دسته‌ها
اخبار

پنج بازسازی خانه در بریتانیا برای بهبود بهره وری انرژی طراحی شده است


در این مجموعه از خانه های بریت،ایی که اخیراً برای بهبود بهره وری انرژی خود بازسازی و عایق بندی شده اند، بازسازی های خود طراحی معماران سارا ویگلسورث و پیر تیلور به چشم می خورد.

مسکن ،ستان است در میان قدیمی ترین ها و ضعیف ترین عایق بندی در اروپا، با ا،ریت نیز به گاز برای گرمایش وابسته است.

با افزایش هزینه های انرژی و افزایش آگاهی در مورد اثرات زیست محیطی صنعت، این عملکرد ضعیف انرژی در ماه های اخیر مورد بررسی قرار گرفته است.

مجموعه‌ای از معماران بریت،ایی اخیراً به Dezeen گفته‌اند که اگر بریت،ا می‌خواهد وابستگی خود به سوخت‌های فسیلی را کاهش دهد و به اه، کربن دست یابد، خانه‌های قدیمی باید مقاوم‌سازی و عایق بندی شوند.

در این جمع بندی، نگاهی به نمونه هایی از خانه های معاصر و سنتی می اندازیم که برای کاهش مصرف انرژی به این روش به روز شده اند.

در ادامه پنج مورد بازسازی خانه با انرژی در بریت،ا را بخو،د:


اتاق نشیمن مرمت شده خیابان Stock Orchard اثر سارا ویگلسورث
ع، از ایوان جونز

خیابان استوک اورچارد، لندن، اثر سارا ویگ،ورث

معمار بریت،ایی Wigglesworth اخیراً خانه تأثیرگذار خود در لندن به نام Straw Bale House را بازسازی کرده است تا فضای داخلی آن را مقاوم کند و عملکرد انرژی آن را افزایش دهد.

از جمله اقدامات انجام شده نصب نوارهای ضد هوا در تمام اتصالات کف به دیوار و سرویس های ورودی و همچنین عایق کاری بیشتر و جایگزینی پنجره های ضعیف بود.

به گفته ویگلسورث، این تلاش ها منجر به کاهش 62 درصدی انتشار سالانه دی ا،ید کربن آن شده است.

درباره خیابان استوک اردچارد بیشتر بد،د ›


نمای بیرونی خانه مهتابی کارآمد پیر تیلور در باث
عکاسی توسط جیم استفنسون

مهتاب، حمام، نوشته پیر تیلور

تیلور، مدیر استودیو Invisible، خانه خود طراحی شده خود را در نزدیکی شهر Bath بازسازی کرد تا استانداردهای سختگیرانه P،ivhaus را برآورده کند.

P،ivhaus یک استاندارد بین المللی شناخته شده عملکرد انرژی است که ساختمان های کم مصرف با سطوح بالای عایق و هوابندی را تایید می کند. برای رسیدن به این هدف، مداخلات تیلور شامل افزودن عایق اضافی به دیوارها و جایگزینی پنجره ها و صفحه نمایش ها با شیشه های با کارایی بالا بود.

درباره مهتاب بیشتر بد،د ›


آشپزخانه در داخل خانه کم انرژی طراحی شده توسط Architecture برای لندن
ع، لورنزو زندری و کریستین بریلی

خانه کم انرژی، لندن، توسط معماری برای لندن

این خانه ادواردیایی توسط Architecture برای لندن برای بنیانگذارش بن ریدلی بازسازی شده و با پالتی از مواد طبیعی گسترش یافته است.

برای حفظ نمای تاریخی ساختمان، خانه به جای خارجی، با الیاف چوب عایق بندی شده است. تغییرات دیگر شامل معرفی شیشه های سه گانه، یک لایه هوابند پیوسته و یک سیستم تهویه مک،کی بود.

درباره خانه کم انرژی بیشتر بد،د ›


نمای بیرونی ،د خانه با مصرف انرژی توسط معماران میچل + کورتی
ع، لوک و،

خانه A-100، لندن، توسط میچل + کورتی

پنل های خورشیدی، شیشه های سه جداره و واحد تهویه مک،کی از جمله ویژگی های این خانه تراس دار در لندن است که توسط استودیوی معماری Mitc، + Corti به ،وان بخشی از بازسازی و توسعه گسترده تر به روز شده است.

به روز رس، های دیگر شامل بهبود هوابندی آن و معرفی عایق سقف با فیبر چوبی است که به حفظ یک معتدل داخلی پایدار در طول سال کمک می کند.

به گفته این استودیو، به‌روزرس،‌ها منجر به کاهش 80 تا 90 درصدی مصرف انرژی در سال شده است و این پروژه در فهرست طول،‌مدت بخش ساختمان‌های پایدار در جوایز Dezeen 2022 قرار گرفته است.

درباره خانه A-100 بیشتر بد،د ›


فضای داخلی Mews House Deep Retrofit توسط Prewett Bizley
ع، از اندرو مردیت

میوز هاوس دیپ تروفیت، لندن، اثر پریوت بیزلی

استودیوی معماری Prewett Bizley با طراح داخلی Carter Owers در تعمیرات اساسی این خانه لندنی که در بخش داخلی خانه در جوایز Dezeen 2022 فهرست شده است، همکاری کرد.

یک پمپ حرارتی منبع هوا و گچ عایق اضافه شده است، علاوه بر پنجره های ارسی جدید که تداعی کننده پنجره های ساختمان اصلی است. این پنجره ها از شیشه های تخلیه شده ساخته شده اند – یک سیستم شیشه ای متشکل از دو شیشه شیشه ای که توسط یک فضای خالی باریک از هم جدا شده اند – که عملکردی مشابه شیشه های سه گانه دارد.

پریوت بیزلی گفت: ارزیابی پس از اشغال این کار نشان می‌دهد که «تقاضای گرمایش خانه تا حد زیادی 95 درصد و مصرف کلی انرژی تا 82 درصد کاهش یافته است».

درباره Mews House Deep Retrofit بیشتر بد،د ›


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/03/،use-renovations-energy-efficiency-roundup/