دسته‌ها
اخبار

هفت رویداد معماری و طراحی در ماه می از راهنمای رویدادهای Dezeen |


نسخه خلاق استکهلم، هفته طراحی Clerkenwell و دوسالانه معماری ونیز از جمله رویدادهای معماری و طراحی هستند که در راهنمای رویدادهای Dezeen در این ماه به نمایش درآمده اند.

از جمله رویدادهای دیگری که در ماه فوریه برگزار می شود، جشنواره های طراحی Melbourne Design Week، NYCxDesign، London Craft Week و DesignMarch هستند.

ع، نمای ساختمان به ،وان بخشی از DesignMarch
DesignMarch در سال 2023 با کنفرانس DesignTalks افتتاح می شود

DesignMarch
3 تا 7 می، ایسلند

DesignMarch بزرگترین جشنواره طراحی در ایسلند است که در پایتخت شهر ریکیاویک برگزار می شود.

این جشنواره در 3 می 2023 با کنفرانسی به نام DesignTalks آغاز می شود و پس از آن بیش از 200 نمایشگاه، استودیوی باز، تورها، ارائه ها و مهم، های شبکه در طول چهار روز برگزار می شود.

علیرغم اینکه قبلاً در ماه مارس برگزار می شد، این جشنواره اکنون هر سال در ماه مه برگزار می شود، پس از موفقیت میزب، این رویداد در هوای گرم تر.

Dezeen شریک رسانه ای DesignMarch 2023 است. سردبیر Dezeen، Tom Ravenscroft میزبان کنفرانس و نظارت بر مذاکرات است، و Dezeen این رویداد را به صورت زنده پخش می کند.

ع، از گا،ی SEEDS در لندن
گا،ی SEEDS نمایشگاهی را در هفته صنایع دستی لندن در سال 2023 به نمایش می گذارد

هفته صنایع دستی لندن
8 تا 14 می، ،ستان

هفته صنایع دستی لندن با برنامه ای متشکل از 200 رویداد، از جمله نمایشگاه ها، کارگاه ها، گفت،ا، خانه های باز، معرفی محصولات، تورها و نمایشگاه ها، هدف خود را جشن گرفتن مهارت های صنایع دستی است.

در این جشنواره بیش از 250 طراح، سازنده و برند در استودیوها، فروشگاه ها، موزه ها، گا،ی ها و مکان های پاپ آپ حضور دارند.

هفته صنایع دستی لندن هشت سال پیش راه اندازی شد و چندین رشته طراحی مانند مبلمان، مد، جواهرات، سرامیک، منسوجات، هنر، مجسمه ها و چاپ سه بعدی را مورد توجه قرار داد.

Dezeen شریک رسانه ای برای هفته صنایع دستی لندن 2023 است.

ع، نصب پارچه
نقاشی بافته شده توسط آتنا آناستاسیو در گا،ی یونی، در شهر نیویورک

NYCxDesign
18 تا 25 می، ایالات متحده آمریکا

NYCxDesign میزبان یازدهمین نسخه خود در سال 2023 است که با یک جشن افتتاحیه در ساختمان اسپیرال در شهر نیویورک آغاز به کار کرد.

این جشنواره شامل نمایشگاه ها، گفت،ا، استودیوهای باز، معرفی محصولات و تورها و همچنین نمایشگاه تجاری LightFair و مراسم اهدای جوایز است.

این جشنواره در سال 2013 راه اندازی شد و به بررسی معماری، گرافیک، محصول و طراحی داخلی و فناوری پرداخت.

راهنمای رویدادهای Dezeen در حال راه‌اندازی راهنمای NYCxDesign است که رویدادهای کلیدی جشنواره را برجسته می‌کند. نحوه ثبت رویداد خود را در راهنمای اینجا بیابید.

هفته طراحی ملبورن
18 تا 28 می، استرالیا

سال 2023 هفتمین جشنواره هفته طراحی ملبورن است که میزبان بیش از 300 رویداد در 11 روز است.

