دسته‌ها
اخبار

پانل های بتنی رایدر آسمان خراش خیابان پنجم اثر رافائل وینولی را تزئین می کند


ترویج: پانل های بتنی تقویت شده با الیاف شیشه توسط برند اتریشی روکش Rieder نمای آسمان ،اش 277 خیابان پنجم در منهتن، شهر نیویورک را متحرک می کند.

بیش از 1200 متر مربع (13000 فوت مربع) پانل های دیواری بتنی این برج مس، 55 طبقه را تزئین می کند که توسط معمار فقید رافائل وینولی در سال 2018 تکمیل شد.

پانل های بتنی تقویت شده با الیاف شیشه توسط Rieder در خیابان پنجم 277
پانل های بتنی تقویت شده با الیاف شیشه توسط خط Rieder 277 Fifth Avenue

چرخ هامحصول نمای نازک 13 میلی متری یا “پوست بتنی” توسط معماران رافائل وینولی برای ایجاد ستون های بلند و باریک در نمای بیرونی ساختمان.

این ستون‌ها با بالا آمدن 205 متری به سمت بیرون، بخش‌های بزرگی از شیشه‌های بیرون هر آپارتمان را قاب می‌کنند و به یکی از ویژگی‌های مشخص برج خیابان پنجم 277 تبدیل شده‌اند.

نمای خیابان پنجم 227 در نیویورک
از پانل ها برای تشکیل ستون هایی استفاده می شود که شیشه را قاب می کنند

ریدر گفت: «یکی از ویژگی‌های اصلی ساختمان، نمای کوچک و در عین حال چشم‌گیر ستون‌های شیشه‌ای و بتنی تیره است.

سطوح شیشه ای بزرگ توسط دنده های بتنی طولی ساختار و قاب شده اند.

پانل های بتنی رایدر در نمای آسمان ،اش
پانل ها کم نگهداری، بادوام و نصب آسان هستند

پانل های بتنی تیره رنگ مورد استفاده در خیابان پنجم 277 توسط Rieder به ،وان یک مصالح ساختم، با تعمیر و نگهداری کم، بادوام و با نصب آسان ساخته شده است.

این شرکت می‌گوید: «نیازهای نگهداری پایین، دوام، وزن نسبتاً کم، سهولت نصب و پایداری پانل‌ها بود که معمار مشهور بین‌المللی رافائل وینولی را متقاعد کرد که پانل‌های نمای نازک 13 میلی‌متری را داشته باشد.

جزئیات نمای شیشه ای و بتنی آسمان ،اش
ریدر گفت که این پانل ها نسبت به نمای بتنی سنتی ردپای کربن کمتری دارند

پانل های بتنی در چندین رنگ و اشکال مختلف و همچنین با سطوح و بافت های مختلف موجود می باشند.

به گفته این شرکت، اخیراً، Rieder پانل های نمای با محتوای سیمان کاهش یافته را توسعه داده است که به گفته این شرکت، ردپای کربن کمتری را نسبت به پانل های نمای بتنی سنتی تضمین می کند. این از طریق استفاده از مواد پوزول، – خاک رس، شیل و سنگ با منشأ آتشفش، – است که به ،وان جایگزینی برای سیمان پر کربن استفاده می شود و به کاهش انتشار دی ا،ید کربن در تولید آنها کمک می کند.

ریدر گفت: «ریدر رسالت خود را به تصویرسازی مجدد دنیای بتن تبدیل کرده است. “راه حل های بتونی ظریف برای پوشش ساختمان برای طیف گسترده ای از کاربردها در دسترس هستند.”

این شرکت ادامه داد: “این استانداردهای پایدارتری را تعیین می کند و ،اصر بادوام، بزرگ و همه کاره را به یک تغییر مطلق بازی برای ساخت ساختمان های بلند در سراسر جهان تبدیل می کند.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد ریدر و پانل های بتنی تقویت شده با الیاف شیشه آن، از این شرکت دیدن کنید سایت اینترنتی.

عکاسی توسط Rieder و Ditz Fejer انجام شده است.

محتوای مشارکت

این مقاله توسط Dezeen برای Rieder به ،وان بخشی از یک مشارکت نوشته شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/06/rieder-concrete-panels-227-fifth-avenue-promotion/