دسته‌ها
اخبار

کالین هیلی خانه مریلند را از فولاد کورتن و سدر بازسازی کرد


معماری Colleen Healey یک خانه 30 ساله در مریلند را بازسازی کرده است و پنجره‌های بزرگ و نمای هیب، را معرفی کرده است که فولاد کورتن را با شیک سدر مخلوط می‌کند.

خانه بتسدا، مریلند، خانه درختی کورتن نامیده می شود و نزدیک به 5000 فوت مربع (464 متر مربع) در زمینی است که با یک منطقه حفاظت شده جنگلی با چشمه طبیعی که به رودخانه پوتوماک می ریزد، هم مرز است.

سدر شیک و خانه فولادی
کالین هیلی خانه ای با پوشش سرو در مریلند بازسازی کرد

در تلاش برای تطبیق طرح “کاملاً جدا” خانه اصلی – جایی که دیوارهای بزرگ و حیاط جلویی و ورودی توسط یک گاراژ بزرگ مستقل پنهان شده بود – استودیوی معماری جلو و پشت خانه را به هم متصل کرد تا فضای سرگرم کننده بیشتری ایجاد شود. .

ما به جای ایجاد ردپای عمیق تر، بر پیکربندی مجدد چیدمان طبقه اول و فنستراسیون برای اتصال بهتر آنها به فضاهای بیرونی جلو و عقب تمرکز کردیم. استودیو بنیانگذار کالین هیلی به Dezeen گفت و افزود که او می‌خواهد “بازی فضایی” ایجاد کند.

پنجره با ،زش سدر و جزئیات استیل
استودیو یک نما با ،زش سدر و فولاد کورتن ایجاد کرد

“نتیجه یک سطح نشیمن اصلی باز کارآمد است که در آن هر اتاق می تواند هم جلو و هم پشت خانه را ببیند.”

استودیو با استفاده از سدر شیک‌های خانه اصلی، توانست زیبایی‌شناسی رایج، چوبی و آمریکای شمالی را در نیمه بالایی نما ادغام کند، در حالی که در نیمه پایینی پانل‌های ف،ی کورتن اضافه شده است.

درب داخلی با درختچه
نمای بیرونی به م،ای روستایی بودن و تضاد با فضای داخلی روشن مدرن است

هیلی به Dezeen گفت: “در نمای بیرونی، ،زش های سدر، که برای منطقه رایج است، یک راه حل پایدار بود که به ایجاد تضاد بافتی با پانل های ف،ی کورتن کمک کرد.”

“هر دو ماده مقرون به صرفه هستند و با گذشت زمان به ادغام بیشتر با محیط اطراف ادامه می دهند.

پنجره ای با دختر جوان در حال خواندن
با افزودن‌ها، ویندوز تغییر مکان داد تا نور بیشتری را نشان دهد

اضافات به ساختار دو طبقه شامل حدود 1000 فوت مربع (92 متر مربع) بود، در حالی که بیشتر بقیه پروژه شامل بازسازی فضای موجود بود.

خانه از تپه‌ای شیب‌دار پایین می‌آید که ا،ر فضاهای زندگی در درجه اول قرار دارند.

با توجه به ماهیت این مکان منزوی، استودیو توانست با ،اصری مانند درهای شیشه‌ای 15 فوتی (پنج متری) لحظاتی از قرار گرفتن در معرض داخلی را ایجاد کند و محیطی امن را به جای جدایی قطعی فضای داخلی و خارجی ایجاد کند.

شومینه سنگی با صندلی های مدرن و لوستر شاخی
جزئیات داخلی شامل بلوط سفید و یک شومینه سنگی است

از شبکه‌های سقفی موجود برای قرار دادن پنجره‌های جدید برای “تعادل” نوری که در ،مت‌های مختلف روز وارد می‌شود، استفاده می‌شود تا خانه نسبتاً در ج، محافظت شود اما همچنان در طول روز روشن باشد.

استودیو سوئیت اصلی را از کنار خانه، خارج از آشپزخانه – که اکنون به یک اتاق و فضای اداری تبدیل شده است – به طبقه دوم منتقل کرد. یک گاراژ جدید خارج از مناطق نشیمن در طبقه همکف قرار داده شد.

اتاق‌های خواب اضافی در زیر طبقه همکف قرار داده شد و آن را برای فضاهای نشیمن با مفهوم باز باز کرد. یک عرشه و فضاهای خارجی اضافی در اطراف محیط سازه اضافه شد.

لهجه های داخلی با سدر و فولاد کورتن کار می کنند تا یک پالت مواد طبیعی ایجاد کنند که سیالیت بین فضاها را افزایش می دهد.

پنجره های شیب دار با نورگیر نور بیشتری به خانه می بخشد.

نورگیر سقفی مجسمه‌ای با ریل فولادی سیاه روی پلکان شناور
یک راه پله به سوییت اصلی اضافه شده در طبقه دوم منتهی می شود

نرده های ف،ی سیاه شده، روکش های بلوط سفید، قفسه های ف،ی ا،پوز، تزئینات سنگی و کابینت های شیشه ای با قاب ف،ی مشکی، ظاهری تمیز و صنعتی به فضای داخلی می بخشد.

،پاهای چوبی سفید در امتداد سقف طبقه همکف اجرا می شوند و از چراغ های سقفی پشتیب، می کنند.

دختری در اتاق خواب سفید با لامپ مدرن
این بازسازی به منظور گسترش فضاهای عمومی خانه بود

هیلی گفت: “داخل خانه از نظر اشکال، جزئیات و اتصال به فضای باز بسیار مدرن است، در حالی که نمای بیرونی در یک پالت صنعتی روستایی پیچیده شده است.”

کالین هیلی تعدادی پروژه دیگر را در این منطقه ایجاد کرده است که تزئینات روستایی و معاصر را در هم آمیخته است، از جمله بازسازی یک خانه کالسکه با استفاده از نماهای رنگارنگ و بازسازی خانه تاریخی واشنگتن دی سی.

عکاسی توسط جنیفر هیوز.




منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/27/colleen-healey-corten-tree-،use-maryland/