دسته‌ها
اخبار

ده فضای داخلی صورتی سرخابی با رنگ سال Viva Magenta قلقلک داده شده است


برای جدیدترین لوک‌بوک خود، 10 فضای داخلی را انتخاب کرده‌ایم که با سایه‌هایی پوشانده شده‌اند که یادآور Viva Magenta است، پس از اینکه شرکت رنگ آمیزی آمریکایی پنتون، رنگ صورتی روشن را به ،وان رنگ سال 2023 انتخاب کرد.

Pantone Viva Magenta را به ،وان “سایه قرمز شجاع و نترس که با شور و نشاط می ،زد” توصیف می کند و منع، کننده نگرش فعلی نسبت به آزمایش و بی باکی است.

لوری پرسمن، معاون مؤسسه پنتون، گفت: “این قاطعانه است اما تهاجمی نیست – ما از آن به ،وان مشتی در دستکش مخملی یاد می کنیم.”

سایه های سرخابی صورتی روشن توسط طراحان داخلی در پروژه های زیر برای روشن ، فضاها در مکان های مختلف از کپنهاگ تا توکیو استفاده شده است.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی شامل خانه‌هایی با درهای کشویی، سالن‌هایی با شومینه‌های معلق و فضای داخلی کلبه‌ها.


S،reline Hotel Waikiki توسط BHDM Design
ع، از BHDM است

S،reline Waikiki، هاوایی، توسط BHDM

فضای داخلی هتل ساحلی S،reline Waikiki در هاوایی دارای طرح رنگی پر زرق و برق است که به آن حس شادی می دهد که با گیاهان و جانوران گرمسیری اطراف جزیره مطابقت دارد.

این اقامتگاه که توسط استودیوی آمریکایی BHDM برای “مسافری با تفکر هزاره” دوباره طراحی شده است، دارای یک فرش صورتی داغ است که از پذیرایی تا سالن طبقه همکف کشیده شده و با اثاثه داخلی رنگ های روشن زرد، آبی، آبی و قرمز تضاد دارد.

درباره S،reline Waikiki بیشتر بد،د ›


نقاشی دیواری از نژادهای Ibis گرمسیری
ع، از تیم لنز است

اتریوم، ایالات متحده، توسط Smith Hanes Studio

رنگ‌های غنی سبز، تمشکی و طلایی با ترازو صاف، کاشی‌های براق و کاغذ دیواری استوایی در رستوران اتریوم و رستوران آتلانتا برخورد می‌کنند.

استودیوی معماری محلی Smith Hanes Studio به خطوط، ال،ا و اشکال موجود در کافه‌های رنگارنگ فرانسوی و ساختمان‌های آرت دکو برای فضایی که مملو از مجموعه‌ای از گیاهان برگ‌دار بزرگ است، نگاه کرد.

درباره اتریوم بیشتر بد،د ›


درخت صورتی در مرکز یک رستوران کودکانه
ع، از جیمز مک دونالد است

Family Kitchen، ،ستان، توسط Mizzi Studio

استودیوی طراحی بریت،ایی Mizzi Studio این رستوران را در باغ گیاه‌شناسی لندن Kew Gardens بازسازی کرد و یک غذاخوری عجیب و غریب را ایجاد کرد که در فیلم Charlie and the C،colate Factory نامرتب به نظر می‌رسید.

این فضا که برای آشنا ، کودکان با غذاهای جدید طراحی شده است، دارای دکورهای بازیگوش مانند صندلی سیب‌شکل، مجسمه‌های غول‌پیکر قارچ بافته شده از چوب و درخت سرخابی اتیوپیایی Enset است.

درباره آشپزخانه خانوادگی بیشتر بد،د ›


مرکز مگی اثر آب راجرز
ع، از جان شورت است

مرکز مگی، ،ستان، توسط Ab Rogers Design

در این مرکز درمان سرطان مگی در ساتون، ،ستان، بیماران می‌توانند در یک منطقه نشیمن با رنگ صورتی مایل به بنفش که استودیو Ab Rogers Design می‌خواست احساس شادی و در عین حال حساس داشته باشد، استراحت کرده و نقاهت کنند.

بنیانگذاران Ab Rogers Design Ab Rogers و Ernesto Bartolini می‌گویند: «با اعتقاد به قدرت حسی و رو، رنگ، اتاق‌های اطراف را متن، با عملکردها و فعالیت‌هایی که میزبان آن‌ها هستند رنگ‌آمیزی کردیم.

درباره مرکز مگی بیشتر بد،د ›


چرخش ها و چشم اندازها اثر پاتریشیا اورکیولا
ع، از پاتریشیا اورکیولا است

چرخش ها و چشم اندازها اثر پاتریشیا اورکیولا

رنگ‌های زنگ‌زده، ،دلی، صورتی غبارآلود، آبی کودک، زرد و بلوک کاراملی و خطوط سیاه در این فرش‌ها توسط طراح اسپ،ایی پاتریشیا اورکیولا، در تضاد با منافذ دایره‌ای که دیوارها را در این اتاق جدا شده نشان می‌دهند، هستند.

