دسته‌ها
اخبار

پل کوکسج بیش از 2000 قطعه زغال سنگ را در کلیسای جامع لیورپول معلق کرد.


پل کو،ج، طراح بریت،ایی، مجسمه‌ای ساخته است که از زغال‌سنگ پر کربن ساخته شده است، که در کلیسای جامع لیورپول آویزان شده و به ،وان نظری در مورد وابستگی ما به سوخت‌های فسیلی روشن شده است.

این تاسیسات که Coalescence نام دارد از بیش از 2000 قطعه زغال سنگ با وزن ،یبی بیش از نیم تن تشکیل شده است که با توجه به ،وس مقدار زغال سنگ مصرف شده توسط یک لامپ 200 واتی در صورت روشن شدن به مدت یک سال است.

نصب کروی که از قطعه معلق زغال سنگ ساخته شده است که در داخل یک کلیسای جامع روشن شده است
پل کو،ج مجسمه Coalescence خود را در کلیسای جامع لیورپول معلق کرد.

او به Dezeen گفت: “دیدن این قطعه به طور مستقیم به شما امکان می دهد تا تصور کنید انرژی از کجا می آید.” “این می تواند نقطه آغازی برای گفت،ا در مورد دور شدن از سوخت های فسیلی و به سمت جایگزین های پایدارتر باشد.”

تکه‌های آنتراسیت – شکل فشرده‌ای از زغال سنگ با محتوای کربن بالا – به سیم‌ها متصل شده و از سقف کلیسای جامع آویزان شدند تا مجسمه‌ای کروی شکل را تشکیل دهند که قطر آن شش متر است.

نصب کروی که از قطعه معلق زغال سنگ ساخته شده است که در داخل یک کلیسای جامع روشن شده است
عرض نصب شش متر است

نورهای نقطه ای کره را احاطه کرده و قطعات آنتراسیت را روشن می کنند تا سطح براق و بافت زغال سنگ را برجسته کرده و بر روی دیوارهای اطراف سایه بیاندازند.

طراح گفت: “وقتی برای اولین بار این قطعه را می بینید، احساس شگفتی می کنید که از زغال سنگ ساخته شده است و این بخش مهمی از تجربه است.”

به طور خلاقانه، این قطعه در مورد است،اج مواد از زمین، بلند ، آن به سمت بالا و روشن ، آن است. این در مورد اجازه دادن به مردم برای دیدن چیزی آشنا به روشی ناآشنا است، که تغییری در پیش فرض شما ایجاد می کند.

نصب کروی متشکل از قطعه معلق زغال سنگ که در داخل یک کلیسای جامع با نور نئون تریسی امین روشن شده است.
Cocksedge 2000 قطعه زغال سنگ را برای شکل دادن به این مجسمه تهیه کرد

زغال سنگ از معدنی در ج، و، تهیه می شد که کو،ج هنگام جستجوی قطعات بزرگتر زغال سنگ از آنچه در لندن می توانست پیدا کند، آن را کشف کرد.

او گفت: «به طور تصادفی با یکی از آ،ین معادن زغال سنگ باقیمانده در بریت،ا برخوردم که در حال برداشت نوعی زغال سنگ با کربن بالا به نام آنتراسیت است.

“این یک بعد جدید به کار اضافه کرد زیرا کاتالیزوری برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد زغال سنگ بود. برای مثال، همه آن نمی سوزند و از آنتراسیت به دلیل محتوای کربن بالای آن برای تصفیه آب استفاده می شود.”

Cocksedge ادامه داد: “درگیر شدن در تامین مواد و ساخت بخش مهمی از کاری است که استودیو انجام می دهد.” “تجربه این مادیت به صورت مستقیم دگرگون کننده و بخش مهمی از توسعه این قطعه بود.”

Coalescence در نمایش داده می شود کلیسای جامع لیورپول تا 12 مارس 2023. اما Cocksedge همچنین در حال بررسی راه‌هایی برای نمایش نصب در مکان‌های دیگر است.

نصب کروی که از قطعه معلق زغال سنگ ساخته شده است که در داخل یک کلیسای جامع روشن شده است
آنتراسیت سطحی براق دارد که نورها را منع، می کند

او گفت: «اینستالیشن در فضایی متفکرانه که مردم با ذهنی که برای پرسش‌های بزرگ‌تر امروزی باز است از آن بازدید می‌کنند، درست به نظر می‌رسد.

ما پاسخ شگفت‌انگیزی از طرف مردم داشتیم و افراد زیادی از ما می‌پرسیدند که آیا مایل به بازدید از آثار هنری هستیم یا خیر.

نصب کروی که از قطعه معلق زغال سنگ ساخته شده است که در داخل یک کلیسای جامع روشن شده است
این نصب به ،وان نظری در مورد وابستگی ما به سوخت فسیلی طراحی شده است

دیگر تاسیسات اخیر تکمیل شده توسط Cocksedge شامل یک نیمکت مواج عمومی در هنگ کنگ و یک مجسمه ساخته شده از فولاد و پارچه ف،ی است که از سقف یک ساختمان اداری لندن پوشیده شده است.

عکاسی توسط مارک کو،ج.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/20/liverpool-cathedral-coalescence-paul-،sedge-installation/