دسته‌ها
اخبار

هفت خانه با آسانسورهای مجزا با طراحی هوشمندانه


یک نمایشگاه تغییر شکل یافته در لندن و یک پنت هاوس سائوپائولو با آسانسوری با روکش چوبی در این لوکبوک خانه هایی با آسانسورهای مس، هوشمند گنجانده شده است.

بالابرها که به ،وان آسانسور نیز شناخته می شوند، شفت های مک،کی هستند که افراد، اتومبیل ها و بارها را بین سطوح مختلف حمل می کنند و معمولاً در ساختمان های بلند استفاده می شوند.

اما آنها را می توان در ساختمان های مس، نیز یافت، جایی که می توان از آنها برای جابجایی سریع بین طبقات استفاده کرد و اطمینان حاصل کرد که افراد دارای مشکلات حرکتی می توانند به راحتی به سطوح مختلف خانه های خود دسترسی داشته باشند.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، به لوک‌بوک‌های قبلی با نمای داخلی بژ، کابین‌های دنج، درهای جیبی با صرفه‌جویی در فضا مراجعه کنید.


ناودیس توسط معمار عمر قندی
ع، از اما پیتر است

Syncline، کانادا، توسط معمار عمر گاندی

شرکت معماری کانادایی Omar Gandhi Architects این خانه سه طبقه را در هالیفا،، نوا اسکوشیا ساخته است. نام این خانه از یک ناودیس – نوعی سازند ص،ه ای – گرفته شده است و از دو حجم سفید تشکیل شده است که در مرکز آن یک هسته شیشه ای دوبله قرار گرفته است.

یک آسانسور به خانه اضافه شد و در مسکن ص،ر محلی قرار گرفت. این آسانسور در گوشه خانه قرار دارد و از پشت در سفید به آشپزخانه اوپن آن منتهی می شود.

درباره Syncline بیشتر بد،د ›


خانه Espirit توسط Apollo Architects & Associates
ع، از ماسائو نیشیکاوا است

Espirit House، ژاپن، توسط Apollo Architects & Associates

Espirit House توسط استودیوی معماری ژاپنی Apollo Architects & Associates برای مشتری که در محوطه سازی کار می کند طراحی شده است.

بخش اصلی خانه دارای فرم بتنی بلوکی است و بالای یک گاراژ معلق است. یک آسانسور به داخل خانه منتهی می شود، جایی که در کنار راه پله در ،مت غذاخوری اصلی قرار دارد. پنجره های کف تا سقف هر طرف خانه را در بر می گیرند و نور را به فضای داخلی پوشیده از چوب می آورند.

درباره Espirit House بیشتر بد،د ›


اقامتگاه کول ولی توسط معماران جنسن
ع، از جو فلچر است

کول ولی رزیدنس، ایالات متحده، توسط معماران جنسن

این خانه که توسط معماران Jensen مستقر در سانفرانسیسکو تکمیل شد، برای زوجی ساخته شد که می‌خواستند خانه‌ای با احساسی آرام داشته باشند که منظره‌ای از سانفرانسیسکو داشته باشد.

خانه که در مجموع پنج طبقه است، از تعدادی جعبه انباشته با ،مت های کنسولی تشکیل شده است. معماران جنسن یک پالت داخلی ساده از بلوط سفید، گچ و بتن صیقلی اضافه ،د.

یک آسانسور به خانه اضافه شد تا صاحبان آن بتوانند با بالا رفتن سن از فضا و مناظر آن لذت ببرند. در طبقه چهارم، در یک حجم سفید رنگ قرار دارد و به سمت یک تراس در فضای باز باز می شود.

درباره Cole Valley Residence بیشتر بد،د ›


پنت هاوس سائوپائولو توسط Tria Arquitectura
ع، توسط Fran Parente است

پنت هاوس سائوپائولو، برزیل، توسط Tria Arquitectura

در این پنت هاوس سائوپائولو، که توسط استودیوی برزیلی Tria Arquitectura طراحی شده است، یک چاه آسانسور در نوارهای عمودی از چوب تخته‌دار پیچیده شده بود.

مواد بافتی دیگری در سرتاسر خانه مورد استفاده قرار گرفت، از جمله کف تراورتن، پارچه و دیوارهای چوبی که در مقابل دیوارهای کاملا سفید خانه تضاد دارند.

درباره پنت هاوس سائوپائولو بیشتر بد،د ›


خانه میوز دانمارکی اثر نیل دوشیکو
ع، از راشل اسمیت است

خانه میوز دانمارکی، بریت،ا، اثر نیل دوشیکو

نیل دوسکیکو، معمار بریت،ایی، در این خانه در غرب لندن که از یک نمایشگاه به محل س،ت صاحبان مسن آن تبدیل شده بود، آسانسوری نصب کرد تا ،نان آن بتوانند به راحتی به طبقات بالای خانه دسترسی داشته باشند.

آسانسور از طبقه همکف به ،مت نشیمن و در نهایت به اتاق خواب اصلی که با کاغذ دیواری گلدار تزئین شده است ادامه دارد. آسانسور دارای یک در چوبی با دانه های تزئینی است که با سقف مطابقت دارد.

درباره خانه میوز دانمارکی بیشتر بد،د ›


اتاق مورد نوشته جفری فون اوین
ع، توسط کایل مونک است

اتاق کیس، ایالات متحده، اثر جفری فون اوین

یک آسانسور جلو شیشه ای به طبقه همکف و اول این خانه مالیبو اضافه شد که توسط طراح آمریکایی جفری فون اوین طراحی شده است.

فون اوین خانه را گسترش داد و یک پالت داخلی پشتی جفتی را به کار برد که از صفحات چوبی روشن، کف سنگی تیره و دیوارهای سفید تشکیل شده بود. آسانسور که در سمت راست ورودی جلو قرار دارد، به بازدیدکنندگان با محدودیت حرکتی اجازه می دهد تا به راحتی به اتاق رسانه بازسازی شده خانه دسترسی داشته باشند.

درباره Case Room بیشتر بد،د ›


Ams،amsestraatweg Water Tower توسط Zecc Architects
ع، توسط Stijn Poelstra Fotografie است

برج آبی Ams،amsestraatweg، هلند، توسط Zecc Architecten

یک برج آب سابق در اوترخت به مجموعه ای از آپارتمان ها تبدیل شد که دارای منظره 360 درجه از شهر است. استودیوی هلندی Zecc Architecten ساختمان را بازسازی کرد و بزرگترین آپارتمان خود را که یک خانه شش طبقه است، به اوج خود اضافه کرد.

یک آسانسور خصوصی، واقع در یک حجم سفید و در کنار یک پلکان شناور، دسترسی به آپارتمان شش طبقه را فراهم می کند و به فضای ورودی باز می شود که دارای سقف محدب ف،ی زنگ زده ساخته شده از م،ن آب قبلی برج است.

درباره برج آبی اوترخت بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که دارای فضای داخلی بژ، کابین‌های دنج، درهای کوچک و جیبی است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/19/،me-residential-elevators-lifts-lookbooks/