دسته‌ها
اخبار

یک ماه دیگر برای ورود به چالش Re:Create Design باقی مانده است


فقط دو هفته فرصت باقیست تا وارد چالش Re:Create Design ما شوید، که از خوانندگان دعوت می‌کند دستگاه‌ها یا مواد قدیمی سامسونگ را در محصولات یا خدمات جدید تغییر کاربری دهند. قبل از 19 جولای وارد شوید.

Re:Create Design Challenge یک مسابقه طراحی جه، است که به دنبال کشف روش‌های نوآورانه برای تغییر دستگاه‌ها یا مواد قدیمی سامسونگ با استفاده مجدد، بازیافت و بازیافت دستگاه‌های الکترونیکی قدیمی و غیر قابل استفاده یا مواد زائد است.

این مسابقه از شرکت کنندگان می خواهد که ایده های خلاقانه ای را پیشنهاد کنند که زندگی مردم را به روش های م،ی دار بهبود می بخشد و تأثیر مثبتی بر روی کره زمین می گذارد.

پیشنهادهایی برای استفاده از محصولات یا مواد قدیمی سامسونگ

این مفاهیم می تواند شامل محصولات قدیمی سامسونگ مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها یا تلویزیون ها و همچنین مواد مورد استفاده در توسعه محصولات سامسونگ از جمله پ،تیک، شیشه و آلومینیوم باشد.

شرکت‌کنندگان آزادند تا ایده‌هایی را تصور کنند که کل دستگاه‌ها یا آن‌هایی را که اجزا یا مواد خاصی را بازیافت می‌کنند، تغییر می‌دهند.

شرکت در مسابقه برای افراد بالای 18 سال با هر حرفه و از هر کشوری در جهان رایگان است.

مشاهده خلاصه کامل مسابقه و قو،ن نحوه شرکت ›

آثار مسابقه توسط هیئتی از داوران متشکل از ویراستاران Dezeen و متخصصان طراحی، که به دنبال طرح‌های اصیل و انسان محور هستند که تأثیر اجتماعی و زیست‌محیطی مثبت دارند، ارزیابی می‌شوند.

بهترین پیشنهادهای انتخاب شده توسط داوران در آگوست 2023 معرفی خواهند شد. جایزه برتر 10000 پوندی به نفر اول تعلق خواهد گرفت، در حالی که دو نفر دوم هر کدام 4000 پوند دریافت خواهند کرد.

نحوه ورود

شرکت کنندگان باید تصاویری را که محصول یا خدمات در حال استفاده را به تصویر می کشند، همراه با متن پشتیب، برای توصیف ایده خود و توضیح چگونگی مطابقت آن با خلاصه تولید کنند.

تصاویر پشتیبان می توانند شامل زوایای جایگزین تصویر اصلی و همچنین سایر رندرها، طراحی ها، طرح ها یا نمودارهایی باشند که مفهوم را توضیح می دهند. یک ویدیو یا ،میشن اختیاری است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ورود، از جمله نحوه ورود، به www.dezeen.com/samsung-recreate-design-challenge مراجعه کنید.

محتوای مشارکت

چالش Re:Create Design یک مشارکت بین Dezeen و سامسونگ. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/06/recreate-design-challenge-samsung-two-week-reminder/