فرش های نرم که از پشم و ابریشم هیمالیا ساخته شده اند، برای عمق بخشیدن به فضا و گرما بخشیدن به آن استفاده شده است.

درباره چرخش و چشم انداز بیشتر بد،د ›


سالن پذیرایی دانشجویی با میز صورتی
ع، از جان شورت است

Scape، UK، توسط Ab Rogers Design

نواری از دوره‌های صورتی سرخابی در مناطق مرکزی Scape، یک بلوک مس، که استودیوی Ab Rogers Design مستقر در هاکنی آن را برای دانشجویان در East End لندن بازسازی کرده است.

رنگ آمیزی پر جنب و جوش ،مت های داخلی ساختمان ها را به هم گره می زند، در حالی که اتاق خواب ها از اتاق خواب واگن های قطار مطلع می شوند، با مبلم، که در فضا صرفه جویی می کنند مانند کمدهایی که به ،وان میز و گوشه های نشیمن در پنجره ها قرار گرفته اند.

درباره Scape بیشتر بد،د ›


فضای داخلی اتاق خواب هتل صورتی
ع، از شینگو ناکاشیما است

Toggle Hotel، ژاپن، توسط Klein Dytham Architecture

هتل Toggle که بین یک بزرگراه برجسته، یک خط راه آهن و رودخانه کاندا توکیو قرار دارد، توسط شرکت معماری Klein Dytham مستقر در توکیو طراحی شده است تا از زیرساخت های همسایه متمایز باشد.

در داخل هر یک از اتاق‌ها که مهمانان می‌توانند بر اساس ترجیحات رنگی خود آن‌ها را انتخاب کنند، مبلمان، ملافه‌ها، فرش‌ها و اثاثیه نرم همگی در یک سایه رنگی هستند.

درباره Toggle Hotel بیشتر بد،د ›


Casa Lana: نمایشگاه Ettore Sotts، در Triennale di Milano، ایتالیا
ع، توسط Gianluca Di Ioia است

کازا لانا، ایتالیا، توسط ترینال میلان

یک فرش مجلل صورتی مایل به قرمز کف این مدل آپارتمان را پوشانده است که در Triennale di Milano به ،وان بخشی از یک نصب دائمی جدید بازسازی شده است.

کاسا لانا که در اصل توسط بنیانگذار گروه ممفیس، اتوره سوتساس برای یکی از دوستانش طراحی شده بود، در اطراف یک محفظه چوبی با قفسه بندی و مبل های توکار چیده شده است.

درباره کاسا لانا بیشتر بد،د ›


لابی محل اقامت با دیوارهای کاشی کاری شده
ع، از Masque،io است

رسا سن مامس، اسپ،ا، اثر Masque،io

استودیوی Masque،io مستقر در والنسیا، در سراسر Resa San Mamés، ساختم، به مساحت 1850 متر مربع که 351 دانش‌آموز را در بیلبائو، اسپ،ا در خود جای داده است، سبک خاصی از رنگ‌بندی خود را به نمایش گذاشت.

در لابی اصلی، رنگ صورتی هزاره با کاشی‌های زرشکی رنگی که دیوارها را می‌پوشانند، برخورد می‌کند، در حالی که از مبلمان نرم و پارتیشن‌ها برای تعیین مناطق دیگر در طبقه همکف استفاده می‌شود.

درباره Resa San Mamés بیشتر بد،د ›


مدرسه هیاردن برای کودکان پناهنده
ع، از Itay Benit است

مدرسه هایاردن، اسرائیل، اثر ساریت ش، هی، چن اشتاینبرگ ناون و آیلت فیشر

رنگین کم، از رنگ‌ها، از جمله صورتی روشن که در میان فوشیا و سرخابی قرار دارد، برای درخشان‌تر ، این مدرسه دو طبقه در تل‌آویو استفاده شده است، که طراح محلی ساریت ش، هی، معمار چن استینبرگ ناون و آیلت فیشر در سال 2019 آن را بازسازی ،د.

این مدرسه که در محله هاتیکوا تل آویو – محله ای با تعداد زیادی پناهجو – قرار دارد، دارای گوشه ای به شکل خانه برای مطالعه و نقاشی های رنگارنگ است که تیم امیدوار بود به ایجاد یک منطقه آموزشی الهام بخش برای کودکان پناهنده کمک کند.

درباره مدرسه هایاردن بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل فضای داخلی باهاوس، خانه‌هایی در انبارهای تغییر یافته و اتاق‌های نشیمن خنثی است.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/03/ten-interiors-pink-viva-magenta-color-year-2023-lookbooks/