دسته‌ها
اخبار

گالری فیلیا نمایشگاه طراحی را در کلیسای غیر مقدس شده میلان ایجاد می کند


گا،ی طراحی Galerie Philia’s نمایشگاه Desacralized را در کلیسایی متعلق به قرن یازدهم با آثاری از طراح آمریکایی ریک اونز و استودیوی اوکراینی فاینا برای هفته طراحی میلان برگزار کرده است.

برای هفته طراحی امسال، گا،ی بین‌المللی مجسمه‌ها، مبلمان و قطعات طراحی نور را در San Vittore e 40 Martiri نصب کرد – کلیسایی غیرقانونی در میلان.

از سقف یک کلیسای میل، یک لوستر نور، آویزان شده بود
Galerie Philia در کلیسایی متعلق به قرن یازدهم در میلان، Descralized را سازماندهی کرد

از قرن 18، ساختار نئوروم به ،وان یک مرکز اجتماعی خدمت کرده است گا،ی فیلیا‘اولین نمایشگاه بزرگ در این فضا را تقدس زدایی کرد.

این نمایشگاه شامل قطعات سفارش شده توسط 20 طراح بین المللی است که از آنها خواسته شد تا “تفسیر شخصی خود را از مفهوم مقدس سازی” به تصویر بکشند.

صندلی سفید با شاخ ،ن
این آثار شامل صندلی سفید ریک اوون با بازوی ساخته شده از شاخ ،ن است

یگائل آتالی، بنیانگذار Galerie Philia، گفت: “اشیاء شاهد گذشته هستند – آنها حامل خاطرات هستند و عملکرد آنها با دوره ای که در آن ایجاد شده اند تعریف می شود.”

“اشیای مقدس همه این ویژگی ها را دارند، اما برای دستیابی به ارزش م،وی و نمادین از جسم خود نیز فراتر می روند.”

میز شش ضلعی با رویه سنگی و شمعدان مجسمه‌ای مرمری روی کفپوش ترازو
Studiopepe میز پایین Origo را تولید کرد در حالی که آندرس مونیه یک نمای مرمری از یک شمعدان ایجاد کرد.

آثار سفارش داده شده در اطراف سازه فرسوده چیده شده، از سقف آویزان شده و مستقیماً روی کفپوش های رنگارنگ ترازو قرار گرفته اند.

آثار نیز در امتداد لبه ها در مقابل طاقچه های کوچک قرار می گرفت.

صندلی سفید مینیمالیستی تا حدی در سایه با پرتو نور
استودیوی چینی کار یک نسخه ویژه از یک صندلی از سری Oracle Bone Script ایجاد کرد

در مرکز نمایشگاه یک لوستر عظیم توسط دو طراحی محلی قرار دارد استودیو مورگن آبشارهای نور نامیده می شود، که هدف آن «فراتر از اهمیت نمادین لوستر تاریخی» است.

کار استودیو مورگن در نزدیکی صندلی مفهومی طراح مد آمریکایی اوونز آویزان است، که تغییری در خط صندلی طراح مقبره است که از شاخ ،ن‌ها و شکل‌های حداقلی استفاده می‌کند.

چهارپایه مجسمه‌دار سفید پانچ
فاینا یک چهارپایه از مواد خاص خود Zista ایجاد کرد

همچنین یک طراح مکزیکی نیز در این مجموعه گنجانده شده است آندرس مونیر، که با استفاده از دایره ای از ستون های مرمری پلک، که هر کدام یک شمع در خود دارند، تعبیری از یک شمعدان ایجاد ،د.

مونیه بخشی از نمایشگاه دوگانه با هنرمند آرژانتینی پیلار زتا در پاسگاه گا،ی فیلیا در مکزیکو سیتی در ماه فوریه بود.

استودیو هنری ویلسون لامپ بتکده را خلق کرد

از دیگر کارهای نورپردازی می توان به یک چراغ کف سفید سرامیکی و گچی به شکل صدف دریایی – یک «موتیف همه جا حاضر» در شمایل نگاری مسیحی – توسط طراح فرانسوی اشاره کرد. السا فولن; و چراغ پاگودا توسط استرالیا مستقر است استودیو هنری ویلسون، توسط معابد ژاپنی اطلاع داده شده است.

ارد مدفوع Duzhyi را طراحی کرد که با دست از مواد تجاری آنها به نام Zista ساخته شده از کاغذ، خاک رس، یونجه و “سایر ،اصر ارگ،ک” ساخته شده بود.

از دیگر صندلی ها و چهارپایه ها می توان به استودیوی طراحی چینی اشاره کرد چیصندلی، نسخه ویژه از سری Bone Script ساخته شده از چوب و لاک چینی.

در حالی که طراح ایتالیایی-آمریکایی پیتر فرانچچینی میز قهوه و استودیو محلی Trinity را ایجاد کرد Studiopepeیک میز کم معماری به نام اوریگو ارائه کرد.

لامپ های سفید با نقاشی های دیواری در پس زمینه
السا فولون طرح خود را بر اساس صدف‌های دریایی به دلیل وجود آنها در شمایل‌نگاری مسیحی استوار کرد

بلژیکی ها پیر دووالک و آرنو دک،ک هرکدام قطعاتی را به نمایشگاه رساندند و دک،ک برای اولین بار در کار خود از رنگ سفید در یکی از میزهایش استفاده کرد که مستقیماً زیر لوستر استودیو مورگن قرار دارد.

عکاسی توسط خانه ، سیاه.

Desacralized از 18 تا 23 آوریل به ،وان بخشی از هفته طراحی میلان باز است. برای اطلاعات در مورد بسیاری از نمایشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و گفت،ایی که در طول هفته برگزار می‌شوند، راهنمای هفته طراحی میلان 2023 ما را در راهنمای رویدادهای Dezeen ببینید.




منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/20/galerie-philia-desacralized-milan-design-week/