دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی سایبان برقی ایران سایه سایبان بازویی سایبان مغازه

شرکت دیدگاهان، تولید کننده انواع سایبان برقی با ضمانت و خدمات پس از فروش 22 سال است که در این زمینه فعایت میکند. در تمامی شهرهای ایران نمایندگی دارد و آماده خدمت رسانی یه شهرهای سراسر ایران است. مشاوران متخصص ما در بخش فروش به شما در زمینه انتخاب روکش سایبان بازویی کمک خواهند کرد. شما می توانید بهترین و مناسب ترین روکش سایبان را انتخاب کنید، در اینصورت به مدت طولانی از کارایی و زیبایی سایبان بهره مند خواهید شد. تولید سایبان بازویی تولید سایبان بازویی به عنوان پوشش محافظتی در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف در طول سال برای فضای…

  • ۴- مرحله بعد ،نصب مرکز کنترل و اتصال برق ورودی میباشد.بعد باید ریموت کنترل ها بر روی مرکز کنترل ست شود.
  • انواع موتور ایتالیایی و آلمانی جزو موتورهای برتر سایبان بوده و بخش مهمی از قیمت سایبان بازویی به آنها مرتبط است.
  • از سایبان فنری(بازویی) به عنوان سایبان بازویی مغازه،سایبان فنری دستی یا برقی حیاط و تراس،سایبان باغ و… استفاده میشود.
  • این مجموعه هر دو نوع سایبان دستی و برقی را طراحی و اجرا می کند.

سایبان بازویی کلاسیک محصولی است کاملا ایرانی که دارای مشخصات زیر میباشد . سایبان بازویی دستی در فضای بیرونی خانه یا مغازه نصب می شود، تا از اشعه خورشید محافظت کند و مکانی برای لذت بردن از سایه ایجاد کند. این سیستم محافظتی برای فضای داخلی نیز موثر است زیرا سایبان بازویی دستی از گرم شدن توسط اشعه خورشید در فضای داخلی خانه جلوگیری می کند.

سایبان کالسکه ای

زیرا در اغلب موارد این نوع از سایبان ها به صورت برقی یا اتوماتیک ساخته می شوند. این کار باعث می شود تا در استفاده کردن از این نوع سایبان ها هیچ گونه محدودیت خاصی وجود نداشته باشد. اگر قصد سفارش و خرید انواع سایبان را دارید بهترینقیمت سایبان بازوییو سایر انواع سایبان را از ایران سایبان استعلام نمائید.

طراحان حرفه ای مجموعه ما، از طراحی منحصر به فردی جهت تولید سایبان های بازویی استفاده می کنند. شما با خرید سایبان بازویی از مجموعه ما می توانید جلوه بصری فوق العاده ای به فضای خود ببخشید. همچنین خرید محصول با کیفیت از نظر اقتصادی برای شما به صرفه تر خواهد بود. شما می توانید با خیالی آسوده به مدت طولانی از سایبان استفاده کنید. هزینه نگهداری و تعمیر محصولات ما نیز به دلیل استفاده از متریال با کیفیت، بسیار پایین است. سایبان ها به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت و سایبان متحرک دسته بندی میشوند.

انواع سایه بان فنری

سایبان بازویی را می توان به دو صورت برقی و دستی استفاده کرد. سایبان فول باکس با توجه به ساختار آن از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار میباشد و برای سایبان رستوران، سایبان پنجره، سایبان بالکن و سایبان مغازه که در دید هستند مناسب میباشد و طرفداران زیادی دارد. در انتخاب سایبان ثابت باید دقت نمود تا در عین کارایی بالا زیبایی و جلوه محل نصب سایبان هم حفظ شود. سایبان متحرک اصفهان خود به دو دسته سایبان دستی و سایبان برقی یا سایبان اتوماتیک تقسیم بندی میشوند.درسایبان متحرک دستی، حرکت سایبان و تغییرمیزان بازشو سایبان توسط نیروی دست و با اهرم یا هندل صورت میگیرد.

در نوع دستی برای بازو بسته کردن سایبان از یک اهرم یا هندل استفاده میشود. در سایبان برقی مغازه نیروی لازم جهت حرکت کردن سایبان توسط موتور الکتریکی تامین میشود که فرمان باز و بسته کردن سایبان توسط ریموت کنترل صورت میگیرد. سایبان برقی دو طرفه بر روی دو عدد پایه عمودی که در طرفین سایبان قرار دارد نصب میشود که فضای خیلی کمی را اشغال میکند.پایه های سایبان در دو نوع U شکل وساده تولید میشود که بسته به سفارش مشتری قابل اجرا میباشد. سایبان برقی دو طرفه در دو نوع تک موتوره با یک محور و دو موتوره با دو محور موجود است. همان طور که از نام سایبان مشخص است مانند یک پوشش عمل میکند و ازتابش نور خورشید، و بارش باران و برف به محل مورد نظر جلوگیری مینماید.

سفارشی بودن سایبان ها باعث می شود تا رضایت مصرف کننده از این محصول بسیار بیشتر شود. مدل صادراتی برای آب انار فروس واقع در بلوار اندرزگو تولید و نصب گردید/. ،سایبان اتوماتیک،سایبان بازشو،سایبان هشتی و … نیز شناخته میشود. شاید این تابش درزمستان مفید واقع شود ولی در تابستان ذخیره گرمایی ایجاد شده دردیوارها باعث استفاده بیشتر ازوسایل سرماساز میگردد.

به علت داشتن قابلیت های مختلف و انجام مانورهای مختلف تبلیغاتی بر روی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بر اساس بودجه مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود. انتخاب جنس و کالیته سایبان برقی متحرک و همچنین سیستم اتوماتیک سایبان برقی مغازه دو فاکتور مهم در تعیین قیمت سایبان برقی مغازه می باشد. و در هر مورد سایبان برقی متین مشاوره و خدمات گسترده ای را با مشتریان عزیز ارائه می دهد.