دسته‌ها
اخبار

کابینت صلیبی شکل The Loma Residence توسط استودیو Esrawe را لنگر می اندازد


یک “پوست” بلوط فضای داخلی فضاهای زندگی را در این آپارتمان در مکزی،یتی که توسط استودیوی محلی Esrawe بازسازی شده است، می پوشاند.

Loma Residence دو خوابه در همسایگی Lomas de Chapultepec مشرف به مناظر غروب آفتاب بر فراز جنگل است. استودیو اسراوه برای بهینه سازی این جهت، طرح را مجدداً پیکربندی کرد.

هال
Loma Residence به گونه‌ای تنظیم شد که فضاهای زندگی بتوانند از مناظر و نور رو به غرب لذت ببرند.

دیوارها و پارتیشن‌ها برای ایجاد فضای بازتر برای نشیمن و ناهارخوری برداشته شدند، جایی که مبلمان کم چیده شده‌اند تا جلوی چشم‌انداز را بگیرند یا از رسیدن نور ساعت طلایی به آپارتمان جلوگیری کنند.

برای مق، با یک ستون و ایجاد جدایی از بقیه ،مت های آپارتمان در یک حرکت، استودیو ،صر ساختاری را در بلوط پیچیده و کنسول های کم ارتفاع را از هر دو طرف گسترش داد – شکل متقاطع را تشکیل داد.

پارتیشن های آشپزخانه بسته شد
پانل های بلوط یک ستون ساختاری را می پوشانند و به بیرون گسترش می یابند تا کنسول های پایینی را تشکیل دهند

استودیو Esrawe که توسط Héctor Esrawe تأسیس شده است، می‌گوید: «بیان مجسمه‌سازی آن رابطه عملیاتی فضا را آغاز می‌کند، ژست پیشرو پروژه را تعریف می‌کند، و تبدیل به ،صری می‌شود که کتاب‌ها، صفحات وینیل و فضایی برای یک صفحه گردان را در خود جای می‌دهد.

کابینت‌های ذخیره‌سازی در همان ارتفاع در امتداد دیوار مجاور ادامه یافته‌اند و بخشی از گستره بزرگ‌تری از آسیاب‌کاری را تشکیل می‌دهند که تا سقف امتداد یافته و اطراف اتاق نشیمن را می‌پیچد.

آشپزخانه با جزیره گر،تی
یک جزیره گر،تی در مرکز آشپزخانه مینیمالیستی قرار دارد

این استودیو گفت: “پوست چوب بلوط که از فضا عبور می کند، محیط آپارتمان را در بر می گیرد.” این پوسته ی،ان تمام درها و ورودی‌های مناطق خدماتی را ادغام می‌کند و تداومی بصری، گرم و لمسی ایجاد می‌کند که تا اتاق خواب اصلی حرکت می‌کند.

آشپزخانه را نیز می توان با پارتیشن های کشویی در همان متریال از فضای نشیمن پنهان کرد.

وقتی باز هستند، این پانل‌های قابل اجرا در داخل آسیاب قرار می‌گیرند، که از دو طرف خم می‌شود تا یخچال و دسترسی به انبار، کمد کت، و انبار شراب را نیز پنهان کند.

در مرکز آشپزخانه یک جزیره گر،تی با رنگ سبز قرار دارد که چهار مشعل گازی را در خود جای داده است و سینک رو به پنجره ای بلند است که چشم انداز سرسبز را قاب می کند.

اتاق خواب
بلوط محیط آپارتمان را می پیچد و به اتاق خواب ها ادامه می دهد

طبق گفته تیم طراحی، سطوحی که بلوط نیستند، مرمر هستند تا “فضا را با فضایی آرام و امروزی فراهم کنند”.

استثنا حمام مهمان است که با کوارتیزیت سبز پوشانده شده است و دارای یک دستشویی مجسمه ای از سنگ مرمر تیکال است که توسط استودیو EWE – توسط Esrawe با گا،یست و متصدی Age Salajõe و طراح Manuel Bañó برای ترویج میراث صنایع دستی مکزیک تاسیس شد.

دستشویی مرمر تیکال
استودیو EWE یک دستشویی سنگ مرمر تیکال را برای حمام مهمان طراحی کرد

استودیو Esrawe در جوایز Dezeen 2020 به ،وان استودیوی داخلی سال انتخاب شد و از یک سالن رقص تغییر یافته با “زیبایی شناسی صنعتی صادقانه” در پایتخت مکزیک فعالیت می کند.

پروژه های تکمیل شده داخلی این استودیو از یک نوار براق در Auditorio Nacional شهر گرفته تا رستور، که از زره سامورایی و شخصیت های کانجی مطلع شده است.

عکاسی توسط فابیان مارتینز.


اعتبار پروژه:

طراحی داخلی و مبلمان: استودیو اسراوه
جهت خلاق: هکتور اسراوه
تیم طراحی: آنخل کامپوس، خاویر گارسیا ریورا، رائول آرایزا، ژایر روچا، ویویانا کنترراس.
تجسم ها: مادیان آلوارادو




منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/04/esrawe-studio-loma-residence-apartment-renovation-mexico-city/