دسته‌ها
اخبار

پیلار زتا و آندرس مونیه در گالری فیلیا با سنگ های متضاد نصب شده اند


هنرمند آرژانتینی پیلار زتا و مجسمه‌ساز مکزیکی آندرس مونیر نمایشگاه Antipodes را در Galerie Philia ایجاد کرده‌اند که در هفته هنر مکزی،یتی آغاز شد.

آثار توسط زتا و مونیه در فضایی با دیوارهای بتنی در پایتخت مکزیک، که در جریان مکزیکو سیتی راه اندازی شد منطقه ماکو جشنواره هنری

ستون های سنگی روی زمین شنی
پیلار زتا نصبی به نام Doors of Perception for Antipodes در Galerie Philia Mexico طراحی کرد

نام Antipodes از تضاد بین آثار این دو هنرمند گرفته شده است، که با استفاده رایج از راک به هم مرتبط است، اما در فرم و موضوع متفاوت است.

این شامل دو نصب اولیه است که توسط تعدادی کار کوچکتر توسط هر طراح برجسته شده است.

فرم های سنگی توسط پیلار زتا
Doors of Perception دارای اشکال هندسی سنگی است

این گا،ی می‌گوید: «در طبیعت، سنگ‌ها را می‌توان در قالب‌های مختلفی یافت، از بافت‌های ظریف گرفته تا سطحی خام و بی‌رحمانه».

درست مانند تقابل بین هنرمند آرژانتینی پیلار زتا و مجسمه‌ساز مکزیکی آندرس مونیر.

نصب انباشته سنگ سیاه
نصب اولیه آندرس مونیه Pyrus نام دارد

اینستالیشن زتا، به نام درهای ادراک، مجموعه‌ای عظیم از ستون‌ها و طاق‌هایی است که در بالای یک راهروی شطرنجی صاف قرار گرفته‌اند. کل اینستالیشن بر روی سطح شنی که به فضای نمایشگاه آورده شده است.

در زیر طاق‌ها مجموعه‌ای از پایه‌ها وجود دارد که اشکال هندسی روی هم، عمدتاً ف،ی، با چند ،صر فولادی ضد زنگ در هم قرار گرفته‌اند.

آینه داخل قوس ف،ی
آینه مونیه در داخل طاق ف،ی قرار گرفته بود

این گا،ی گفت: “نصب عالی پیلار با بافت های صاف و با جهت گیری کمال انس، تشکیل شده است: الوهیت.”

ادای احترام به فضایی اثیری و غیر ملموس به ،وان افکار او، که در دنیای دیجیتالی بازنمایی و خلق شده، اما توسط سنگ تحقق یافته است.

طاق های سنگی در Galerie Philia
این دو طراح از سنگ به روش های متفاوتی استفاده ،د

طاق‌ها بر اساس ناخودآگاه ساخته شده‌اند و «درهای» مختلف نمادی از «سطوح ادراک» متفاوت هستند و قرار است بینندگان را با «دروازه‌ای به سوی بی‌نهایت و واقعیت‌های جدید» با «خود برتر» پیوند دهند.

از سوی دیگر، مشارکت مونیه رویکردی ارگ،ک‌تر دارد.

این اثر که Pyrus نام دارد، دارای فرمی هرمی است که شامل مجموعه‌ای از بلوک‌های سیاه و سفید می‌شود که شعله‌های آتش را از سوراخ‌های حفر شده در بالای آن ساطع می‌کنند و صدای طبیعی‌تری را نشان می‌دهند که «فضایی برای کمال وجود ندارد».

مبلمان پیلار زتا
این نمایشگاه شامل اولین مجموعه مبلمان زتا بود

این مجسمه ساز با استفاده از سنگ، آتش و ف، برای ساخت فرم ها، از معماری مزوآمریکایی الهام گرفته است.

این اثر به گذشته ای باست، اشاره می کند و هدف آن برجسته ، “پیوندهای فراموش شده و ریشه های سوخته ما با نیاکان بشر” است.

در کنار اینستالیشن، اولین سری از مبلمان ارائه شده توسط زتا ارائه شده است که دارای رنگ‌های مشابه و ،اصر هندسی مانند Doors of Perception است.

همچنین قطعات مستقل دیگری از Monnier در این نمایشگاه گنجانده شده است، از جمله آگاهی، یک شمع گیر ساخته شده از سنگ که بالای یک قطعه سنگ دیگر آویزان شده است. و همچنین یک سری صندلی و میز قهوه که از سنگ ساخته شده است.

آینه Narciso Uno او، یک تکه شیشه ،ده‌شکل که در پایه توسط سنگی مثلثی حمایت می‌شود، نیز روی تپه‌ای از شن قرار داشت و با یک شبکه فولادی قوسی شکل که با شمع پوشانده شده بود، قاب شده بود.

چهارپایه های سنگی و میز قهوه
Monnier یک سری چهارپایه سنگی و میز قهوه‌خوری را ارائه کرد

Galerie Philia Mexico توسط متصدیان Alban Roger و Jorge Brown که در کنار شرکت رویداد House of Kirschner برای نمایشگاه کار می ،د، رهبری می شود.

گسترش مکزیکی گا،ی، که دارای مکان‌هایی در سوئیس، ایالات متحده و سنگاپور است، در اوایل سال 2022 تأسیس شد. Antipodes نتیجه اولین اقامت هنرمندان در این مکان است.

عکاسی توسط Maison Mouton Noir، توسط Galerie Philia انجام شده است

Antipodes از 9 فوریه تا آوریل در مکزیکو سیتی نمایش داده می شود. برای اطلاعات در مورد سایر نمایشگاه‌ها، تاسیسات و سخنر،‌های معماری و طراحی، به راهنمای رویدادهای Dezeen ما مراجعه کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/15/pilar-zeta-andres-monnier-antipodes-galerie-philia-mexico/