دسته‌ها
اخبار

وورل یونگ مزرعه نیویورک را با ساختمان های چوبی بازسازی می کند


استودیوی ورل یونگ مستقر در بروکلین، یک ملک تاریخی در نیویورک را با مجموعه ای از ساختمان های شیرو، با روکش های چوبی و جزئیات مختلف به روز کرده است.

را استودیو خانه و استودیوی مزرعه نورث سلم در 8.7 هکتار در شهرستان وست،تر، نیویورک، به تازگی بازسازی و گسترش یافته است.

دو ساختمان سیاه چوبی به سبک انبار چوبی توسط وورل یونگ
ساختمان ها با چوب پوشیده شده بودند

ورل یونگ گفت: این پروژه در مجموع 6585 فوت مربع (610 متر مربع) است و “به علاقه استودیو به بیان حجم معماری از طریق ساده سازی ،اصر ادامه می دهد.”

خانه اصلی در ابتدا انبار لبنیات بود. استودیو خانه مستطیلی 4650 فوت مربعی (430 متر مربع) را به یک پل، L شکل با سقف‌های همپوش، تبدیل کرد. ورل یونگ همچنین یک گاراژ و استودیو مستقل اضافه کرد. و یک سوله آبگرم تک شیب، که هر کدام با مواد خاص خود را دارند.

ساختمان‌های سیاه چوبی به سبک انبار چوبی توسط وورل یونگ
خانه از ساختمان های کشاورزی بومی مطلع شد

پوشیده از سقف ف،ی تیره و سرو رنگارنگ سبز تیره سفارشی با الگوی چوبی متنوع، خانه اصلی ارجاعات و به روز رس، زبان بومی کشاورزی است.

ججون یونگ، یکی از بنیانگذاران استودیو، گفت که فرم های شیرو، چند لایه خانه، سایت را درگیر می کند، با یکدیگر تعامل دارند و فضاهای داخلی را قاب می کنند.

یک طرف با یک خوابگاه مشخص شده است در حالی که طرف دیگر دارای پنجره های بزرگ است که فضاهای داخلی را به سمت حوض مجاور هدایت می کند.

ساختمان بیرونی پوشیده از چوب توسط وورل یونگ
استودیو همچنین یک سوله آبگرم اضافه کرد

در داخل، فضای جمعی طاقدار از یک سر تا سر دیگر باز است. استودیو همکاری کرد سیلمان سازه برای اندازه گیری تیرهای در معرض دید، ،یب آنها با ،پاهای چوبی و برجسته ، میله های فولادی.

م، ورل، یکی از بنیانگذاران، گفت: “،وارهای سقفی داگ، فر در معرض دید ما همچنان به جزئیات سیستم های پیچیده و پیچیده ای که نیاز به نبوغ و همکاری دارند، اما بسیار ساده به نظر می رسند، ادامه می دهند.”

فضای نشیمن دارای یک دیوار کتابخانه چوبی سیاه و شومینه سنگ صابون است که با جزیره روی آشپزخانه و آسیاب داگ، فیر تضاد دارد.

فضاهای دیگر ،یبی از رنگ‌ها و رنگ‌های چوبی هستند، از جمله رنگ‌های قرمز تیره. دیوارهای سرو سیمی در اتاق پودر، کف‌های سفالی و کاشی‌های آبی رنگ در حمام. و کاشی‌های سرامیکی به رنگ تخته سنگ و صفحه‌های چوبی مشکی.

فضای نشیمن با پلان باز با سقف و تیرهای چوبی شیبدار
تیرهای سقف چوبی در معرض دید قرار گرفتند

این خانه دارای پنج اتاق خواب است – سه اتاق خواب در سطح اصلی و دو اتاق خواب جمع و جور در طبقه بالا – که از طریق پنجره های کوچک با قاب سیاه به چشم انداز اطراف می نگرند.

در طبقه پایین، شالوده سنگی اولیه قرن 1800 به ،وان بافت دیوار برای زیرزمین عمومی عمل می کند.

فضای نشیمن با پلان باز با سقف چوبی شیبدار و انتهای شیرو، با صفحه چوبی مشکی
در سرتاسر خانه از روش های مختلف چوب استفاده شد

یک استودیوی عکاسی و گاراژ به موازات خانه اصلی قرار دارند و با یک ورودی مرکزی سرپوشیده ارتباط برقرار می‌کنند.

استودیوی معماری گفت: “بخش استودیو سازه با تخته سه لا و دیوارهای مغناطیسی پوشیده شده است و شامل انباری باز، ایستگاه کاری یکپارچه، اتاق خواب و حمام است.”

در شرق خانه اصلی که توسط یک مسیر شن ،د شده به هم متصل شده است، سوله آبگرم نیمه شیرو، سفید قرار دارد. صفحه بار، سرو خا،تری خا،تری شکل کوچکی را می پوشاند که جکوزی و سونا را در خود جای داده است.

اتاق استراحت و بار در خانه ای با سقف چوبی و دیوار سنگی
پایه سنگی خانه برای دیوارهای زیرزمین در معرض دید قرار گرفت

ورل گفت: “با رشد برنامه در سایت، ما به بازی با فرم شیرو، کهن الگویی ادامه دادیم.” گاراژ/استودیو دارای جزئیات و پرداخت های مشابهی در نمای بیرونی خانه اصلی است، اما ما می خواستیم پالت مواد را برای ساختار سوم متنوع و تکمیل کنیم.

یونگ گفت: «ما نمی‌خواستیم یک تجربه یکنواخت از جابجایی از یک ساختمان تیره‌پوش به ساختمان دیگر داشته باشیم. “به طور کلی، ما مجموعه ساختمان ها را به ،وان خواهر و برادری می خو،م که نزدیک به هم هستند – مانند پسرعموها.”

به طور مشابه، وورل یونگ یک انبار سیاه پوش معاصر را در دره رودخانه هادسون طراحی کرد. این استودیو همچنین اخیراً یک خانه دریاچه ای را با طاقچه های آبشاری در کانکتیکات تکمیل کرده است.

عکاسی توسط و کوبوتا.


اعتبار پروژه:
معمار: وورل یونگ (جژون یونگ، م، وورل، یونچائو لو، کوهن هادسون، برایان کوردووا)
فضای داخلی/FFE: ورل یونگ
معماری منظر: رافت
مشاور علفزار: Larry Weaner Landscape Associates
مهندس سازه: سلمان
مهندس عمران: کامپیوتر Insite Engineers
مهندس نماینده پارلمان اروپا: Altieri Sebor Wieber LLC
سازنده: L&L Builders، Belmont Land Design


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/17/worrell-yeung-new-york-farm-wood-clad-buildings/