این رویداد میزبان نمایشگاه‌ها، گفت،ا، تورها، کارگاه‌ها و معرفی محصولات و همچنین نمایشگاه کتاب هنر ملبورن و نمایشگاه طراحی ملبورن است.

هر ساله این جشنواره موضوعات شفافیت، ارز و میراث را دنبال می کند که بر نمایش فرآیند طراحی و کاوش در ارزهای اجتماعی، زیست محیطی و سیاسی تمرکز دارد.

دوسالانه معماری ونیز
20 می تا 26 نوامبر، ایتالیا

هر سال در ماه مه، ونیز میزبان دوسالانه معماری است که توسط معمار اسکاتلندی-غنائی، ،لی لوکو، که موضوعی را به نام آزمایشگاه آینده تعیین کرده است، برگزار می شود.

این رویداد نمایشگاه هایی را با موضوعات غذا، کشاورزی و تغییرات آب و هوایی، ،ت و جغرافیا، یادگاری و مهمان، از آینده به نمایش می گذارد.

دوسالانه معماری در کنار دوسالانه طراحی ونیز برگزار می شود که از 19 می تا 18 ژوئن برای چهارمین دوره خود باز می گردد.

ع، نصب خیاب،
هفته طراحی Clerkenwell میزبان 200 غرفه‌دار و 130 نمایشگاه باز است

هفته طراحی Clerkenwell
23 تا 25 می، لندن

Clerkenwell Design Week جشنواره ای است که به بررسی مبلمان، طراحی محصول، منسوجات، نورپردازی، لوازم جانبی و سطوح در منطقه EC1 لندن می پردازد.

این رویدادها شامل بیش از 130 نمایشگاه باز، سه برنامه گفتگو، نصب، پاپ آپ های برند و پارتی CDW است.

این جشنواره انتظار دارد از 35000 بازدیدکننده در 10 مکان خود در لندن استقبال کند و میزبان بیش از 200 غرفه‌دار باشد.

Dezeen شریک رسانه ای برای Clerkenwell Design Week 2023 است.

ع، نصب چوبی
استکهلم Creative Edition 2023 از موضوع هی آینده پیروی می کند!

نسخه خلاق استکهلم
24 تا 27 می، سوئد

جشنواره طراحی استکهلم Creative Edition میزبان سومین دوره خود در ماه مه 2023 با راه اندازی محصولات، نمایشگاه ها و نمایشگاه های باز است.

این جشنواره مبلمان، نورپردازی و صنایع دستی را در سرتاسر پایتخت سوئد جشن می گیرد، امسال با موضوع هی آینده!، که جاه طلبی در صنعت طراحی را بررسی می کند.

Dezeen شریک رسانه ای برای استکهلم Creative Edition 2023 است.

راهنمای رویدادهای Dezeen

راهنمای رویدادهای Dezeen راهنمای ما برای بهترین رویدادهای معماری و طراحی است که هر ساله در سراسر جهان برگزار می شود.

این راهنما به صورت هفتگی به‌روزرس، می‌شود و شامل رویدادهای مجازی، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌های تجاری، نمایشگاه‌های بزرگ و هفته‌های طراحی و همچنین اطلاعات به‌روز درباره رویدادهایی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو یا به تعویق افتاده‌اند.

گنجاندن در راهنما برای لیست های اولیه رایگان است و رویدادها به صلاحدید Dezeen انتخاب می شوند. سازمان‌دهندگان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کم، فهرست‌های پیشرفته یا ممتاز را برای رویدادهای خود، از جمله تصاویر، متن‌های اضافی و پیوندها دریافت کنند.

علاوه بر این، رویدادها می توانند با مشارکت با Dezeen، شمول را تضمین کنند. برای جزئیات بیشتر در مورد گنجاندن در راهنمای رویدادهای Dezeen و مشارکت رسانه ای با Dezeen، ایمیل کنید [email protected].


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/28/architecture-and-design-may-dezeen-events-guide/