دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی سایبان برقی ایران سایه سایبان بازویی سایبان مغازه

علاوه بر موارد اشاره شده سایبان چتری پایه بغل در روف گاردن، باغ، ویلا، کافی شاپ و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های بازویی از سازه های فلزی و آلومینیومی مستحکم تشکیل شده اند که با توجه به عرض سایبان دارای چند بازو هستند که بازوها نقش نگهداری پارچه و پوشش متحرک را دارند. شرکت بابادرسعی میکند با ارائه خدمات پس از فروش رضایت مشتریان جلب کند و در صورت بروز مشکل در اولین فرصت نیروی تعمیرکار خود را به محل مورد نظر اعزام ودر کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را برطرف می کند .

  • شاید در نگاه اول مواد متریال درجه یک و همچنین یراق باکیفیت قیمت بالاتری داشته باشند، اما استفاده از آنها در طولانی مدت می تواند از نظر اقتصادی برای مصرف کننده مقرون به صرفه باشد.
  • این نوع سایبان را حتی خودتان می‌توانید؛ به راحتی و نصب کنید در نتیجه برای نصب نیازی به ابزارهای خاصی نخواهد داشت.
  • جنس سقف چتر پایه بغل ممکن است از پارچه یا ترکیبی از چوب fir و پارچه باشد.

برای برطرف کردن این مشکل باید اتصالاتی مانند پیچ و مهره چک شوند. البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد. ولی گاهی قصد داریم در یک محوطه باز سایبان را اجرا نماییم و کنار سایبان هیچ دیواری وجود ندارد، در این صورت باید 2 عدد ستون بعنوان پایه در زمین جانمایی شود و سپس سایبان برقی بر روی این ستون ها سوار شود. همانگونه که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، سایبان برقی از قطعات زیر تشکیل شده است. حال یک سایبان باابعاد بزرگتر خریداری می کنیم که کاملاً این خودرو را پوشش دهد.

محصولات سایبان برقی متین

شما بر حسب نیازتان می توانید این سایبان برقی و سقف های برقی را باز یا بسته کنید و طبق شرایط از آن ها استفاده کنید. مزایای سقف برقی و کاربرد بسیار زیاد سقف برقی باعث شده است تا استفاده از این سقف ها و سایبان برقی متحرک رواج بیشتری پیدا کند. رو باز بودن پارکینگ باعث می شود تا نور آفتاب و رطوبت باران و برف به مرور زمان ماشین را فرسوده نماید. رطوبت باعث پوسیدگی بدنه انواع خودرو و نور آفتاب نیز می تواند به رنگ انواع ماشین آسیب وارد نماید.

کاربرد های سایه بان برقی

یکی از ویژگی‌هایی که برای خریداران سایبان برقی مهم است بالا بودن طول عمر، با دوامی و تغییر نکردن رنگ پارچه سایبان های برقیست است. سایبان‌هایی که استفاده از آنها به صورت مداوم است مانند سایبان برقی مغازه بیشتر در معرض نور خورشید هستند و زودتر دچار پوسیدگی می‌شوند، به همین دلیل صاحبان مغازه در انتخاب نوع پارچه دقت بیشتری باید داشته باشند. هزینه نصب سایبان توسط نصابان ایران سایبان در شهر تهران کمتر از هزینه نصب سایبان مغازه مشهد،سایبان مغازه رشت،سایبان مغازه شیراز،سایبان مغازه اصفهان،سایبان مغازه قزوین،سایبان مغازه اراک ،سایبان برقی مغازه مشهد میباشد.

خب حتم برایتان سؤال شده که گیاهان باید در کجا قرار بگیرند؟ در جواب این سؤال باید گفت گیاهان رونده و زینتی مثل گیاه تاک در کنار پایه‌های سایبان باید قرار گیرند. این مدل سایبان محافظ خوبی برای وسایل نیست و در مدت طولانی باعث خراب شدن مبلمان و وسایل خانه می‌شود اما امروزه تقریباً بسیاری از خانه‌ها از شیشه درست شده‌اند، حتماً شما هم با این نوع خانه‌ها روبه‌ رو شده‌اید. سایه‌بان‌های درب معمولا جمع شونده و یا ثابت هستند و در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها، مواد و اشکال موجودند تا زیبایی ساده و ظاهری شیک ارائه دهند. می‌توان حتی گفت سایه‌بان پاسیو سرمایه‌گذاری‌ای است که به ارزش کلی و زیبایی نمای بیرونی ملک می‌افزاید و در عین حال فضای زندگی شما را گسترش می‌دهد تا هوای تازه بیرونی را در خانه داشته باشید. انواع سایه‌بان‌های موجود درمرکز خرید سایه‌بانعبارتند از سایه‌بان پاسیو، درب، پنجره و سایه‌بان جانبی.