دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی دستی سایبان بازویی سایبان سایبان ایرانیان

نوع برقی سایبان بازویی از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر از نوع دستی خود دارد.وبا نام سایبان برقی شناخته میشود. تفاوت آشکار سایبان بازویی اتوماتیک و سایبان بازویی دستی، در باز و بسته شدن آن ها است. برای تولید سایبان های دستی از یک میل لنگ بر روی پیچ استفاده می کنند.

زمانی که میل لنگ در جای خود باشد، می توانید با استفاده از آن سایبان را باز و بسته کنید. در واقع سایبان های دستی با کمک نیروی دست باز و بسته می شوند. سایبان بازویی برای مغازه ها و یا فروشگاه‌هایی که ارتفاع خیلی پایین دارند. زیرا بازوهای سایه بان بازویی در هنگام عبور افراد ممکن است به سر افراد بر خورد نمایند. به همین جهت در این محل ها سایه بان بازویی مناسب جهت نصب نمی باشد. ۲- بعد از اینکه سایبان برقی در کارگاه ساخته و مونتاژ شد نوبت نصب پایه های نگهدارنده سایبان میباشد.مهمترین بخش نصب سایبان برقی، نصب و اجرای پایه های نگهدارنده سایبان است.

  • آلومینیوم با دوام است ، اما در انتخاب و محدوده­ی رنگ انتخاب های محدودی دارد.
  • بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که سایه بان بازویی دارای کاربردهای بسیار متنوعی می باشد.
  • اما تفاوت این نوع در این است که از 3/1 بازو ها و پارچه سایبان محافظت می کند.
  • در نهایتابزار و یراق آلات سایبان بازوییکه از جنس آلومینیوم است و بخشی از قیمت سایه بان بازویی مربوط به آنها می شود.
  • قیمت سایبان برقی مغازه، سایبان اتوماتیک، سایبان پارکینگ خودرو، سایه بان پارکینگ ماشین، سایبان متحرک، سایبان چتری، سایه بان خودرو، سقف برقی، سقف متحرک، سقف جمع شونده، سقف برقی جمع شونده پارکینگ و ..

همین امر باعث شده تا این نوع از سایبان ها بسیار محبوب بوده و مشتریان زیادی درخواست نصب سایبان بازویی را دارند. معمولا گاهی اوقات افراد تمایل دارند رنگ سایه بان با رنگ کاشی یا سرامیک نما هماهنگی داشته باشد. بدین ترتیب به راحتی می توان رنگ دلخواه و یا رنگ مورد نیاز را پیدا کرده و از آن استفاده کرد.یکی دیگر از قابلیت های سایه بان بازویی این است که دارای روکش ضد آب می باشند. قابلیت نصب روکش های ضد آب را نیز میتوان به عنوان یکی از قابلیت های مهم سایه بان بازویی معرفی کرد تا در فصول سرد هنگام بارندگی های شدید،محل زیر چادر از خیس شدن و جمع شدن آب در امان باشد. شما می توانید مدل های مختلفی از این نوع سایبان را در بازار مشاهده کنید.

فروش سایبان بازویی

سایبان های بازویی، در دو نوع ثابت و برقی در بازار موجود هستند. مجموعه توانمند ما با بکارگیری نیروهای ماهر سایبان های بازویی را در مدل های مختلف تولید و روانه بازار می کنند. کیفیت محصولات تولیدی برای کارخانه ما بسیار اهمیت دارد، از اینرو مجموعه ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال، انواع مختلف سایبان های بازویی را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند. فروش سایبان بازویی فروش سایبان بازویی ترکیبی کامل از فرم و عملکرد را در اختیار شما قرار می دهد ، این سایبان های جمع شونده بازویی از طراحی پیشرفته و بالاترین کیفیت مواد بهره می برند ، تا به…

به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید. یکی دیگر از مزایای سایه بان بازویی این است که هیچ گونه قیمت مقطوعی برای آن وجود نداشته و با قیمت های متفاوتی می توان آن را تولید کرد. بدین ترتیب هم افرادی که بودجه محدود داشته می توانند از این سایه بان ها استفاده کرده و هم افرادی که سرمایه بالایی داشته و نیاز به محصولات شیک و لاکچری داشته نیز می توانند نمونه مناسبی از سایه بان بازویی را تهیه کنند. معمولا افرادی که نیاز به سایبان شیک و باکیفیت دارند، می توانند سایبان بازوئی هوشمند را انتخاب کنند.

سایبان کانکس

که این امر به کاهش گرما کمک می کند ، و باعث کاهش میزان کارکرد کولر گازی می شود. سایبان برقی به راحتی و با فشردن یک کلیک روی ریموت باز و بسته شده و به سادگی فضای پیشخوان مغازه و یا حیاط شما را سرپوشیده کرده و شما را از گزند آفتاب مصون نگاه می دارد. اما اکنون که با اسامی مختلف سایه بان فنری آشنا شدید، بهتر است ساختار، مشخصات ظاهری و در نهایت کارایی آن نیز بررسی شود. پارچه های سایبان دارای طیف گسترده ای از رنگ ها هستند و هرکدام ویژگی های متفاوتی دارند همچنین شیوه نگهداری آن ها با هم فرق دارد. آلومینیوم با دوام است ، اما در انتخاب و محدوده­ی رنگ انتخاب های محدودی دارد. این سایبان ها مانند بقیه سایبان های بازویی نیستند زیرا دارای بازوهایی دنده ای هستند که در کنار سایبان ایجاد شده اند.

کاربردهای سایه بان بازویی

سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود. قیمت سایبان بازویی برقی بعلت استفاده از موتور برقی سایبان و ریموت کنترل در آن بالاتر از قیمت سایبان بازویی دستی میباشد. پارچه سایبان می تواند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد که هر کدام قیمتهای مختلفی دارند.

همانگونه که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، سایبان برقی از قطعات زیر تشکیل شده است. حال یک سایبان باابعاد بزرگتر خریداری می کنیم که کاملاً این خودرو را پوشش دهد. مثلاً یک سایبان 5 متر در 2.5 یا 3 متر یک انتخاب خوب می باشد. سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتماً تا انتها باز شود.