دسته‌ها
اخبار

کفپوش وینیل Amtico Bio توسط Amtico


نمایشگاه دیزین: شرکت بریت،ایی کفپوش Amtico کاشی وینیل لو، با منتسب به زیستی Amtico Bio را منتشر کرده است که از مواد خام تجدیدپذیر حاصل از خمیر کاغذ ساخته شده است.

آمتیکو بیو با استفاده از یک محصول جانبی آلی از فرآیند خمیر کاغذ ساخته می شود. به گفته Amtico، این به اتیلن و سپس به وینیل تبدیل می‌شود و انتشار کربن را تا 90 درصد در مقایسه با کاشی‌های وینیل لو، سنتی (LVT) کاهش می‌دهد.

کفپوش کاشی وینیل لو، Amtico Bio
Amtico Bio اولین کاشی وینیل لو، با اعتبار زیستی Amtico است

آمتیکو محلول کفپوش را با استفاده از رویکرد زیست منتسب یا “تعادل جرم” تولید می کند، به این م،ی که هر بار که محصول Amtico Bio سفارش داده می شود، مقدار کامل مواد تجدید پذیر مورد نیاز برای ساخت آن به فرآیند تولید شرکت اضافه می شود.

سپس محصولات حاوی ،یبی از مواد خام مبتنی بر فسیل و زیست هستند، اما مواد در حسابداری از هم جدا می شوند و به Amtico اجازه می دهد تا Amtico Bio را به ،وان یک محصول قابل تایید پایدار ارائه دهد که به طور مستقل توسط گواهینامه بین المللی پایداری و کربن (ISCC) ممیزی شده است.

کفپوش کاشی وینیل لو، Amtico Bio
محصول را می توان برای پروژه هایی که به بالاترین استانداردهای زیست محیطی نیاز دارند، مشخص کرد

هالی جانسون، مدیر بازاریابی آمتیکو، گفت: “این تضمین می کند که کفپوش های زیستی ما مقرون به صرفه و در دسترس برای همه باشد، و همچنین از گام بعدی در سفر پایداری PVC پشتیب، می کند.”

این رویکرد همچنین به این م،ی است که Amtico Bio را می‌توان با طیف گسترده‌ای از طرح‌های موجود Amtico، از جمله مجموعه‌های Signature، Spacia و Form مشخص کرد.

تولید – محصول: آمتیکو بیو
نام تجاری: آمتیکو
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/01/09/amtico-bio-vinyl-flooring-dezeen-s،wroom/