دسته‌ها
اخبار

کلکسیونی 2023 منتخبی از طرح‌ها را ارائه می‌کند “جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند تاریخچه طراحی در حال ساخت را ببینند”


ترویج: نمایشگاه بین‌المللی طراحی کل،یون به برو،ل بازمی‌گردد تا جدیدترین طرح کل،یونی معاصر، از جمله سفارش‌های سفارشی، نسخه‌های محدود و قطعات تکی را ارائه دهد.

این نمایشگاه که در ساختمان‌های انبار Tour & Taxis در برو،ل، بلژیک برگزار می‌شود، از 9 تا 12 مارس 2023 برگزار می‌شود. این نمایشگاه مجموعه‌ای از طرح‌های انتخاب شده از معماران، استودیوهای طراحی و گا،ی‌های نوظهور و تثبیت‌شده را به نمایش خواهد گذاشت.

چهار مجسمه رنگارنگ معاصر ساخته شده از پارچه
بازدیدکنندگان می توانند “شاهد تاریخچه طراحی در حال ساخت” باشند. تصویر: نور بافتنی توسط سنگمین اوه. تصویر بالا: مجسمه های توسط کالین لو کوئنون

این نمایشگاه شامل سه بخش اصلی – اصلی، سفارشی و انتخاب شده – خواهد بود که هر کدام “انتخابی دقیق از قطعات در تلاقی طراحی، معماری و هنر” را به نمایش خواهند گذاشت.

این نمایشگاه همچنین امسال شامل دو بخش جدید به نام‌های New Garde و Architect <=> Designer است.

بنیانگذاران مجموعه توضیح دادند: “با جدا شدن از قالب سنتی نمایشگاه، کل،یون به دنبال تفسیر مجدد مدل نمایشگاه طراحی با ارائه فرصتی به بازدیدکنندگان برای غوطه ور شدن در فضای باز و یکپارچه ای است که در آن گا،ی ها، استودیوهای طراحی، موسسات و بنیادها گرد هم می آیند.” کلیلی دبهولت و لیو وایزبرگ.

گلدان قرمز و نارنجی
هر قطعه ارائه شده در این رویداد با دقت انتخاب شده است. تصویر: گلدان پلیسه توسط دیدی NG وینگ یین

بخش اصلی نمایشگاه قطعاتی از گا،ی زنده، که برای اولین بار شرکت می کند و کار طراح ارمنی الاصل را ارائه می کند نورو خاچاطریان، در حالی که Galerie MiniMasterpiece 40 قطعه جواهرات منحصر به فرد و اشیاء با روایت تجربه ای فراگیر در اتاق غذاخوری به نام What’s For Dinner ایجاد کرده است.

پروژه های Etage همچنین عمل ناهار خوری و هدیه را بررسی می کند آنا آگارد جنسنکار، که عادات غذایی سورئال را بررسی می کند. فواره یخ زده منتخبی از طراحان جدید و آتی را از صحنه طراحی هلندی به نمایش می گذارد، در حالی که گا،ی میا کارلوا “مجسمه های کاربردی” را ارائه می دهد و TABLEAU تاسیسات و طراحی های هنری گل را به نمایش می گذارد.

آلبوم ع، خانه مش، جواهراتی را بر اساس اقلام روزمره ارائه خواهد کرد، در حالی که Galerie Z7 طیف متنوعی از طراحی کل،یونی را به نمایش خواهد گذاشت. Sinople تعدادی قطعه را به نمایش خواهد گذاشت که “مرزهای طراحی و هنر کاربردی” را بررسی می کند.

شی مجسمه‌ای سبز رنگ در پس‌زمینه سیاه
این نمایشگاه تعدادی از اقلام کل،یونی مجسمه را مورد توجه قرار می دهد. تصویر: مجسمه ای از استیون ادواردز

بخش سفارشی کل،یون بر روی مواد نوآورانه مانند مواد زیستی، بازیافتی، مواد با تکنولوژی بالا و مواد ساخته شده با تکنیک های صنایع دستی تمرکز دارد.

طراحان شرکت کننده شامل کارلا باز، که یک پروژه طراحی مبتنی بر سنگ مرمر ارائه خواهد کرد. مارتن دی سئو،، که در استودیوی طراحی قطعاتی از سری Mutation و Stained Gl، خود را به نمایش خواهد گذاشت هایم + ویلادریچ اشیاء ساخته شده توسط طراح مستقر در روتردام را به نمایش می گذارد Laurids Galle و بنیانگذار کارگاه های Zaventem، Lionel Jadot مجموعه جدید خود را ارائه خواهد کرد.

طراحی نور با چرخش های رنگین کم،
این نمایشگاه در برو،ل، بلژیک برگزار می‌شود و از 9 تا 12 مارس 2023 برگزار می‌شود. تصویر: یک لامپ از Maarten De Ceulaer، سری Stained Gl،. ع، از Adriaan Hauwaert

بخش سفارشی نیز شامل آثار استودیو خلاق است در انتظار ایده ها، که اشیایی مرتبط با جو، طراح ژان باپتیست آنوتین را ارائه می دهد که “بر اساس سابقه خانوادگی او در صنعت خودرو شکل گرفته است”.

