دسته‌ها
اخبار

وودز باگو به دنبال “نوستالژی آینده” برای لابی برج بروکلین است


استودیوی معماری بین‌المللی Woods Bagot طراحی لابی برج بروکلین را به پایان رسانده است، آسمان‌،اش فوق‌العاده‌ای که بلندترین آسمان‌،اش در شهر نیویورک است.

Woods Bagot برای فضاهای داخلی – از جمله لابی ها، فضاهای رفاهی و مبلمان – برای آسمان ،اش طراحی شده توسط SHoP Architects که در سال جاری تکمیل می شود، راه اندازی شد. تاکنون دو ورودی را تکمیل کرده است که ،نان را وارد لابی می کند.

فضای داخلی لابی برج بروکلین
وودز باگو لابی بلندترین برج بروکلین را طراحی کرد

خود برج از بانک پس انداز تاریخی دایمز در مرکز شهر بروکلین سرچشمه می گیرد، بنابراین وودز باگوت باید در طراحی تاریخی و همچنین “نقطه عطف آینده” حرکت کند.

ما همراه با معمار به جای تمرکز بر نوستالژی گذشته، به آینده نگاه کردیم. وودز باگو مدیر کریستا نینواگی به Dezeen گفت.

روکش چوب بلوط و میز دربان
دارای پوشش بلوط است

“از قضا، [American architect] کار و تعهد هیو فریس به آینده‌نگاری گذشته بر طراحی‌های ما تأثیر گذاشت.»

“ما خیلی دوست داشتیم فضای داخلی با اخلاق بیرونی ساختمان گفتگو کند، به طوری که یک اثر کامل به نظر برسد و دید بیرونی را ادامه دهد. هدف این بود که داخل و خارج به ،وان یک واحد متحد شوند. کل کار.”

راه حل Woods Bagot برای ایجاد این اتحاد، تمرکز بر روی جزئیات کوچک بود، مانند صفحات چوبی در لابی اصلی، که به اندازه نصف مقیاس ا،تروژن نمای بیرونی آسیاب شده بود.

این طرح شامل هر دو ورودی مس، به برج بود که یکی از آنها از ساختمان پس انداز دیمز در خیابان فلیت می گذرد.

هر دو ورودی دارای پوشش بلوط و کفپوش شش ضلعی ، رنگ است که بر اساس کفپوش اصلی بانک ساخته شده است.

سقف ها و چراغ ها و آسانسورها را پوشانده اند
اتاق ورودی آسانسور دارای سقفی با روکش سکه است

ورودی خیابان Flatbush، از طریق ،د ساخته شده برای برج، به ،وان لابی اصلی عمل می کند و دارای یک میز نگهبان است که در مقابل یک فرورفتگی قرار گرفته است.

جزئیات طلایی و برنزی و مبلمان سفارشی طراحی شده توسط Nin،gi – مانند یک نیمکت سنگی توکار – در اطراف میز چیده شده و پوشش چوبی آن دارای نور پس زمینه است.

از اینجا، یک گذرگاه با طاق های پوشیده از سنگ، لابی اصلی را به ورودی خیابان فلیت متصل می کند. همچنین از لابی اصلی بانک آسانسور قابل دسترسی است.

این منطقه دارای یک سقف طاق‌دار است که با سکه‌های لیبرتی پوشیده شده است که اشاره دیگری به بانک دارد و آسانسورها با جزئیات طلا قاب شده‌اند.

نینواگی گفت: «ما همچنین از یک صفحه سکه جیوه انتزاعی به ،وان علامت دستگاه خودپرداز که در لابی قرار داشت استفاده کردیم.

“اگرچه می‌خواستیم به بانک ارجاع دهیم، ما عمداً چوبی را وارد کردیم که در پالت مواد اولیه بانک یافت نشد. این فضا را گرم می‌کند و حس مس، بیشتری به آن می‌دهد و رنگ چوب روشن‌تر سنگ را تحسین می‌کند.”

او افزود: «به طور کلی، ما گام‌هایی برداشتیم تا ارجاعات خود را برای مخاطبان امروزی انتزاعی کنیم.

گذرگاه با طاق سنگی
یک گذرگاه دو ورودی را به هم متصل می کند

Woods Bagot در سال 1869 در آدلاید، استرالیا تاسیس شد. دیگر پروژه های اخیر این استودیو شامل یک مرکز همایش در کرایست چرچ با نمای منحنی کاشی با همکاری استودیوی نیوزیلندی Warren & Ma،ney و گسترش به فرودگاه Sea-Tac سیاتل است.

برج بروکلین قرار است در چند ماه آینده تکمیل شود و بیشتر نمای سیاه آن قبلاً نصب شده است.

عکاسی توسط آدریان گوت انجام شده است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/28/woods-bagot-brooklyn-tower-lobby/