دسته‌ها
اخبار

دوره جامع طراحی سوله صنعتی سیویل داتیس | elitarchgroup

دوره جامع طراحی سوله صنعتی سیویل داتیس | elitarchgroup

می توان برای ایجاد روشنایی در سوله، درون سقف آن نورگیر در نظر طراحی میز تحریر گرفت. در ضمن در سالن های تولیدی، نصب جرثقیل سقفی خیلی مرسوم می باشد. کارشناس ارشد عمران سازه دارای پروانه نظارت و اجرا با بیش از 8 سال سابقه آموزشی و خدمات مهندسی در خدمت شماست. این کتاب از ۴ پروژه کاربردی تشکیل می شود که از صفر تا صد روند طراحی با نرم افزار را آموزش داده شده و همچنین طراحی پی با استفاده از نرم افزار safe انجام شده است.

  • ۵- قطعا سازه های خرپایی برای سازه های بدون ستون میانی مناسب تر است اما باز هم نیاز است که ابعاد کار شما را بدانم و سپس به شما پاسخ قطعی دهم.
  • تغییرات جوی در فصول مختلف، منجر به اعمال بار بر سوله می شود و به اختصار به آن بار برف و باران گفته می شود.
  • البته منظورم یک شرکت کاغذی که اساساً فرقی با شخص حقیقی نمی کند نمی باشد.
  • فاکتورهای عنوان شده عوامل مهمی در سازه هایی است که به جرثقیل سقفی مجهز می باشند.
  • بنابراین خواهید توانست به حرفه‌ای‌ترین شکل، سوله طرح کنید، تایید بگیرید و به درآمد لازم در طراحی برسید.

کلیه شرکت کنندگان در دوره می توانند پس از شرکت در کارگاه رفع اشکال در صورت تمایل آزمون داده و جهت دریافت مدرک به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و درخواست مدرک نمایند. پیش از اینکه روند طراحی نمای سوله آغاز شود، لازم است کاربری مشخص شود. از آنجایی که استانداردهای طراحی در کاربری های مختلف متفاوت است، این مرحله از کار بسیار تعیین کننده و مهم تلقی می شود. فولاد، آلیاژی است که از آهن ساخته شده است و دارای حداکثر2 درصد کربن می باشد.

دوره جامع آموزش طراحی سوله صنعتی (طراحی انواع سوله از مقدماتی تا پیشرفته)

ب – اصولاً توزیع بار زلزله در سوله‌های متقارن، در دو طرف مشابه است. مثلاً در تیرها و ستون‌های دو طرف اما در مورد بار باد در یک طرف، فشار و در یک طرف مکش داریم و در ستون سقف شیبدار مکش‌هایی هم به سمت بالا داریم که عکس‌العمل‌های ویژه‌ای را در اعضای قاب و تکیه گاه‌ها حاصل می‌کند. با توجه به کاهش جابجایی سوله و کاهش اثر −p ممکن است تنش‌های سوله از حالت دوبعدی کمتر گردند. اما با توجه به اینکه ممکن است تحلیل خیلی دقیق نباشد یا در عمل خوب کار نکنند بهتر است برای کاهش تنش‌ها از این روش استفاده نگردد. بلکه صرفاً به خاطر جابجایی از این روش استفاده گردد که خطر خاصی ایجاد نشود.

نکات مهم در طراحی سوله

میزان عرض سوله در مصرف آهن و فولاد سازه تأثیر بسزایی می گذارد. ارتفاع سوله نیز به همین میزان در هزینه و آهن مصرفی موثر است. در تعیین ارتفاع سوله ابتدا کاربری سوله در نظر گرفته می شود.