دسته‌ها
اخبار

پنج درجه ترکیبی از طراحی و تحقیقات علمی در دوره های Dezeen


دوره های Dezeen: در جدیدترین جمع‌بندی برنامه‌های فهرست‌شده در دوره‌های Dezeen، ما پنج مدرک را انتخاب کرده‌ایم که با ،یب طراحی خلاقانه و تئوری علمی، دانش‌آموزان را به ،وان خالقان خلاق آموزش می‌دهد.

این جمع بندی شامل دوره های تحصیلات تکمیلی است که موضوعاتی مانند فناوری، پایداری، مواد و سیستم های غذایی را بررسی می کند، در حالی که دانشجویان را برای تولید طرح هایی که نیازهای آینده را بررسی می کند، به چالش می کشد.

کارگاه‌ها و سمینارهای بین‌رشته‌ای آموزش‌های تخصصی را به دانشجوی، با زمینه‌های مختلف طراحی ارائه می‌دهند که می‌خواهند حوزه عمل خود را محدود کنند.

در اینجا پنج مدرک طراحی و علوم در دوره های Dezeen آورده شده است:


محصول ساختگی آووکادو پایدار توسط یک دانشجوی مواد آتی

MA Material Futures در سنترال سنت مارتینز

دوره MA Material Futures در سنترال سنت مارتینز در لندن رویکردی چند رشته ای برای طراحی با تمرکز بر محو ، مرزهای بین طراحی، فناوری و علم برای ایجاد موادی که نیازهای آینده را پیش بینی می کند، ارائه می دهد.

درباره دوره بیشتر بد،د ›


تصویر گرافیکی از دانشگاه کینگستون

کارشناسی ارشد طراحی پایدار در دانشگاه کینگستون

دوره کارشناسی ارشد طراحی پایدار در دانشگاه کینگستون لندن، دانشجویان را با درک عمیقی از طراحی پایدار برای توسعه طرح‌های آگاهانه که به بحران محیطی پاسخ می‌دهند، مجهز می‌کند.

درباره دوره بیشتر بد،د ›


دانشجوی، که در دانشگاه آنهالت دور یک میز مطالعه می کنند

کارشناسی ارشد تحقیقات طراحی COOP در دانشگاه علوم کاربردی آنهالت

دوره کارشناسی ارشد تحقیقات طراحی COOP در دانشگاه علوم کاربردی آنهالت (Hochschule Anhalt) در آلمان ،یبی از آموزش طراحی و تحقیق در موضوعاتی مانند مطالعات مواد، علوم اجتماعی، انسان شناسی طراحی، مطالعات فناوری و معماری را به دانشجویان ارائه می دهد.

درباره دوره بیشتر بد،د ›


اشکال فلورسنت با رنگ های روشن در فضایی با نور سیاه آویزان است

کارشناسی ارشد هنر و علم در سنترال سنت مارتینز

دوره کارشناسی ارشد هنر و علوم در سنترال سنت مارتینز در لندن، دانشجویان را تشویق می کند تا رابطه بین هنر و پیشرفت های علمی را بررسی کنند، در حالی که رویکردهای ایجاد پروژه هایی را که منع، کننده فرآیندها و تحقیقات آزمایشگاهی هستند، بررسی می کنند.

درباره دوره بیشتر بد،د ›


طراحی کارشناسی ارشد و محیط های جدید در دانشگاه هنر ایسلند

طراحی کارشناسی ارشد و محیط های جدید در دانشگاه هنر ایسلند

دوره کارشناسی ارشد طراحی و محیط‌های جدید در دانشگاه هنر ایسلند کارگاه‌ها و سمینارهایی در زمینه طراحی و علم را به دانشجویان ارائه می‌دهد که بر سیستم‌های آب و هوا و مواد غذایی تمرکز دارند.

درباره دوره بیشتر بد،د ›

دوره های Dezeen

دوره های Dezeen خدماتی از Dezeen است که جزئیات دوره های معماری، دکوراسیون داخلی و طراحی را در سراسر جهان ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/03/design-science-roundup-dezeen-courses/