دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی ایران سایبان سایبان مغازه سایبان برقی سایبان تبلیغاتی

حداکثر ابعاد قابل اجرا برای سایبان دو طرفه ۶متر در ۶ متر میباشد که ۳۶ متر مربع را تحت پوشش خود قرار میدهد که قابل توجه است. وزن سایبان دو طرفه زیاد است و در معرض وزش باد قرار دارد و باید پایه های نصب آن را محکم کرد و در صورت نیاز فنداسیون قوی برای پایه ها اجرا کرد. از سایبان دو طرفه بیشتر برای محیط های باز استفاده میشود تا بتوان با نصب سایبان محدوده گسترده ای را تحت پوشش قرار داد و مانند یک آلاچیق عمل نماید.

میتوانید با خیال آسوده به خرید انواع سایبان برقی، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ و سایبان تراس و … از ایران سایبان بپردازید. برای خرید سایبان بازویی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش سایبان بازویی ایران سایبان اطلاعات تکمیلی تر را در در خصوص قیمت سایبان دستی و همچنین قیمت سایبان برقی در اختیار شما قرار میدهند. زمان تحویل انواع چادر بازویی،سایبان برقی،سایبان کالسکه ای و انواع چتر ،حداکثر 3 روز کاری پس از ثبت سفارش در ایران سایبانمیباشد. قیمت سایبان برقی مغازه، سایبان اتوماتیک، سایبان پارکینگ خودرو، سایه بان پارکینگ ماشین، سایبان متحرک، سایبان چتری، سایه بان خودرو، سقف برقی، سقف متحرک، سقف جمع شونده، سقف برقی جمع شونده پارکینگ و ..

  • در بازوها و مفصل های سایبان کلاسیک میتوان برای حرکت دادن پوشش متحرک یا بازوها از سیم بکسل یا زنجیر استفاده نمود.
  • رنگ مشکی بشدت حرارت و تابش خورشید را جذب می کند و سایبان برقی سیاه رنگ بعد مدتی بور می شود و کهنه و قدیمی به نظر می رسد.
  • انتخاب جنس و کالیته سایبان برقی متحرک و همچنین سیستم اتوماتیک سایبان برقی مغازه دو فاکتور مهم در تعیین قیمت سایبان برقی مغازه می باشد.
  • قاب سایبان بازویی برای سایبان های جمع شونده موتور و دستی یکسان است.
  • البته هر کدام از این نام ها زمانی کاربرد دارند که تغییرات کوچکی در این نوع سایبان انجام شود.

جهت استعلام قیمت سایبان برقی در اصفهان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.سایبان متحرک برقی در اصفهان با خدمات پس از فروش را تنها از ابتکار تهیه نمایید. با نصب سایبان دو طرفه مساحت زیادی از تابش نور خورشید و بارش باران و برف در امان میماند و از محیط بیرون به بهترین نحو استفاده نمود و به استراحت یا سرو غذا پرداخت. پارچه به کار رفته در سایبان دوطرفه ضد آب و مقاوم در برابر نور خورشید است. به دلیل اینکه سایبان دو طرفه در محیط آزاد قرار دارد برای تامین گرمایش و سرمایش محیط زیر سایبان برقی دو طرفه از سیستم گرمایش تابشی و مه پاش جهت خنک کنندگی محل استفاده کرد. سایبان کلاسیک دارای یک محور میباشد که موتور داخل آن قرار میگیرد و پارچه بر روی محور نصب میشود و هنگام چرخش موتور پارچه بر روی آن جمع میگردد. در بازوها و مفصل های سایبان کلاسیک میتوان برای حرکت دادن پوشش متحرک یا بازوها از سیم بکسل یا زنجیر استفاده نمود.

شما می توانید به مدت زمان طولانی از سایبان های هوشمند استفاده کنید. ایران سایبان تماس بگیرید و پس از بررسی قیمتها جهت مشاوره رایگان و سفارش مستقیم از کارخانه ایران سایبان با کارشناسان فروش ایران سایبان تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید با مطالعه این اطلاعات و در صورت لزوم اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان ایران سایبان خرید سایبان خود را بطور مطمئن انجام دهید.

در نوع دو محوره میتوان هر طرف سایبان را با توجه به نیاز باز و بسته نمود. سایبان فول باکس با توجه به وزن بالای سازه آن تا عرض ۵ متر و بازشو ۳ متر قابل اجرا میباشد. در سایبان فول باکس مانند سایبان کلاسیک و سایبان باکس امکان تغییر زاویه بازشو سایبان وجود دارد. پوشش متحرک یا پارچه از جنس نانو ،PVC،برزنت یا نخی میباشد.موتور به کار رفته در سایبان های برقی از نوع موتور توبلار است و از کیفیت خوبی برخوردار میباشد.

سایبان برقی سینوسی پروژه لواسان

سایبان بازویی بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار به شمار می رود. همین موضوع باعث شده تا هر روز بر تعداد مصرف کنندگان سایه بان بازویی افزوده شود. سایه بان بازویی به نمونه هایی از سایبان ها اطلاق می شود که حالت باز و بسته شدن فنری داشته و این امر باعث می شود. تا بتوان از آنها استفاده های مختلفی در فصل های مختلف داشته و در مواقعی که نیاز به سایبان نباشد. سایه بان بازویی را می توان با طول چهار متر وب ازشوی سه متر برای خودرو نیز به کار برد.

سایبان فول باکس روف گاردن 5.0×3.0

شرکت دیدگاهان غرب در سال 1378 تاسیس شده و دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن می باشد. اگر خلاقیت کافی نداشته باشید، می توانید با یک طراح حرفه ای مشورت کنید. در نظر داشته باشید رنگ های روشن جذاب تر و زیبایی بیشتری را به نمای شما می دهند. به بهترین و چشم نواز ترین ترکیب رنگی فکر کنید که می تواند جلوه خانه شما را روشن کند. اگر پنجره یا درب شما رو به شرق یا غرب باشد ، اندازه قطره سایبان باید بین 65 تا 75 درصد باشد. به همین ترتیب ، برای پنجره های رو به جنوب ، افت پایین 40 تا 45 درصد مناسب است.

فاکتورهای متراژ سایبان بازویی ، مدل سایبان بازویی،برقی یا دستی بودن سیستم جمه کننده سایه بان بازویی ،جنس روکش مورد استفاده در سایه بان بازویی عوامل موثر درتعیین قیمت سایبان بازوییمیباشند. یکی از ویژگی های بارز طراحی و تولید سایبان بازویی مجموعه ما، تنوع بالای طرح و رنگبندی چادرهای آن ها است. ما توانسته ایم با تولید انواع مختلف چادرهای سایبان بازویی در طرح و رنگ های متنوع، نیاز کاربران را برطرف کنیم؛ از اینرو شما می توانید با توجه محیط مورد نظر خود طرح و رنگ چادر سایبان را انتخاب کنید. سایبان بازویی نسخه مدرنی از سایبان پاسیو است که در آن سایه بان پارچه ای جمع می شود و با ساختاری مقاوم برای مقاومت در برابر آب و هوای نامناسب طراحی شده است. این سازه ها به صورت سفارشی نیز ساخته شده اند و می توانند به اندازه 9 متر طول و 5 متر عرض باشند.