دسته‌ها
اخبار

انواع سایبان متحرک حیاط و خودرو؛ قیمت، ویژگی‌ها و معمارنو

هم چنین می توان زاویه سایبان را نیز متناسب با سلیقه و شیب دلخواهتان تغییر داد. برخی از مدل‌ها ریموت کنترل دارد که دسترسی به آن را راحت می‌کند. تمامی حقوق این سایت بر عهده شرکت تیوان باروس آراد ( سهامی خاص) می باشد. جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان لطفا از شماره واتساپ اقدام نمایید. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. برای تمام فضاها از تراس و پارکینگ و حیاط گرفته تا رستوران و کافه قابل استفاده است.

  • سقف و سایبان پارچه ای متحرک بدلیل اینکه یکی از سازه های کم وزن ساختمانی محسوب می شود، عوارض احتمالی کمتری هنگام وقوع زمین لرزه را دارد.
  • با نصب سایبان برقی بالای استخر، هر زمان که به هوای آزاد نیاز داشتید می توانید سایبان را ببنید و در هر زمان که لازم بود پوششی بالای استخر ایجاد کنید تا از بارندگی، ورود هوای سرد یا تابش نور خورشید جلوگیری کند، کافیست سایبان را باز کنید.
  • سایبان ه از سایبان های باغ ، سایبان پارکینگ قابل حمل و سایبان بادبان ، بسته به آنچه نیاز دارید ، اندازه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.
  • بدین منظور برای اطلاع از قیمت سایبان متحرک دستی و دارای موتور باما در ارتباط باشید.
  • کارشناسان آلباتروس هنگام سفارش شما را راهنمایی کرده و هنگام سفارش می توانید موتور موردنظرتان را هم ذکر کنید و در نهایت کارشناسان و مهندسین موتوری متناسب با سایبان شما انتخاب می کنند.

اما امروزه سایبان های هوشمندی به بازار آمده که با اپلیکیشن های مخصوصی قابل برنامه ریزی هستند و به صورت خودکار راس ساعاتی خاص باز و بسته می شوند. اگر به دنبال خرید سایبان های اتوماتیک و هوشمند هستید نیز می توانید با با آلباتروس تماس گرفته و جدیدترین سایبان را خریداری نمایید. این مدل موتورها برایشان فرقی ندارد که چندبار ریموت کنترل را فشار می دهید، هر چقدر که بخواهید می توانید سایبان را باز و بسته کنید بدون اینکه مشکلی برای سایبان به وجود بیاید.

سایبان متحرک کشویی

با توجه به اتوماتیک بودن آن و استفاده از ریموت ، به راحتی بسته و باز میشود. سایبان متحرک پارچه ای با توجه به سهولت نصب ،طول عمر بالای سایبان متحرک، سبکی سازه و ریموتی بودن سایبان متحرک بسیار مناسب برای فضاهای گوناگون می باشد. وقتی صحبت از محافظت از وسایل نقلیه در برابر نور خورشید و شرایط نامساعد جوی می شود ، نصب یک پارکینگ قابل حمل یا یک سایبان خودرو یک انتخاب ارزشمند است. به عنوان مثال اگر در جایی از فضای باز منزل خود مثل حیاط، بالکن یا پاسیو را خالی و بلا استفاده دارید، می توانید با نصب این سایبان ها آنجا را به مکانی لذت بخش و دلنشین جهت استراحت تبدیل کنید. تولید سقف متحرک و سایبان برقی کنوپی در تهران , مجموعه کنوپی با تکیه بر تجربه 5 ساله تولـید و عرضـه سیستم های سقف متحرک پارچه ای ، آلومینیومی و شیشه ای ، سایبان برقی در خدمت شما عزیزان است. وقتی فضای داخلی و خارجی اتومبیل فرسوده به نظر برسد، ارزش خودرو به شدت کاهش می یابد.

سایبان بازویی متحرک

برای استفاده راحت تر قابلیتی به آن ها اضافه شده به غیر از دخالت دست و از راه دور تنها با یک ریموت کنترل بتوان سایبان را باز و بسته کرد. امروزه تمام انواع سایبان ها برقی شده اند و شما می توانید سایبان برقی متحرک بخرید و با ریموت زاویه سایبان را تنظیم کنید. کیفیت موتور بر روی میزان رضایت مصرف کنندگان تاثیر بسیار زیادی دارد. این وابستگی به خاطر نقش بسیار زیاد و اساسی موتور در استفاده بهینه از این سایه بان ها است. سایه بان های متحرک برقی در سال های اخیر توانسته اند نظر اغلب مشتریان را به خود جلب کنند. این موضوع باعث شده تا در سال های اخیر حجم استقبال از سایبان های متحرک دستی به حداقل میزان ممکن برسد.

انواع سایبان تاشو از نظر کارکرد

سایبان بازویی دستی با یک لنگ که یک سر آن به داخل سایبان وصل است و انتهای آن در دسترس شما برای چرخاندن لنگ است که با چرخانده آن بازو های سایبان پارچه را باز و بسته می کنند. در این مقاله به سایبان هایی که از نظر عملکرد که می توانند باز و بسته شوند قابل حرکت هستند یا اینکه می­ توانید سایبان را با خود حمل کنید و از نقطه ای به نطقه ای دیگر برای ایجاد سایه ببرید، سایبان متحرک گفته می شود. اگر تا به حال اتومبیل خود را دوباره رنگ آمیزی کرده اید ، متوجه خواهید شد که هزینه آن اصلا ارزان نیست. رنگ آمیزی ماشین شما با رنگ و کیفیت رنگ مورد نظر شما می تواند صدها هزار تومان برای شما هزینه داشته باشد. بنابراین ، برای جلوگیری از چنین هزینه هایی، می توانید یک سایبان خوب اتومبیل برای خود تهیه کنید.