در حال حاضر قادر به تولید انبوه جهت سفارشات شرکت ها می باشد. سقف استخر دو منظوره بیشترین کاربرد را در استخر ویلاها و باغ ها دارد.در ساخت این سقف از بهترین متریال استفاده می شود تا بهترین نتیجه ممکن را به ارمغان بیاورد. استفاده از مطالب وب سایت سایبان برقی به هر نحوی ، بدون اجازه کتبی ممنوع می باشد. سایبان تبلیغاتی پاپ آپ برای بازاریابی مستقیم و به عنوان یک تکنیک فروش توسط تجارت کوچک ، مشاغل بزرگ برای فروش مستقیم محصولات خود به مردم استفاده می شود.

سایبان خودرو با امکانات و قابلیت های گوناگون به شما کمک میکند با اطمینان خاطر خودروی خود را در فضای باز قرار دهید و در صورت عدم نیاز به آن میتوان به راحتی آن را جمع کرد. اگر قصد خرید سایه بان متحرک را دارید، باید بدانید که قیمت سایه بان بسته به عوامل مختلفی نظیر ابعاد و اندازه سایه بان،جنس یراق آلات به کار رفته در سایبان متحرک و…است. یکی از کاربردهای گسترده از سایبان های متحرک، بهره گیری از آنها برای پوشش حیاط می باشند که مخصوصاَ در کشور ما که در اکثر مناطق آفتابی می‌باشد و در فصل تابستان استفاده از فضای ایوان و حیاط را می نماید. بیشتر این سیستم‌ها ضدآب هستند و در مقابل سایه‌بان‌های مقاوم در برابر آب (سایه‌بان‌های دارای بازوهای افقی) قرار دارند و در نتیجه، آب به قسمت «بام» این سایبان‌ها به هیچ وجه نفوذ نمی‌کند. بام تک در سـال 2010 فعـالیت خود را با واردات و مـونتاژ سقف جمع شونده و شیشه گیوتینی آغاز نمود.

مزایای سایبان تاشو

هرگز نگران پاک کردن برف از وسیله نقلیه خود نباشید ، هنگامی که آن را در زیر یک سایبان خودرو پارک می کنید دیگر برف یا باران روی وسیله نقلیه شما نمی ریزد. سایبان متحرک خودرو برای محافظت مناسب از وسایل نقلیه در برابر عوامل سخت آب و هوایی که می توانند بر روی یک وسیله نقلیه تأثیر بگذارند بسیار مهم است. خواه صاحب مشاغلی باشید یا این سایبان های خودرو را برای استفاده شخصی خود بخواهید، باید محصولی را پیدا کنید که بتواند برای سال های طولانی خدمات خوب و بی دردسری را برای شما فراهم کند. سایبان متحرک دستی نوعی از سایبان متحرک بازوی است که با اهرم دستی باز و بسته می شود.

نکات قابل توجه در خرید سایبان متحرک

با این روش هزینه ی ساخت و متریال مورد استفاده جهت نصب سقف متحرک را کاهش دادیم. سایه بان کشویی را می توان بسیار کوچک و یا بسیار بزرگ تولید کرد. معمولا از سایه بان کشویی برای ابعاد بزرگ استفاده بیشتری می شود.

سایبان متحرک هوشمند

در ضمن سرعت باز و بسته شدن سایبان در نوع برقی چندین برابر سایبان های دستی می باشد. برای نصب سایبان تاشو می توان آن را در قسمت تراس و بالکن نصبکرد و از سایه ی آن به میزانی که مناسب است استفاده کرد. سایبان تاشو دارای کاربردهای زیادی می باشد و در هر محوطه ای چه بزرگ و چه کوچک قابل استفاده می باشد. برای مثال شما حتی می توانید در یک بالکن نیز از سایبان تاشو استفاده کنید. مواردی که به آنها اشاره شد باعث می شوند تا استهلاک این نوع از سایبان ها به حداقل برسد.