دسته‌ها
اخبار

هنرمندان گرد هم می آیند تا در Triennale Milano 2022 به ناشناخته ها بپردازند


ترویج: هنرمند و طراح صدا ژاپنی یوری سوزوکی و استودیوی معماری آمریکایی SOM از جمله طراح، هستند که در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی Triennale Milano شرکت می کنند که بر روی “آنچه نمی د،م که نمی د،م” تمرکز دارد.

این بیست و سومین نمایشگاه بین المللی Triennale Milano در میلان ایتالیا اتفاق می افتد و موضوعی به نام ناشناخته ها را بررسی می کند. مقدمه‌ای بر اسرار، که شامل تاسیسات، نمایشگاه‌ها و پروژه‌هایی با مشارکت ۴۰۰ هنرمند، طراح و معمار از بیش از ۴۰ کشور جهان است.

  مجسمه سیاه رنگ هنرمند ژاپنی یوری سوزوکی
Sound of Earth اثر یوری سوزوکی بخشی از نمایشگاه موضوعی Unknown Unknowns است

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی شامل سه نمایشگاه اصلی است که Triennale Milano می گوید به دلیل تقاضای بازدیدکنندگان تا 8 ژانویه تمدید شده است. این شامل نمایشگاه کلی موضوعی نیز می شود که ناشناخته ها نامیده می شود. مقدمه ای بر اسرار؛ نمایشگاهی که طراحی تاثیرگذار ایتالیایی را به نام La tradizione del nuovo – سنت جدید را به نمایش می گذارد. و نمایشگاهی که “ناشناخته ها را از دریچه هنر و علم کاوش می کند” به نام Mondo Reale.

Triennale Milano گفت: “بیست و سومین نمایشگاه بین المللی به موضوع ناشناخته ها می پردازد، سوالاتی در مورد اسرار جهان شناخته شده می پرسد و بحثی را در مورد موضوع “آنچه نمی د،م که نمی د،م” باز می کند. «ناشناخته‌ها فرصتی برای بررسی فراهم می‌کند: از دورترین جهان تا ماده تاریک، از ته اقیانوس‌ها تا مبدأ وجدان ما».

اثر هنری سورئالیستی توسط ال، سرونی
Mondo Reale آثار 17 هنرمند بین المللی مانند آثار هنری Alex Cerveny را ارائه می دهد

این نمایشگاه موضوعی به ،وان “مرکز عصبی” ناشناخته ها توصیف می شود. مقدمه ای بر اسرار و توسط اخترفیزیکدان و افسر ارشد تنوع در آژانس فضایی اروپا، Ersilia Vaudo، سرپرستی شده است.

در این نمایشگاه آثار بیش از صد هنرمند و طراح از جمله سفارشی از سوزوکی به نام صدای زمین، که از یک مجسمه بزرگ و دایره ای تشکیل شده است که توسط بلند،ایی پوشانده شده است که دائماً صداهای ساخته شده توسط مردم سراسر جهان را بازتولید می کنند.

رندر آینده و زیر درخت قهوه
فرانسیس کر، برنده جایزه پریتزکر، اینستالیشن به نام حال آینده و زیر درخت قهوه را ارائه می دهد.

همچنین نصبی به نام Decalogue for Space Architecture که توسط SOM توسعه یافته است، به نمایش گذاشته شده است که “چالش های معماری در فضای بیرونی” را بررسی می کند.

این نمایشگاه موضوعی همچنین دارای چهار فضای به نام اتاق های گوش دادن است که در آن چهره های برجسته علمی در مورد موضوعات علمی مانند آگاهی و حواس صحبت می کنند. به ،وان مثال، فیزیکدان نظری کارلو روولی به موضوع زمان می پردازد، در حالی که فیلسوف زیست شناسی تلمو پیو، به منشأ حیات می پردازد.

ورودی ترینال میلان
Triennale Milano آثار بیش از 400 هنرمند را ارائه می دهد

سرپرستی مارکو سامیچلی، مدیر موزه طراحی ایتالیایی Triennale، سنت جدید – سنت جدید، بر طراحی ایتالیایی تمرکز دارد و اینکه چگونه “همیشه رویکرد شجاعانه ای برای اکتشاف داشته است”. این نمایشگاه فرآیندها و نصب های خلاقانه ای را ارائه می دهد که نشان می دهد چگونه طراحان از سال 1964 تا 1996 به توسعه جامعه کمک کرده اند.

دنیای واقعی پروژه ای است توسط مدیر کل هنری Fondation Cartier pour l’art contemporain، Hervé Chandès و آثار 17 هنرمند بین المللی را ارائه می دهد. این نمایشگاه شامل مجسمه‌ها، اینستالیشن‌ها، فیلم‌ها و نقاشی‌هایی است که «ناشناخته‌ها» را از طریق هنر و علم کشف می‌کنند.

رویدادهای دیگری که همچنین تا 8 ژانویه ادامه دارند شامل نصبی به نام حال آینده و زیر درخت قهوه توسط برنده جایزه پریتزکر فرانسیس کره است. نمایشگاه Ettore Sott،s. Il calcolo; آزمایشگاه کیمیاگری، سرپرستی اینگرید پائولتی. تجربه واقعیت مجازی 1923: آینده های گذشته. و Game Collection Vol.2 که مجموعه‌ای از بازی‌های ویدیویی است که مخصوصاً برای نمایشگاه بین‌المللی ساخته شده‌اند.

نمایشگاهی که آثار طراحان ایتالیایی از جمله صندلی و آثار هنری را به نمایش می گذارد
نمایشگاه La tradizione del nuovo – سنت جدید بر طراحی ایتالیایی تمرکز دارد

استفانو بوئری، رئیس Triennale Milano گفت: «هدف بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی این است که بستری برای گفت‌وگو و تحقیق، فرصتی برای تبادل و رویارویی باشد. ما معتقدیم در زم، به اندازه کنونی دراماتیک و پیچیده، حفظ و ترویج تبادل افکار، تجربیات و تأملات بین کشورها و فرهنگ‌های مختلف بیش از هر زمان دیگری مهم است.»

بوئری ادامه داد: «مجموعه بزرگ و مت،ر نمایشگاه‌ها، تأسیسات و رویدادهای مربوط به ناشناخته‌ها. مقدمه‌ای بر اسرار به دنبال تسخیر تدریجی قلمرو وسیعی نیست که از دانش ما دور است». “در عوض، هدف آن این است که با ذهنیت ،، که در وهله اول چالش همدلی، توانایی منحصرا انس، برای نگاه ، از چشم سایر سوژه های زنده و نقشه برداری از این زوایای مختلف، مرزها را انتخاب می کنند، کاوش کند. از ناشناخته های معاصر.”

برای اطلاعات بیشتر، از جمله نحوه ،ید بلیط، به Triennale Milano’s مراجعه کنید سایت اینترنتی.

نمایشگاه بین المللی Triennale Milano از 15 جولای تا 11 دسامبر 2022 با نمایشگاه های کلیدی تا 8 ژانویه 2023 در Viale Emilio Alemagna، 6، 20121 Milano، ایتالیا برگزار می شود. دیدن راهنمای رویدادهای Dezeen برای لیستی به روز از رویدادهای معماری و طراحی که در سراسر جهان در حال وقوع است.

محتوای مشارکت

این مقاله توسط Dezeen برای Triennale Milano به ،وان بخشی از یک مشارکت نوشته شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen اطلاعات بیشتری ،ب کنید اینجا.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/09/artists-designers-architects-23rd-triennale-milano-international/