استودیوهای طراحی دیگری که در Bespoke به نمایش گذاشته می شوند عبارتند از SB26 و ساموئل ا،بریکه محدودیت‌های کار ف،ی در ایجاد مبلمان و نورپردازی و ÆTHER/MASS را که مجسمه‌های تجربی را ارائه می‌دهد را بررسی می‌کند.

صندلی ساخته شده از مواد بازیافتی
هزاران مورد کل،یونی در نمایشگاه موجود است. تصویر: صندلی لولی اثر وادیم کیباردین

سرپرستی با موضوع “داستان شما چیست؟” و بر همکاری‌های سازنده تمرکز خواهد کرد که هدف آن “بازیابی و توانمندسازی نیروی جمعی خلاقیت از پایه” است.

Debehault و گفت: “داستان شما چیست؟ بر شبکه هایی تمرکز خواهد کرد که نسل جدیدی از هنرمندان، طراحان و معماران با هم می سازند تا نیروی جمعی از خلاقیت را از پایه، در کنار جوامع محلی، صنعتگران و تولیدکنندگان بازسازی و توانمند کنند.” وایسبرگ.

مبلمان هندسی ساخته شده از سنگ
این نمایشگاه شامل منتخبی از قطعات در “تلاقی طراحی، معماری و هنر” است. تصویر: مبلمان مجسمه نورو خاچاطریان

داستان شما چیست؟ لوئیز بیگ تیسیه، زوزانا اسپالتابکا، کریستوف ویمر-روئلند، م، فانکات، یوما کانو، دیلارا کان هون، استودیو ای،ا، ماریا تسیلوجی،، سانگمین اوه، جما بار، آزمایشگاه WKND Didi NG Wing Yin و دیگران قطعاتی از طراحان و استودیوها ارائه خواهند کرد. از مرهاو

همچنین Atelier Duyi Han، Coline Le Quenven، EDXXKAT، Earthstone، Lenny Stopp، Annelie Grim،e، Henrik Ødegaard و Jibbe Van Schie در این فیلم حضور دارند.

قطعه مجسمه ای انتزاعی با میوه های مرکبات متعادل شده بر روی آن
این نمایشگاه از 9 الی 12 اسفند برپاست. تصویر: مجسمه ای توسط گرت وس،. عکاسی توسط جاسپر تیمرمنز

در این نمایشگاه گفت: «سال‌های گذشته با گا،ی‌های جدید یا مجموعه‌ای که به طراحی معاصر در سرتاسر جهان در حال ظهور بوده‌اند، مشخص شده‌اند، که همگی ناشی از تمایل به ایجاد پلتفرمی برای طراحان عصر ما است که الهام‌بخش آنها باشد.»

«Collectible 2023» این گا،ی‌ها یا مجموعه‌های جدید را با ارائه فرصتی برای تثبیت خود در سطح بین‌المللی به آنها می‌شناسد و ارائه می‌کند.

فرم مجسمه ای انتزاعی زرد و بنفش
هدف کل،یونی نشان دادن آ،ین روندهای طراحی است. تصویر: مجسمه ای از آلوس لودوویکو. عکاسی توسط Alves Ludovico است

بنیانگذاران می‌گویند: «سال‌های گذشته با گا،ی‌های جدید یا مجموعه‌ای که به طراحی معاصر در سرتاسر جهان در حال ظهور هستند، مشخص شده‌اند، که همگی به دلیل تمایل به ایجاد پلتفرمی برای طراحان عصر ما که الهام‌بخش آن‌ها باشد، هدایت می‌شوند.

«Collectible 2023» این گا،ی‌ها یا مجموعه‌های جدید را با ارائه فرصتی برای تثبیت خود در سطح بین‌المللی به آنها می‌شناسد و ارائه می‌کند.

طرح آینه کاری شده روی دیوار
این پلت فرم در سال 2018 راه اندازی شد. تصویر: یک قطعه دیوار ف،ی توسط Samuel Accoceberry. ع، توسط یوسوکه کوجیما است

دومین بخش جدید کل،یون به نام Architect <=> Designer، صرفاً به کار طراحان داخلی و معماران منتخب توسط طراح داخلی بلژیکی Nicolas Schuybroek اختصاص دارد.

این شامل Edgar Jayt، Corpus Studio، AdriAn Blanc، Marion Bernard Architectes و Béton Brut است که مجموعه Low by Benni Allan از EBBA Architects را ارائه می کنند.

هدف کل،یونی نشان دادن آ،ین روندهای طراحی است. گا،ی‌ها و طراحان این رویداد توسط کمیته‌ای متشکل از کارشناسان صنعت خلاق، از جمله سرآشپز میشلن، نیک بریل، گردآوری شده‌اند. مدیر کل موزه MAK، لیلی هولین؛ معمار و طراح گلن سستیگ; و معاون کالج سلطنتی هنر لندن، دکتر پل تامسون.

این پلتفرم در سال 2018 توسط مشاور هنر و طراحی مستقر در پاریس تأسیس شد کلی دیبهولت و مدیر هنری مستقر در روتردام لیو وایزبرگ.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره مجموعه، به آن مراجعه کنید سایت اینترنتی.

محتوای مشارکت

این مقاله توسط Dezeen برای Collectible به ،وان بخشی از یک مشارکت نوشته شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.




منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/14/collectible-2023/